1 2 | Curchulain 13 |
Make it 14quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef Curchulain het volgende:
13 punten, een redelijk uitgangspunt om eens te gaan puzzelen
Meteen maar ff de lijst updaten dan maar!:quote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Flamebringer het volgende:
Jottum, deze contest heeft wel érg veel vette nummers (vooral 13, 14, 21, 23 & 25 *))! Meteen maar even een lijstje ingestuurd. :)
1 2 3 | Sink 32 Curchulain 14 |
Klassiekerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef TomHoofd het volgende:
Pffff wat een lastige. Het zegt me allemaal zeeeeer zeeeeeer weinig.
En track 14 daar kan ik nou echt niet tegen. Ik ga niet slapen voor ik er achter ben hoe die gave plaat ook alweer heet.
1 2 3 4 | Sink 32 Curchulain 14 ==Gitanki 12 |
Duidelijk... 25 graden hier en ik heb zojuist een flinke update ingestuurdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef Gitanki het volgende:
Ondanks het slechte weer leeft 't niet echt
not anymorequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:50 schreef sink het volgende:
tja, ik kan nooit aan 38pt geraken en ik heb meer dan het dubbele van de punten van m'n achtervolger..
He, wat jammer nou...quote:
Ja voor Sink ja :Pquote:
1 2 3 4 | Sink 32 =Curchulain 31 =Gitanki 18 |
Doelde er eigenlijk meer op dat ik hem niet voorbij wasquote:
1 2 3 4 5 | Flamebringer 38 Curchulain 31 Gitanki 18 ==e-wok 7 |
1 2 3 4 5 | Flamebringer 38 Curchulain 31 =Gitanki 26 e-wok 7 |
Van geen van beiden ooit gehoord. Laat staan dat ik ze zou hebben herkend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Tokamak het volgende:
Hierbij de verlossing:
[..]
5. Supermen lovers - Starlight
Van die clip van die 'aardappel' en die muis die een nummertje produceren, Maar de ouders die altijd naar hetzelfde kijken en geen aandacht scheken aan hun zoon. Anyway, overbekend, maar alsnog niet door iedereen geraden...
7. The Ones - Flawless
Nog zo'n overbekend nummer, Enkel Curchulain en e-wok konden deze niet volledig goed beantwoorden
Als ik discogs.com zo eens bekijk is 'ie uit 2005...quote:8. Daft Punk - Robot Rock
Een wat ouder, maar heerlijk nummer van het toch wel lekkere Daft Punk. Bijna iedereen had m volledig goed.
Van mij had je het raden van Tiëstoplaten niet hoeven verwachten iig.quote:11. Tiesto - Theme from Norefjell (DJ Jan & Chantzis Remix)
Door technische problemen met het knippen is er perongeluk een remix doorheen geglipt, maar desondanks een ouder nr van hem, maar wel een karakteristiek deuntje. Minder vaak geraden dan ik dacht...
quote:22. Ed Rush & Optical feat. Ryme Tyme & Scratch perverts - Get Ill
Ach welja, We gooien er nog een DnB track in. Enkel op het laatst geraden door Flamebringer
Ik had hem gelukiig binnen een uurtje ofzo wel, dus het viel allemaal wel meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Tokamak het volgende:
14. Dj Umek - Gatex
Zoals TomHoofd al zei: "Ik ga niet slapen voor ik er achter ben hoe die gave plaat ook alweer heet." helaas voor hem duurde de uitslag een beetje lang en moet hij intussen helemaal gek zijn geworden van zijn niet-slapen... hoop niet dat dat hem fataal is geworden, want hierna is niets meer van hem vernomen...
Okeee je hebt gelijkquote:8. Daft Punk - Robot Rock
Een wat ouder, maar heerlijk nummer van het toch wel lekkere Daft Punk. Bijna iedereen had m volledig goed.
------------------
Als ik discogs.com zo eens bekijk is 'ie uit 2005...
OK, het is dus ietsje later geworden, maar hier alsnog: Dance Track ID Contest #34: The Fusion Of Soundquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef Flamebringer het volgende:
Waarschijnlijk zal deze voor het einde van het weekend online staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |