Ik voel me een beetje 'oma vertelt....' maar goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:06 schreef kissy het volgende:
Snap die dierenarts ook niet helemaal, allemaal maar makkelijk gezegd, snapt hij nou niet dat je er alles aan wilt doen om het laatste kitten in leven te houden?
Ach ja, ben gewoon een beetje boos, vind het zo erg, en iemand moet dan de schuld krijgen, in dit geval de dierenarts.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje 'oma vertelt....' maar goed
Onze DA's zagen het ook donker in. Poesjes met de hand groot brengen lukt meestal niet. Soms wel natuurlijk, maar dan moeten er wat dingen meezitten. Een aantal omstandigheden is erop van invloed, maar als de moeder er vanaf dag 1 niet naar omkijkt, is dat een veeg teken.
Anyway... onze 4 DA's hebben ons 14 dagen bijgestaan. Van de keizersnee, tot het laatste poesje na 12 dagen overleed. En dat betekende dat een van hen langskwam of wij met de kleintjes daarheen gingen; 's morgens voor het spreekuur en 's avonds laat voor de nachtdienst in ging. En toch hebben ze het niet gered.
Hou me ten goede; als het zich weer zou voordoen, deed ik het weer zo. Dat wil zeggen: ik zou tot het gaatje gaan. Maar ik geloof de DA wel als deze zegt dat je van alles kunt proberen, maar dat de kans dat het gaat lukken niet groot is.
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef kissy het volgende:
Toch blijf ik hopen dat de laatste een wondertje is.
Ook hooptquote:
Nee he...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste is een uur geleden overleden.
Hij heeft rond twaalf uur nog goed gedronken, maar het was met één gil gedaan.
Ze was een vrouwetje, maar dat doet er niet meer toe natuurlijk.
Dus ja...
![]()
![]()
![]()
Och wijffie tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste is een uur geleden overleden.
Hij heeft rond twaalf uur nog goed gedronken, maar het was met één gil gedaan.
Ze was een vrouwetje, maar dat doet er niet meer toe natuurlijk.
Dus ja...
![]()
![]()
![]()
Vast wel, maar ik laat het even aan de mods van F&F over (of aan TS zelf, als ze zegt wat het moet worden).quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
mag de TT misschien ff gewijzigd worden?
Jij kunt het zelf niet, maar de mods (etc) kunnen het wel. Ik zie dat het inmiddels is gebeurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef Judeljuud het volgende:
@ ElisaB: Ik weet niet hoe ik de TT kan aanpassen. Heb geen editmogelijkheid (?) bij de OP.
Hebben wij ook gedaan. We hadden de drie kleintjes eerst alledrie willen weggeven (gegadigden genoeg), maar hoe zwaarder ze het kregen en hoe intensiever onze zorg, hoe meer we ook zoiets kregen van 'als ze het halen, dan gaan ze echt helemaal nergens meer naar toe'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef Judeljuud het volgende:
Na het kittentopic van Bibi te hebben beken zit ik heel erg te denken om 'gewoon' maar een poesje erbij te nemen. Ik heb het verder nog niet overlegd, want er heerst hier echt een grafstemming...maar ik had me er zó op verheugd om van die kleine donderstennen rond te zien hupsen. Niet direct natuurlijk...maar zou dat kunnen denken jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |