Nog steeds geen regen hier.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:38 schreef Sebasser het volgende:
Purple Rain van prince.
Daar heb ik nog doorheen gefietstquote:Op maandag 7 mei 2007 05:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gisteravond en vannacht hier wel....![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 05:40 schreef Sebasser het volgende:
hulp nodig bij het maken van een contactgoed topic.
Regen?quote:Op maandag 7 mei 2007 05:44 schreef Ionesco het volgende:
Als het nou niet keihard zat te regenen had ik gewoon naar strand gelopen om de zonsopgang te zien... Wat jammer dat het lekkere weer hier weer is opgehouden..
Was je weg dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 05:45 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ben ik ook weer.
Noordwijk, aan de kustquote:Op maandag 7 mei 2007 05:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Regen?
Waar woon je?
Hier is het lekker droog.
ja, die is goed idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:40 schreef Sebasser het volgende:
hulp nodig bij het maken van een contactgoed topic.
Leiden, woont familie van mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:48 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Noordwijk, aan de kust10 km van Leiden af.
Ik was al bang, wou net alle mensen die ik ken uit Leiden een sms sturen of ze familie van Sebasser waren, gelukkig heb ik het maar naar 3 mensen gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 05:50 schreef Sebasser het volgende:
En ik denk dat er ook wel mensen wonen die familie van iemand anders zijn hoor.
tis niet alsof heel mijn familie leiden heeft ingenomen, nee gek, stel je voor..
Och jeetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:52 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Ik was al bang, wou net alle mensen die ik ken uit Leiden een sms sturen of ze familie van Sebasser waren, gelukkig heb ik het maar naar 3 mensen gestuurd![]()
dat is dan weer een opluchtingquote:Op maandag 7 mei 2007 05:50 schreef Sebasser het volgende:
En ik denk dat er ook wel mensen wonen die familie van iemand anders zijn hoor.
tis niet alsof heel mijn familie leiden heeft ingenomen, nee gek, stel je voor..
quote:Op maandag 7 mei 2007 05:52 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Ik was al bang, wou net alle mensen die ik ken uit Leiden een sms sturen of ze familie van Sebasser waren, gelukkig heb ik het maar naar 3 mensen gestuurd![]()
Dat doe ik ook steeds, maar ik ga dan toch ook niet melden dat ik klaar ben met lezen??? :S:SS:Squote:
weer wat gelezenquote:Op maandag 7 mei 2007 05:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds, maar ik ga dan toch ook niet melden dat ik klaar ben met lezen??? :S:SS:S
Vieze post opkrikker.~!!!!!!
John F. Kennedy ideeen krijg ikquote:Op maandag 7 mei 2007 06:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weer wat gelezen
http://www.deepjournal.com/p/2/a/nl/628.html
Ja, het klokje van gehoorzaamheid weerquote:Op maandag 7 mei 2007 06:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Buzz.....![]()
![]()
...jij bent er ook vroeg bij zeg....
![]()
![]()
![]()
ik ga zo ook met de bus..het regent hier te hard...quote:Op maandag 7 mei 2007 06:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, het klokje van gehoorzaamheid weer
Als de koffie op is stap ik in de bus
quote:Op maandag 7 mei 2007 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Andre van Duin Höllenboer - Busje komt zo.mp3
wat nou Höllenboer, hij staat bij mij toch echt als busje komt zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 06:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
![]()
Hier regent het ook. Al sinds gisteravond, uurtje of acht ofzo.
Aaaaaah, nu eerst lekker bakkie doen!![]()
Oh, om even lekker chill wakker te worden, woke up this morning heerlijk nummertje!![]()
Ik vind Mika - Grace kelly wel tof om wakker mee te worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 06:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
![]()
Oh, om even lekker chill wakker te worden, woke up this morning heerlijk nummertje!![]()
Goedemoregen OA...quote:Op maandag 7 mei 2007 06:42 schreef OA het volgende:
Goedemorgen allemaal !!!!
Leuke TT JJ...![]()
Ik lees net terug en het is dus een beetje dubbezinnig!!![]()
Nu eerst een bakje cruesli en een bak koffie!![]()
Dat is ook een lekker nummer idd. En een lekker dingquote:Op maandag 7 mei 2007 06:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind Mika - Grace kelly wel tof om wakker mee te worden.
http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
Geweldige clip ook.
Goedemorgen BrandX....quote:Op maandag 7 mei 2007 06:28 schreef BrandX het volgende:
[..]Goedemorgen allemaal!
![]()
toevallig heb ik gister zijn cd gekocht....quote:Op maandag 7 mei 2007 06:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind Mika - Grace kelly wel tof om wakker mee te worden.
http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
Geweldige clip ook.
Ja, inderdaad, ik zie het.quote:Op maandag 7 mei 2007 06:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer idd. En een lekker ding![]()
![]()
En het is toch echt hollenboer, google maaren ja: limewiretags
jeujquote:Op maandag 7 mei 2007 06:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
yeah yeah yeah...!!! Frankrijk heeft een nieuwe president....![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Enkel dit nummer is tof, die andere nummers van hem zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 06:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
toevallig heb ik gister zijn cd gekocht.......hij is echt een lekker ding....
![]()
Daag.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:02 schreef BrandX het volgende:
Dame, heren, i'm off to work!
Catch you later!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |