gewassen?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:31 schreef Jett het volgende:
ME SLIM KIM IS BLAUWin plaats van prachtig mooi donker
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef jovink het volgende:
ahha gister ook feestje joooh jovink ik heb ook een nudie
vet ja.
ja ik ga mehct niet wassen deze
je hebt geen dry![]()
jawel man
nee
kijk int kaartje dan
o
![]()
![]()
![]()
www.zoovillage.comquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef Tomash het volgende:
zijn er onlineshops waar je nudie kan kopen?
true niggaquote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef gfo het volgende:
tvp......... al gaat het steeds meer over prewash dan dry (prewash is voor mietjes!)
voor én na foto's ej!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Stansfield het volgende:
over een paar weekjes mijn even steven wassen. Foto's maak ik dan uiteraard.
selvedge is altijd duurder.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef SuperS het volgende:
wat voel ik me opeens genaait.. iedereen heeft het hier over prijzen rond de 100 of minder voor hun nudie![]()
ik heb voor mijn even steven originial selvage 190 euro betaald. Raad dan ook iedereen af om hun nudies bij de mode d'emploi te kopen!!
Uiteraard, maar ik ga hem denk ik op 30 graden wassen omdat ik donkere broeken toch iets mooier vind dan vale. Dus zal je wel niet heel veel verschil zien.quote:
De MAW heeft sale dus die gooit alle oude modellen eruit voor lage prijzen. Je moet dus geluk hebben en goed zoeken. Overigens hebben ze geen dry's in de sale en al helemaal geen nieuwe modellen (zoals Even Steven of Average Joe's) laat staan dat ze selvage in de sale hebben. Verkopen ze uberhaupt wel selvage bij de MAW? Volgens mij niet. Wat jij voor je ES hebt betaald is misschien 20 euro teveel maar volgens mij heb je al geluk dat je uberhaupt een ES selvage hebt gevonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef SuperS het volgende:
wat voel ik me opeens genaait.. iedereen heeft het hier over prijzen rond de 100 of minder voor hun nudie![]()
ik heb voor mijn even steven originial selvage 190 euro betaald. Raad dan ook iedereen af om hun nudies bij de mode d'emploi te kopen!!
Maar als je op 60 graden wast krimpt ie zeker? alleen in de lengte of ook breedte?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:50 schreef gfo het volgende:
Bij 30 graden zie je bijna geen verschil of je hem nu 3 maanden of 18 maanden heb gedragen.. echte verschil zie je pas bij 60 graden..
me greycast hebik nou 9 maandjes ofzo en hij is al gefade zonder te wassen.. dusja kga nog ff door
Dat is de normale adviesprijs voor die broek. Voor zoveel ligt die ook bij de rode winkel. Mooie broek alleen vind ik het iets te duur.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef SuperS het volgende:
lengte is geen probleem.. gewoon uitrekken als hij uit de was komt.. breedte krimpt hij weer zoals je hem hebt gekocht.. daarom moet je nooit iets te los kopen maar gewoon goed passend.. want anders zit je te met een te grote broekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef Provincie het volgende:
[..]
Maar als je op 60 graden wast krimpt ie zeker? alleen in de lengte of ook breedte?
Hoelang heb je die slim jim niet gewassen? En als je hem daarna gewassen hebt op hoeveel graden? Want die ziet er echt vet uit en die heb ik nu dus aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef gfo het volgende:
hier is mijn slim jim greycast
[afbeelding]
[afbeelding]
en mijn 3 jaar oude regular ralf
[afbeelding]
Hej thnx voor de tips hehe maar hoebedoel je uitrekken? Met wat? of bedoel je gewoon aan doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef gfo het volgende:
[..]
lengte is geen probleem.. gewoon uitrekken als hij uit de was komt.. breedte krimpt hij weer zoals je hem hebt gekocht.. daarom moet je nooit iets te los kopen maar gewoon goed passend.. want anders zit je te met een te grote broek
maar 60 graden wassen krimpt hij ja maar de breedte rekt gewoon weer uit
goed p[weg! alleen jammer van die strontvlekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef gfo het volgende:
Ik heb die slim jim een keer in een bak met koud water gegooid om de stank eruit te krijgen.. verder heb ik hem nog niet gewassen en dat ben ik voorlopig ook niet van plan.. maar als ik het ga doen is het op 60 graden.. en die slim jim heb ik sinds vorig jaar juli
die is er al uit met wat koud water en sponsjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef jovink het volgende:
[..]
goed p[weg! alleen jammer van die strontvlek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |