Nina volgt ook maar gewoon haar gevoel denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
nouwwwww...stomme Nina!
Ik heb het ook meegemaakt helaas, is gewoon niet leuk om die kleintjes te zien sterven
die laatste zou ik idd om de twee uur voeden, Nina geeft er geen klap meer om, dus zal jij nu de moederrol op je moeten nemen. Vergeet ook niet te ontlasten....de moeder doet dat door middel van buikje en kontje wassen, dat kan je doen met een nat washandje ofzo om zo de darmpjes te stimuleren.
heel veel succes
Hoe geef je de babymelk? Met een flesje of pipetje? Want ik gaf het eerst in een speciaal flesje maar merkte dat die hele kleine kittens daar moeite mee hadden, dus toen heb ik zo'n ziekenhuisspuitje (zonder naald uiteraard) gehaald bij de dierenarts en daarmee ging het wel goed, later ben ik weer overgegaan op het flesje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
De DA zegt dat de kans klein is dat de laatste het overleefd. Het enige wat ik kan doen is warm houden, bijvoeden en de darmen stimuleren door over het buikje te wrijven. En dat deden we al.![]()
Net was het tijd voor haar volgende voeding, maar ze dronk nauwelijks. Misschien zit ze nog vol van de voeding van 2 uur geleden? Want slikken deed ze dus niet, maar ze was wel nog heel beweeglijk. Over een uurtje proberen we het nog een keer. Ik heb Nina de melk maar gegeven en dat vond ze heerlijk!
Weet niet zo goed, wat ik verder nog moet schrijven. Kan hier ook moeiijk foto's plaatsen van overleden kittens ofzo.
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Wat een nachtmerrie Judeljuud.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
De DA zegt dat de kans klein is dat de laatste het overleefd. Het enige wat ik kan doen is warm houden, bijvoeden en de darmen stimuleren door over het buikje te wrijven. En dat deden we al.![]()
goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Hoe geef je de babymelk? Met een flesje of pipetje? Want ik gaf het eerst in een speciaal flesje maar merkte dat die hele kleine kittens daar moeite mee hadden, dus toen heb ik zo'n ziekenhuisspuitje (zonder naald uiteraard) gehaald bij de dierenarts en daarmee ging het wel goed, later ben ik weer overgegaan op het flesje.
ow dat weet ik ook wel hoor, misschien is ze nog te jong...je weet het niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nina volgt ook maar gewoon haar gevoel denk ik.
Ik vind de reactie van de dierenarts ook een beetje mager maar misschien ligt dat aan mij.
Het lijkt mij heel moeilijk om toe te moeten kijken en niets meer te kunnen doen.
En het kitten naar één van de kattenmoeders hier toe brengen, zou de moeder dat toe laten?
Ik denk dat een pas bevallen poes die wel volledig in moeder-mode is 't niet eens doorheeft als er opeens een extra kitten bijligt. Maar er zal wel enige vaart achter gezet moeten worden, ik ben bang dat alle zorg die een mens kan geven niet opweegt tegen echte moedermelk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat Nina het wel zou toelaten dat de kitten naar een andere moederpoes zou gaan, maar zou die het kleintje accepteren?
Wonen jullie ver uit elkaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Logician het volgende:
En ik zit te denken, zou het idee zijn om die kleine bijna naina aan te leggen??
(of zou dat niet werken?)
2 uur rijden, maar het is te proberen... lijkt me... ik vind het zo sneu ...quote:
Ik weet helaas maar al te goed hoe vreselijk akelig, verdrietig en onmachtig je je moet voelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Judeljuud het volgende:
Toen wij zaten te tobben met Pjer, Herman en Dirkje bood iemand uit het dorp haar net bevallen poes aan. Ik heb de DA gevraagd of het zinvol was het te proberen, maar die raadde het af.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |