Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vind je het gek, als Ajax wéééééééééér wint in de KUIPgek moetie er van worden. Hoe zou jij je voelen als Feyenoord steeds (de beker) wint in de ArenA... al is dat eigenlijk niet meer voor te stellen
![]()
AZ speelde idd leuk ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.
Wel een garantie voor europees voetbal, kunnen jullie wel gebruiken nietwaarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Zowel Ajax en AZ hebben alles gegeven wat in een bekerfinale thuishoort.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Mooi teksten van Ten Cate bij Studio Voetbal, ook over de supporters.
quote:Clubleiding en team bedanken supporters
Rotterdam, 06 mei 2007
De clubleiding, de technische staf en de spelers van Ajax bedanken de supporters die Ajax zo geweldig hebben gesteund tijdens de finale van de KNVB Beker.
De tienduizenden Ajax-supporters in de Kuip speelden tijdens de bekerfinale opnieuw een rol van betekenis. Toen Ajax geruime tijd met tien man moest spelen en tijdens de zenuwslopende penaltyserie hielden de Ajacieden op de tribune die op het veld overeind.
,,Het was fantastisch'', zei algemeen directeur Maarten Fontein nadat zijn club voor de zeventiende maal de beker had gewonnen. ,,Opnieuw gaven de supporters het elftal extra kracht. Namens de clubleiding, de staf en de spelers wil ik onze fans een groot compliment maken en ze bedanken voor de geweldige steun. De sfeer was super en hopelijk kunnen we op deze manier ook de play-offs tot een succes maken.''
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is gewoon van de partij woensdag?
Landzaat?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
de zeeuwquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Landzaat?
Anyway, mooi dat we deze prijs gewonnen hebben. Het is natuurlijk geen hoofdprijs, maar toch wel een leuke prijs. Nu de play-offs nog even winnen.
Mooi zoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.![]()
ik verwacht niet dat AZ van Twente wint eerlijk gezegd. Voor ons gaat t ook nog heeeel moeilijk wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Jnk18 het volgende:
Ik hoop trouwens dat we niet nog eens tegen AZ moeten als we doorgaan in de play-offs, urgh gebeurt altijd wel wat... laatste 2 wedstrijden rood voor ajax. liever twente toch!
Gewoon Alves kapot schoppen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef S-Two het volgende:
Eerst maar eens van Heerenveen winnen, zo goed speelden we vandaag niet. Daarna kijken we wel verder.
Oh oh oh wat zouden jullie kakkerlakjes er blij mee zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Sterke jongen....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Dat was geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef toma het volgende:
Prachtig trouwens hoedat Davids de Zeeuw onderuit trok![]()
![]()
En Aanvoerder, sterkte!quote:'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
Beterschap..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Sterkte gozert..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd
Kennedy Bakircioglü compilatiequote:
Vergeet het bier halen niet. Twee lullige eilandjes voor 15000 man, what were they thinking?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
dit was waanzinnig net zo vet als vorig jaar,
1 gigantisch minpunt alles was ontiegelijk slecht geregeld van t instappen tot de treinen
de vakken waar je moest zitten tot de wc etc ik ben wat gewend kwa slecht regelen maar dit was het toppunt!
Leo brengt meer dreiging en techniek mee dan babel in de afgelopen acht wedstrijden had kunnen dromen!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk dat we met Leo toch een goeie 4-4-2 spits hebben, mits hij de bal ook over speelt en niet blijft draaien en stunten om tot een goed schot te komen zoals die overschatte babel wel.
Dat zeker.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:24 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd. Zo hoort een finale te zijn!
Deze wedstrijd heb ik hem idd niet gezien, maar over het algemeen komt er veel dreiging van hem uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:59 schreef Speed1971 het volgende:
Mooie wedstrijd.
Gabri
Maar eerlijk is eerlijk. Heb thuis stukken van de wedstrijd gezien. Ajax kwam wel erg goed weg. Heitinga <> Cziommer was zeker een pingel. Maar je hebt geluk nodig om een finale te winnen.
En dat HtC weer zo lang wachte met het inbrengen van PerezTis te hopen dat Babel snel verkocht wordt. Babel heeft geloof ik 0 voorzetten gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |