Ik dacht dat die kittens van Naina waren.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wel uberklein vergeleken met die monsters van logician
Ik wist wel wat je bedoelde maar ik heb een gruwelijk hekel aan figuren die alleen maar tvp roepen en verder niets aan een topic toe te voegen hebben en wou me daar dus ook niet zelf aan wagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Okee, okee. De monsters van de poes van Logician. Okee? Blij nu?
Neuh..per kitten 1 placenta is goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Judeljuud het volgende:
Wat ik nou niet helemaal begrijp is dat gedoe met die placenta's. Er kwam na elk kitten een gehele placenta uit. Nu is de laatste kitten (denk ik) eruit en ook de bijbehorende placenta. Maar moet er nu nog iets komen?![]()
ik was al aan het zoeken via google, maar kan niet direct iets vinden, misschien toch een handje helpen als moeders er geen problemen mee heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Judeljuud het volgende:
De kittens lijken Nina's tepels echt niet te kunnen vinden...wat moet ik doen?
Voor Pluim beviel heb ik me laten vertellen dat het geen kwaad kon een beetje haar rond de tepels weg te knippen (heel voorzichtig natuurlijk en niet meteen de hele buik kaal).quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Judeljuud het volgende:
De kittens lijken Nina's tepels echt niet te kunnen vinden...wat moet ik doen?
ik zou de kattenbak dichtbij haar in de buurt zetten, net als je met haar voer/drinkbakje hebt gedaan. waarschijnlijk wil ze haar nestje niet alleen laten. misschien wil ze wel op de bak als ze tegelijkertijd haar kroost in de gaten kan houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef kissy het volgende:
Allereerst van harte gefeliciteerd met je mooie kittens!
Toevallig is er vandaag bij mij ook een nestje geboren.
Het was niet de bedoeling, maar we zijn net als onze moederpoes Bibi er heel erg blij mee.
Voor ons is het de eerste keer, en ik vraag me nu af of Bibi niet een keertje op de bak moet?
Eten en water heb ik haar gebracht, en ze eet goed, maar ze wil niet bij haar kindjes vandaan.
Kan iemand mij ook zeggen hoe ik foto's kan plaatsen?
Ok bedankt, ik ga meteen een bak boven zetten bij haar.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef Liatris het volgende:
[..]
ik zou de kattenbak dichtbij haar in de buurt zetten, net als je met haar voer/drinkbakje hebt gedaan. waarschijnlijk wil ze haar nestje niet alleen laten. misschien wil ze wel op de bak als ze tegelijkertijd haar kroost in de gaten kan houden.
gefeliciteerd en succes!!!!![]()
Nou Elisa...daar zit ik dus mooi mee. Mijn wens: 'Mini-Nina's' is uitgekomen, maar ja...nu heb ik wel drie dezelfde kittens.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef ElisaB het volgende:
En zie ze maar eens uit elkaar te houden als ze alledrie inderdaad pluizig & pikzwart zijn
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Zwart? Meer groen
Het zijn er dus drie? Heb je al namen?
Olijfje!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!Of Olijfje.
Oscar is een leuke naam ja! Hopen dat het ook een beetje een mopperkat wordt danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Hihi! Als deze groen is noem ik hem Oscar!Of Olijfje.
Nee, dat ga ik morgen even onderzoeken als ik ze gemerkt heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef SnowCockroach het volgende:
Weet je al of het poezen of katers zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |