Vast niet als ze al 62 dagen is.quote:...en dat we niet 12 topics lang hoeven te wachten op resultaat![]()
Die topics met zwangere poezen vulden zich toch voornamelijk door aanmoedigingen en gekeuvel van jullie!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef Barbaaf het volgende:
Wel durf ik te wedden dat er minstens één topic vol moet voordat de bevalling begint
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:04 schreef Judeljuud het volgende:
Er is er eentje!! Een zwarte...echt zoooooow klein!! Ze is nu de nageboorte aan het opeten. Sam kijkt op veilige afstand toe. Lijkt mij niet slim om hem helemaal uit de buurt te houden. Kitten piept!! Alles gaat goed geloof ik.![]()
Ik dacht dat die kittens van Naina waren.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wel uberklein vergeleken met die monsters van logician
Ik wist wel wat je bedoelde maar ik heb een gruwelijk hekel aan figuren die alleen maar tvp roepen en verder niets aan een topic toe te voegen hebben en wou me daar dus ook niet zelf aan wagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Okee, okee. De monsters van de poes van Logician. Okee? Blij nu?
Neuh..per kitten 1 placenta is goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Judeljuud het volgende:
Wat ik nou niet helemaal begrijp is dat gedoe met die placenta's. Er kwam na elk kitten een gehele placenta uit. Nu is de laatste kitten (denk ik) eruit en ook de bijbehorende placenta. Maar moet er nu nog iets komen?![]()
ik was al aan het zoeken via google, maar kan niet direct iets vinden, misschien toch een handje helpen als moeders er geen problemen mee heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Judeljuud het volgende:
De kittens lijken Nina's tepels echt niet te kunnen vinden...wat moet ik doen?
Voor Pluim beviel heb ik me laten vertellen dat het geen kwaad kon een beetje haar rond de tepels weg te knippen (heel voorzichtig natuurlijk en niet meteen de hele buik kaal).quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Judeljuud het volgende:
De kittens lijken Nina's tepels echt niet te kunnen vinden...wat moet ik doen?
ik zou de kattenbak dichtbij haar in de buurt zetten, net als je met haar voer/drinkbakje hebt gedaan. waarschijnlijk wil ze haar nestje niet alleen laten. misschien wil ze wel op de bak als ze tegelijkertijd haar kroost in de gaten kan houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef kissy het volgende:
Allereerst van harte gefeliciteerd met je mooie kittens!
Toevallig is er vandaag bij mij ook een nestje geboren.
Het was niet de bedoeling, maar we zijn net als onze moederpoes Bibi er heel erg blij mee.
Voor ons is het de eerste keer, en ik vraag me nu af of Bibi niet een keertje op de bak moet?
Eten en water heb ik haar gebracht, en ze eet goed, maar ze wil niet bij haar kindjes vandaan.
Kan iemand mij ook zeggen hoe ik foto's kan plaatsen?
Ok bedankt, ik ga meteen een bak boven zetten bij haar.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef Liatris het volgende:
[..]
ik zou de kattenbak dichtbij haar in de buurt zetten, net als je met haar voer/drinkbakje hebt gedaan. waarschijnlijk wil ze haar nestje niet alleen laten. misschien wil ze wel op de bak als ze tegelijkertijd haar kroost in de gaten kan houden.
gefeliciteerd en succes!!!!![]()
Nou Elisa...daar zit ik dus mooi mee. Mijn wens: 'Mini-Nina's' is uitgekomen, maar ja...nu heb ik wel drie dezelfde kittens.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef ElisaB het volgende:
En zie ze maar eens uit elkaar te houden als ze alledrie inderdaad pluizig & pikzwart zijn
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Zwart? Meer groen
Het zijn er dus drie? Heb je al namen?
Olijfje!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!Of Olijfje.
Oscar is een leuke naam ja! Hopen dat het ook een beetje een mopperkat wordt danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!Of Olijfje.
Nee, dat ga ik morgen even onderzoeken als ik ze gemerkt heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef SnowCockroach het volgende:
Weet je al of het poezen of katers zijn?
Ja!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoe ga je ze merken? Met de nagellak?![]()
![]()
Die bovenste is groenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Ligt het aan mij of is die bovenste iets lichter?
Naja, veel succes met het merken morgen.Wel zorgen dat ze geen nagellak binnenkrijgen ofzo, maar dat lijkt me logisch.
![]()
En dan blijkt uitgerekend dat ene katertje de roze nagellak te hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik morgen even onderzoeken als ik ze gemerkt heb.
Nina zit nu rustig in de keuken kattenmelk te drinken. Sam wil niets van de kittens weten trouwens.
Niks mis met homo-katersquote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan blijkt uitgerekend dat ene katertje de roze nagellak te hebben![]()
Met roze nagellak is het geen homokater maar een nichtenkaterquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Met roze nagellak is het geen homokater maar een nichtenkater![]()
Anders ik wel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:22 schreef komkommertje het volgende:
Ontzettende gefeliciteerd met de 3 ukkies!
Heb je al baasjes voor ze?
Anders weet ik misschien wel iemand!
Zucht..die mannen ook altijd..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Anders ik wel..ik vrees alleen dat mijn man dat niet met me eens is
![]()
Yupsquote:
Mijne gelukkig niet....maar helaas vindt hij 3 poeks wel genoeg....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupswie vind er nou een leren bank belangrijker? de mijne dus...
![]()
Wij hebben er 4..een mooi even aantal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne gelukkig niet....maar helaas vindt hij 3 poeks wel genoeg....![]()
En de mijnequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupswie vind er nou een leren bank belangrijker? de mijne dus...
![]()
Melvin is net 9 geworden, Droopy net 5 en Baileys net 2 (jaaa, april is hier een poezen-feestmaandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wij hebben er 4..een mooi even aantal.
Hoe oud zijn jullie poeks ?
Toen wij er nog 3 hadden ging ik eens naar de leeftijden kijken en ontdekte dat de jongste 8 was. ( anderen 9 en 11)
Ik heb mijn man toen overgehaald om er een jonkie bij te nemen, omdat we anders al onze katten achter elkaar zouden kwijtraken en omdat de oudjes nu nog net jong genoeg zijn om er een kat bij te nemen.![]()
Onze nieuwe aanwinst werd Izzy een prachtige lapjeskat van 1 jaar oud. (uit 't asiel)
[afbeelding]
Volgens mij had Logician die via de dierenarts, misschien kun je eens bellen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Judeljuud het volgende:
Vannacht ben ik de hele nacht opgeweest. Iedere keer als ik naar boven wilde gaan volgde Nina me luid miauwend. Heb dus geprobeerd om op de bank te slapen, maar dat was geen succes (klippan). Heb dus 3 uur geslapen ofzo. Ben echt gebroken.
Nina ligt bijna niet meer in de doos. Ze ligt er steeds voor en de kittens koelen daardoor erg af. De kachel staat hier op de hoogste stand, maar ik weet niet of dat helpt. De kittens zijn steeds aan het piepen, maar ze reageert daar maar af en toe op. Soms gaat ze even naar binnen en gaat dan bovenop ze liggen, met haar hoofd of hele lijf. Vraag me af of dat wel goed is, want ook dan barst er weer een gepiep los.
[afbeelding]
Inmiddels heb ik de lange haren van Nina's buik afgeknipt zodat ze beter bij de tepels kunnen, maar ik vraag me nog steeds af of ze wel genoeg drinken. M'n moeder heeft haar digitale weegschaal gebracht en ik heb de kittens gemerkt. Eentje voor twee nagels rood, eentje achter twee nagels rood en eentje niets. Ik weet nog niet wel geslacht het is, want omdat ze zo koud aanvoelen heb ik ze snel weer terug gestopt in de doos.
De nieuwe gewichten zijn heel anders dan die ik gisteren had gepost.
Achter: 84 gram
Voor: 65 gram
Geen: 77 gram
Ik heb de DA ook even gebeld om te vertellen dat alles goed is gegaan. Ze zei dat het heel normaal is als ze de eerste dag wat gewicht verliezen, maar morgen moeten ze aangekomen zijn. Als dat niet het geval is moet ik ze bij gaan voeden. De DA raadde me af om niet direct te beginnen met bijvoeden omdat ze daar snel aan gewend raken en dan niet meer bij de moeder drinken. Ik moet ze wel steeds aanleggen, maar dat gaat niet echt...de kittens hebben niet zo veel interesse en Nina begint dan te rollen.
Eigenlijk heb ik heel erg de neiging om ze op te pakken en achter m'n trui te stoppen ofzo. Ergens waar het warm is. Ik begin echt een beetje pissig te worden op Nina. Domme doos dat ze is.![]()
Vraagje: Hoe kom ik aan een warmhoudmatje?![]()
Dat heb ik dus al gedaan; twee dierenartsen. Ze raadden me ook aan op marktplaats te kijken, maar dat had ik natuurlijk al gedaan. Niets...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef senesta het volgende:
Volgens mij had Logician die via de dierenarts, misschien kun je eens bellen?![]()
Zo'n matje lijkt mij ook beter maar ik denk dat je nu even niets anders kunt regelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb er nu een fles warm water in liggen met een sloop er om heen. Dat gaat op zich ook wel, maar ik denk gewoon dat zo'n matje beter is. Ze zijn zó klein...
Succes ermeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef Judeljuud het volgende:
Ik bedoelde dusin plaats van
. Zo klinkt het net alsof ik boos ben omdat ze klein zijn, maar dat is dus niet zo. Ik ga zo maar eens ff lekker
en dan morgen de hort op voor zo'n matje. Thanks anyway!
Die kruik heb ik laatst gekocht voor mijn kinderen bij de trekpleisterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Logician het volgende:
Je hebt van die warmhoud zakjes die je in de magnetron kunt opwarmen, die zijn denk ik wel handig.
Ik heb nu als naina even de hort op is, standaart de kruik van mijn kinderen in de doos liggen.
De kittens zijn hier de eerste dagen nauwelijks aangekomen, maar halen dat nu ruimschoot in, hopelijk is dat een troost
heb even gekeken: dit is een soort knuffelkruik waar ze op kunnen liggen:
knuffelkruik redelijk goedkoop ook trouwens
[afbeelding]
Of dezefleeceknuffelkruik
[afbeelding]
Ik hoop het ook, want het is echt verschrikkelijk om de kittens zo te horen piepen. En Nina doet niets!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk gaat het snel wat beter met Nina in haar moederrol
Bijvoeden zit er wel aan te komen, want ze zijn ten opzichte van vanmiddag al afgevallen en ik heb ze de hele dag nog niet zien drinken. Zelf heb ik ook al zo'n bus gekocht, maar als ik nog meer nodig heb...zal ik je dan mailen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele bus kittenmelk over van Royal Canin, als je wilt kan ik die wel opsturen
Ja hoor, ze wil het liefste niets met ze te maken hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ontlast Nina ze wel ?
Ik bedoel, wast ze hun buikjes/kontjes zodat ze gaan poepen/plassen ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ja hoor, ze wil het liefste niets met ze te maken hebben.![]()
Ach nee,quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:49 schreef Judeljuud het volgende:
Nu begint een ander poesje zwakker te worden. Straks direct maar de dierenarts bellen.![]()
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
En het lijkt wel of Nina gewoon al opgegeven heeft.
![]()
Ach wat sneu.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:18 schreef Judeljuud het volgende:
Er is er nog eentje overleden. Nu is er nog maar eentje.![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon bijna niet geloven. M'n hele binnenste trilt.
Nina interesseert het geen ruk. Die ligt languit in de kamer.
Nina volgt ook maar gewoon haar gevoel denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
nouwwwww...stomme Nina!
Ik heb het ook meegemaakt helaas, is gewoon niet leuk om die kleintjes te zien sterven
die laatste zou ik idd om de twee uur voeden, Nina geeft er geen klap meer om, dus zal jij nu de moederrol op je moeten nemen. Vergeet ook niet te ontlasten....de moeder doet dat door middel van buikje en kontje wassen, dat kan je doen met een nat washandje ofzo om zo de darmpjes te stimuleren.
heel veel succes
Hoe geef je de babymelk? Met een flesje of pipetje? Want ik gaf het eerst in een speciaal flesje maar merkte dat die hele kleine kittens daar moeite mee hadden, dus toen heb ik zo'n ziekenhuisspuitje (zonder naald uiteraard) gehaald bij de dierenarts en daarmee ging het wel goed, later ben ik weer overgegaan op het flesje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
De DA zegt dat de kans klein is dat de laatste het overleefd. Het enige wat ik kan doen is warm houden, bijvoeden en de darmen stimuleren door over het buikje te wrijven. En dat deden we al.![]()
Net was het tijd voor haar volgende voeding, maar ze dronk nauwelijks. Misschien zit ze nog vol van de voeding van 2 uur geleden? Want slikken deed ze dus niet, maar ze was wel nog heel beweeglijk. Over een uurtje proberen we het nog een keer. Ik heb Nina de melk maar gegeven en dat vond ze heerlijk!
Weet niet zo goed, wat ik verder nog moet schrijven. Kan hier ook moeiijk foto's plaatsen van overleden kittens ofzo.
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Wat een nachtmerrie Judeljuud.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
De DA zegt dat de kans klein is dat de laatste het overleefd. Het enige wat ik kan doen is warm houden, bijvoeden en de darmen stimuleren door over het buikje te wrijven. En dat deden we al.![]()
goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Hoe geef je de babymelk? Met een flesje of pipetje? Want ik gaf het eerst in een speciaal flesje maar merkte dat die hele kleine kittens daar moeite mee hadden, dus toen heb ik zo'n ziekenhuisspuitje (zonder naald uiteraard) gehaald bij de dierenarts en daarmee ging het wel goed, later ben ik weer overgegaan op het flesje.
ow dat weet ik ook wel hoor, misschien is ze nog te jong...je weet het niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nina volgt ook maar gewoon haar gevoel denk ik.
Ik vind de reactie van de dierenarts ook een beetje mager maar misschien ligt dat aan mij.
Het lijkt mij heel moeilijk om toe te moeten kijken en niets meer te kunnen doen.
En het kitten naar één van de kattenmoeders hier toe brengen, zou de moeder dat toe laten?
Ik denk dat een pas bevallen poes die wel volledig in moeder-mode is 't niet eens doorheeft als er opeens een extra kitten bijligt. Maar er zal wel enige vaart achter gezet moeten worden, ik ben bang dat alle zorg die een mens kan geven niet opweegt tegen echte moedermelk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat Nina het wel zou toelaten dat de kitten naar een andere moederpoes zou gaan, maar zou die het kleintje accepteren?
Wonen jullie ver uit elkaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Logician het volgende:
En ik zit te denken, zou het idee zijn om die kleine bijna naina aan te leggen??
(of zou dat niet werken?)
2 uur rijden, maar het is te proberen... lijkt me... ik vind het zo sneu ...quote:
Ik weet helaas maar al te goed hoe vreselijk akelig, verdrietig en onmachtig je je moet voelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
Toen wij zaten te tobben met Pjer, Herman en Dirkje bood iemand uit het dorp haar net bevallen poes aan. Ik heb de DA gevraagd of het zinvol was het te proberen, maar die raadde het af.quote:
Ik voel me een beetje 'oma vertelt....' maar goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:06 schreef kissy het volgende:
Snap die dierenarts ook niet helemaal, allemaal maar makkelijk gezegd, snapt hij nou niet dat je er alles aan wilt doen om het laatste kitten in leven te houden?
Ach ja, ben gewoon een beetje boos, vind het zo erg, en iemand moet dan de schuld krijgen, in dit geval de dierenarts.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje 'oma vertelt....' maar goed
Onze DA's zagen het ook donker in. Poesjes met de hand groot brengen lukt meestal niet. Soms wel natuurlijk, maar dan moeten er wat dingen meezitten. Een aantal omstandigheden is erop van invloed, maar als de moeder er vanaf dag 1 niet naar omkijkt, is dat een veeg teken.
Anyway... onze 4 DA's hebben ons 14 dagen bijgestaan. Van de keizersnee, tot het laatste poesje na 12 dagen overleed. En dat betekende dat een van hen langskwam of wij met de kleintjes daarheen gingen; 's morgens voor het spreekuur en 's avonds laat voor de nachtdienst in ging. En toch hebben ze het niet gered.
Hou me ten goede; als het zich weer zou voordoen, deed ik het weer zo. Dat wil zeggen: ik zou tot het gaatje gaan. Maar ik geloof de DA wel als deze zegt dat je van alles kunt proberen, maar dat de kans dat het gaat lukken niet groot is.
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef kissy het volgende:
Toch blijf ik hopen dat de laatste een wondertje is.
Ook hooptquote:
Nee he...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste is een uur geleden overleden.
Hij heeft rond twaalf uur nog goed gedronken, maar het was met één gil gedaan.
Ze was een vrouwetje, maar dat doet er niet meer toe natuurlijk.
Dus ja...
![]()
![]()
![]()
Och wijffie tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste is een uur geleden overleden.
Hij heeft rond twaalf uur nog goed gedronken, maar het was met één gil gedaan.
Ze was een vrouwetje, maar dat doet er niet meer toe natuurlijk.
Dus ja...
![]()
![]()
![]()
Vast wel, maar ik laat het even aan de mods van F&F over (of aan TS zelf, als ze zegt wat het moet worden).quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
mag de TT misschien ff gewijzigd worden?
Jij kunt het zelf niet, maar de mods (etc) kunnen het wel. Ik zie dat het inmiddels is gebeurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef Judeljuud het volgende:
@ ElisaB: Ik weet niet hoe ik de TT kan aanpassen. Heb geen editmogelijkheid (?) bij de OP.
Hebben wij ook gedaan. We hadden de drie kleintjes eerst alledrie willen weggeven (gegadigden genoeg), maar hoe zwaarder ze het kregen en hoe intensiever onze zorg, hoe meer we ook zoiets kregen van 'als ze het halen, dan gaan ze echt helemaal nergens meer naar toe'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef Judeljuud het volgende:
Na het kittentopic van Bibi te hebben beken zit ik heel erg te denken om 'gewoon' maar een poesje erbij te nemen. Ik heb het verder nog niet overlegd, want er heerst hier echt een grafstemming...maar ik had me er zó op verheugd om van die kleine donderstennen rond te zien hupsen. Niet direct natuurlijk...maar zou dat kunnen denken jullie?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef kissy het volgende:
Het schijnt dat de moederpoes is doodgereden...
Ik zou het heel graag willen doen, maar het lijkt me niet slim. De prednison zit natuurlijk ook in de kittenmelk en ik kan ook niet garanderen dat Nien nu wel de kittens zou laten drinken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef kissy het volgende:
Ik lees net op een site dat ze 6 moederloze kittens hebben gevonden.
Iemand vroeg wat ze daarmee gingen doen, en als antwoord kreeg ze dat als ze hun oogjes nog niet open hadden, het dan gebruikelijk is dat ze de kittens laten inslapen.
Misschien is dat een optie voor Nina en jou.
Ik wil het liefst morgen al een kitten halen (uit het asiel ofzo), maar m'n huisgenoot is heel erg aan het twijfelen. En aangezien we hier praktisch met z'n tweeën samenwonen (puur vriendschappelijk) vind ik wel dat hij er ook achter moet staan. Daarbij is het misschien beter om nog even te wachten. Gewoon om Nina even de tijd te geven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
Natuurlijk kan je er een (of twee) kittens bijhalen, in dit seizoen zitten er genoeg in opvang maar ik zou inderdaad even wachten totdat jij en Nina weer in goede doen zijn. Ga je Nina nog laten steriliseren? Mij lijkt het iig geen goed idee haar nog een nestje te laten hebben, gezien haar medische toestand (maar ik ben hier geen expert in).
katten.startpagina.nl-prikbordquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Logician het volgende:
hmm welke url? misschien kan ik er ook wel eentje hier zetten?
Misschien is het beter om die doos weg te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen doen, maar het lijkt me niet slim. De prednison zit natuurlijk ook in de kittenmelk en ik kan ook niet garanderen dat Nien nu wel de kittens zou laten drinken.Dat risico zou ik niet nog graag een keer willen lopen.
![]()
[..]
Ik wil het liefst morgen al een kitten halen (uit het asiel ofzo), maar m'n huisgenoot is heel erg aan het twijfelen. En aangezien we hier praktisch met z'n tweeën samenwonen (puur vriendschappelijk) vind ik wel dat hij er ook achter moet staan. Daarbij is het misschien beter om nog even te wachten. Gewoon om Nina even de tijd te geven.
Nina wordt inderdaad binnenkort gesteriliseerd. Ik weet niet of dat direct al kan, maar daar bel ik de DA nog over. Sowieso zat dat al in de planning toen Nina plots zwanger bleek te zijn (zie OP). Als ze nu weer zwanger zou raken zou ik het mezelf nooit kunnen vergeven.
Ze loopt nog steeds rond en miauwt heel hard bij haar doos. Heb vandaag al zó veel gehuild, maar als ik hier naar kijk springen me direct de tranen weer in m'n ogen.![]()
Ik kan het niet beter verwoorden....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef Smittend het volgende:
GVD...kom ik even kijken hoe het met die lieve kittens is lees ik dit.![]()
Ik kan je niks zeggen waardoor je minder verdrietig zal zijn.
Ik geef je maar een virtuele knuffel en kus.
Veel sterkte.![]()
Eigenlijk was dat ook mijn eerste reactie, maar toen ik de DA aan de telefoon had (vanwege het bloedverlies) raadde ze aan om de doos nog een paar dagen te laten staan. Dan zou ze het misschien sneller een plekje kunnen geven. Heb wel de fleecedekens die erover heen hebben gelegen. Ik ben een verschrikkelijke kou-kleum en zo kan ik Nina ook gewoon op schoot nemen zonder dat er bloedvlekjes op m'n broek komen. Alles wat in de doos lag heb ik verder laten liggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef kissy het volgende:
Misschien is het beter om die doos weg te halen.
Meis, ik heb zo met jullie te doen, ik zou willen dat ik iets kon doen....
Ik hoop dat je huisgenoot nog overstag gaat.
Fijn om te lezen dat Nina weer speelt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat ook mijn eerste reactie, maar toen ik de DA aan de telefoon had (vanwege het bloedverlies) raadde ze aan om de doos nog een paar dagen te laten staan. Dan zou ze het misschien sneller een plekje kunnen geven. Heb wel de fleecedekens die erover heen hebben gelegen. Ik ben een verschrikkelijke kou-kleum en zo kan ik Nina ook gewoon op schoot nemen zonder dat er bloedvlekjes op m'n broek komen. Alles wat in de doos lag heb ik verder laten liggen.![]()
Mike (huisgenoot) is nu trouwens met beide katten aan het spelen met de vingerlampjes.Ik zit hier echt hardop te lachen! Ze zit Sam echt te klieren!
Normaal heeft hij de overhand, maar ze vóelt gewoon dat hij nog een beetje bang voor haar is.
Fijn om te zien dat ze zo actief is!!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |