abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49194666
GVD...kom ik even kijken hoe het met die lieve kittens is lees ik dit.
Ik kan je niks zeggen waardoor je minder verdrietig zal zijn.
Ik geef je maar een virtuele knuffel en kus.
Veel sterkte.
pi_49199289
Ik lees net op een site dat ze 6 moederloze kittens hebben gevonden.
Iemand vroeg wat ze daarmee gingen doen, en als antwoord kreeg ze dat als ze hun oogjes nog niet open hadden, het dan gebruikelijk is dat ze de kittens laten inslapen.
Misschien is dat een optie voor Nina en jou.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:56:20 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49199806
Och jee. Wat ontzettend verdrietig...
pi_49200245
Het schijnt dat de moederpoes is doodgereden...
pi_49200529
a gossie wat zielig

Sterkte!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49201107
hmm welke url? misschien kan ik er ook wel eentje hier zetten?
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:20:27 #257
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_49201116
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef kissy het volgende:
Het schijnt dat de moederpoes is doodgereden...
Meen je dat nou?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:36:25 #258
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_49201945
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef kissy het volgende:
Ik lees net op een site dat ze 6 moederloze kittens hebben gevonden.
Iemand vroeg wat ze daarmee gingen doen, en als antwoord kreeg ze dat als ze hun oogjes nog niet open hadden, het dan gebruikelijk is dat ze de kittens laten inslapen.
Misschien is dat een optie voor Nina en jou.
Ik zou het heel graag willen doen, maar het lijkt me niet slim. De prednison zit natuurlijk ook in de kittenmelk en ik kan ook niet garanderen dat Nien nu wel de kittens zou laten drinken. Dat risico zou ik niet nog graag een keer willen lopen.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
Natuurlijk kan je er een (of twee) kittens bijhalen, in dit seizoen zitten er genoeg in opvang maar ik zou inderdaad even wachten totdat jij en Nina weer in goede doen zijn. Ga je Nina nog laten steriliseren? Mij lijkt het iig geen goed idee haar nog een nestje te laten hebben, gezien haar medische toestand (maar ik ben hier geen expert in).
Ik wil het liefst morgen al een kitten halen (uit het asiel ofzo), maar m'n huisgenoot is heel erg aan het twijfelen. En aangezien we hier praktisch met z'n tweeën samenwonen (puur vriendschappelijk) vind ik wel dat hij er ook achter moet staan. Daarbij is het misschien beter om nog even te wachten. Gewoon om Nina even de tijd te geven.

Nina wordt inderdaad binnenkort gesteriliseerd. Ik weet niet of dat direct al kan, maar daar bel ik de DA nog over. Sowieso zat dat al in de planning toen Nina plots zwanger bleek te zijn (zie OP). Als ze nu weer zwanger zou raken zou ik het mezelf nooit kunnen vergeven.

Ze loopt nog steeds rond en miauwt heel hard bij haar doos. Heb vandaag al zó veel gehuild, maar als ik hier naar kijk springen me direct de tranen weer in m'n ogen.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:44:44 #259
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_49202381
Vreselijk zielig
Wat een tegenstrijdigheid in My AT trouwens
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_49207455
* Logician knuffelt juud
pi_49207853
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Logician het volgende:
hmm welke url? misschien kan ik er ook wel eentje hier zetten?
katten.startpagina.nl-prikbord
maar het schijnt dat de dierenambulance ze al heeft meegenomen.
Maar er zijn nog meer moederloze kittens hoor.
Tik maar eens in op Google
pi_49208015
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Ik zou het heel graag willen doen, maar het lijkt me niet slim. De prednison zit natuurlijk ook in de kittenmelk en ik kan ook niet garanderen dat Nien nu wel de kittens zou laten drinken. Dat risico zou ik niet nog graag een keer willen lopen.
[..]

Ik wil het liefst morgen al een kitten halen (uit het asiel ofzo), maar m'n huisgenoot is heel erg aan het twijfelen. En aangezien we hier praktisch met z'n tweeën samenwonen (puur vriendschappelijk) vind ik wel dat hij er ook achter moet staan. Daarbij is het misschien beter om nog even te wachten. Gewoon om Nina even de tijd te geven.

Nina wordt inderdaad binnenkort gesteriliseerd. Ik weet niet of dat direct al kan, maar daar bel ik de DA nog over. Sowieso zat dat al in de planning toen Nina plots zwanger bleek te zijn (zie OP). Als ze nu weer zwanger zou raken zou ik het mezelf nooit kunnen vergeven.

Ze loopt nog steeds rond en miauwt heel hard bij haar doos. Heb vandaag al zó veel gehuild, maar als ik hier naar kijk springen me direct de tranen weer in m'n ogen.
Misschien is het beter om die doos weg te halen.
Meis, ik heb zo met jullie te doen, ik zou willen dat ik iets kon doen....
Ik hoop dat je huisgenoot nog overstag gaat.
pi_49208018
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef Smittend het volgende:
GVD...kom ik even kijken hoe het met die lieve kittens is lees ik dit.
Ik kan je niks zeggen waardoor je minder verdrietig zal zijn.
Ik geef je maar een virtuele knuffel en kus.
Veel sterkte.
Ik kan het niet beter verwoorden....
Voor Judeljuud en Nina...
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:53:55 #264
174925 Judeljuud
pi_49208885
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef kissy het volgende:
Misschien is het beter om die doos weg te halen.
Meis, ik heb zo met jullie te doen, ik zou willen dat ik iets kon doen....
Ik hoop dat je huisgenoot nog overstag gaat.
Eigenlijk was dat ook mijn eerste reactie, maar toen ik de DA aan de telefoon had (vanwege het bloedverlies) raadde ze aan om de doos nog een paar dagen te laten staan. Dan zou ze het misschien sneller een plekje kunnen geven. Heb wel de fleecedekens die erover heen hebben gelegen. Ik ben een verschrikkelijke kou-kleum en zo kan ik Nina ook gewoon op schoot nemen zonder dat er bloedvlekjes op m'n broek komen. Alles wat in de doos lag heb ik verder laten liggen.

Mike (huisgenoot) is nu trouwens met beide katten aan het spelen met de vingerlampjes. Ik zit hier echt hardop te lachen! Ze zit Sam echt te klieren! Normaal heeft hij de overhand, maar ze vóelt gewoon dat hij nog een beetje bang voor haar is. Fijn om te zien dat ze zo actief is!!
pi_49209195
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Eigenlijk was dat ook mijn eerste reactie, maar toen ik de DA aan de telefoon had (vanwege het bloedverlies) raadde ze aan om de doos nog een paar dagen te laten staan. Dan zou ze het misschien sneller een plekje kunnen geven. Heb wel de fleecedekens die erover heen hebben gelegen. Ik ben een verschrikkelijke kou-kleum en zo kan ik Nina ook gewoon op schoot nemen zonder dat er bloedvlekjes op m'n broek komen. Alles wat in de doos lag heb ik verder laten liggen.

Mike (huisgenoot) is nu trouwens met beide katten aan het spelen met de vingerlampjes. Ik zit hier echt hardop te lachen! Ze zit Sam echt te klieren! Normaal heeft hij de overhand, maar ze vóelt gewoon dat hij nog een beetje bang voor haar is. Fijn om te zien dat ze zo actief is!!
Fijn om te lezen dat Nina weer speelt.
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:33:25 #266
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_49235618
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:35:45 #267
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_49240283
Erg treurig!

Je doet er helaas weinig aan, dat is de natuur...
  zondag 13 mei 2007 @ 02:25:07 #268
174925 Judeljuud
pi_49321984
Even een update (voor die het willen lezen):

Inmiddels gaat het een beetje beter met Nina. Ze gaat nog wel naar de doos, maar niet meer zo vaak als in het begin. Ze gaat er niet echt meer in, maar ze zit wel op de mand ernaast er van de bovenkant in te kijken. Langzaamaan haal ik de doeken weg. Heb ook gisteren de pittenzak eruit gehaald. Toch wacht ik nog een paar dagen met het weghalen van de hele doos. Ik merk echt dat ze er steeds meer aan gewend raakt dat ze er niet meer zijn.

Verder bijt ze behoorlijk van zich sinds Sam zich weer in haar buurt durft te vertonen. Het klieren gaat vaak uit van Sam, maar nu ook soms vanuit Nina. Ze speelt heel actief met dingen, maar is ook erg aanhankelijk. Iedere avond komt ze bij me liggen in bed. Het liefst half onder de deken en luid spinnend.

Ik ben er nog steeds kapot van. Heb vanaf dat het gebeurd is nog geen nacht normaal gedroomd. Ik droom steeds dat Nina opnieuw kittens krijgt, ze in mijn bed legt en dat ik er dan bovenop ga liggen terwijl ik slaap. Beetje Koning Salomon-idee (klote Christelijke scholen).

Een nieuwe kitten gaat er waarschijnlijk niet komen - al zou ik het liefst het asiel willen bellen of er via MP eentje op willen halen. Het zit zo: Ik huur een kamer bij een vriend van me, maar in principe wonen we samen (maar dan zonder relatie). We hebben gewoon een volledig huishouden en een normaal huis (niet studentikoos in anyway). Ik had Nina al toen ik hier kwam wonen en een paar maanden later heb ik een kitten erbij gekocht; Sam, een rode kater. Gekocht ja...probeer maar eens een kitten te vinden in december! Voor absurd veel geld ook nog! Maar hij is het driedubbel-en-dwars waard.

Op dat moment heb ik heel duidelijk gemaakt dat als ik hier weg zou gaan ik Sam en Nina beide mee zou nemen aangezien het mijn katten zijn. Nu blijkt wel dat hij daar veel moeite mee heeft (wat natuurlijk logisch is). Hij zei namelijk gisteren opeens dat ik het niet als vanzelfsprekend moet zien als een eventuele derde kat ook met mij mee zou gaan. En dat begrijp ik wel, maar ja...dat maakt de boel natuurlijk wel gecompliceerd. Ik ga niet drie katten uit elkaar halen als ik in de toekomst een eigen woning krijg. Dat zou ik emotioneel heel zwaar vinden, maar dat is ook voor de katten zelf geen pretje.

Ik weet op dit moment niet zo goed waarmee ik dat gat in m'n hart moet opvullen. Ik probeer heel veel aandacht te besteden aan Nina en Sam en ook bewust te genieten van hun aanwezigheid, maar ondertussen blijft het knagen...

pi_49322209
kan me voorstellen dat je daar veel moeite mee zou hebben maar waarom heeft hij er moeite mee? het zijn tenslotte toch jou katten ook al leven ze bij hem in huis. Zeker heeft hij zich er ook aan gehecht dat begrijp ik best maar vind het dan iets egoistisch om zo te reageren als je een derde kat bij wilt nemen. Tenzij hij er overlast van heeft maar dat is niet het issue denk ik
als hij zo graag ook een kat wil kan hij toch zelf eentje halen ?
heel veel sterkte met alles
pi_49324055
Kan dat best wel snappen. Het zegt wel iets over hem dat hij zich zo hecht aan de twee die er al zijn. Uiteindelijk blijft hij, als jij weggaat met niets achter. Wedden dat ie dan zelf een of twee katten zal nemen.

En die dromen..... is klote. Heb dat bij de twee die hier zijn overleden ook gehad. En dat waren volwassen dieren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 13 mei 2007 @ 11:13:18 #271
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_49325021
Fijn dat het met Nina weer wat beter gaat...kwamen mensen maar zo snel over een verlies heen
En ik kan me de reactie van je huisgenoot idd wel voorstellen, tenminste...hij heeft idd wel een goed punt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage zondag 13 mei 2007 @ 14:16:30 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49329755
nou sorry maar dat vind ik niet het zijn toch jóúw katten en dat hij aan ze gewend is geraakt is heel lief, maar hij heeft pas een punt als die derde kat sámen wordt gekocht

verder vind ik dat je er erg goed mee omgaat en ik hoop dat die dromen snel ophouden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')