Ja!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoe ga je ze merken? Met de nagellak?![]()
![]()
Die bovenste is groenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Ligt het aan mij of is die bovenste iets lichter?
Naja, veel succes met het merken morgen.Wel zorgen dat ze geen nagellak binnenkrijgen ofzo, maar dat lijkt me logisch.
![]()
En dan blijkt uitgerekend dat ene katertje de roze nagellak te hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik morgen even onderzoeken als ik ze gemerkt heb.
Nina zit nu rustig in de keuken kattenmelk te drinken. Sam wil niets van de kittens weten trouwens.
Niks mis met homo-katersquote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan blijkt uitgerekend dat ene katertje de roze nagellak te hebben![]()
Met roze nagellak is het geen homokater maar een nichtenkaterquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Met roze nagellak is het geen homokater maar een nichtenkater![]()
Anders ik wel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:22 schreef komkommertje het volgende:
Ontzettende gefeliciteerd met de 3 ukkies!
Heb je al baasjes voor ze?
Anders weet ik misschien wel iemand!
Zucht..die mannen ook altijd..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Anders ik wel..ik vrees alleen dat mijn man dat niet met me eens is
![]()
Yupsquote:
Mijne gelukkig niet....maar helaas vindt hij 3 poeks wel genoeg....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupswie vind er nou een leren bank belangrijker? de mijne dus...
![]()
Wij hebben er 4..een mooi even aantal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne gelukkig niet....maar helaas vindt hij 3 poeks wel genoeg....![]()
En de mijnequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupswie vind er nou een leren bank belangrijker? de mijne dus...
![]()
Melvin is net 9 geworden, Droopy net 5 en Baileys net 2 (jaaa, april is hier een poezen-feestmaandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wij hebben er 4..een mooi even aantal.
Hoe oud zijn jullie poeks ?
Toen wij er nog 3 hadden ging ik eens naar de leeftijden kijken en ontdekte dat de jongste 8 was. ( anderen 9 en 11)
Ik heb mijn man toen overgehaald om er een jonkie bij te nemen, omdat we anders al onze katten achter elkaar zouden kwijtraken en omdat de oudjes nu nog net jong genoeg zijn om er een kat bij te nemen.![]()
Onze nieuwe aanwinst werd Izzy een prachtige lapjeskat van 1 jaar oud. (uit 't asiel)
[afbeelding]
Volgens mij had Logician die via de dierenarts, misschien kun je eens bellen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Judeljuud het volgende:
Vannacht ben ik de hele nacht opgeweest. Iedere keer als ik naar boven wilde gaan volgde Nina me luid miauwend. Heb dus geprobeerd om op de bank te slapen, maar dat was geen succes (klippan). Heb dus 3 uur geslapen ofzo. Ben echt gebroken.
Nina ligt bijna niet meer in de doos. Ze ligt er steeds voor en de kittens koelen daardoor erg af. De kachel staat hier op de hoogste stand, maar ik weet niet of dat helpt. De kittens zijn steeds aan het piepen, maar ze reageert daar maar af en toe op. Soms gaat ze even naar binnen en gaat dan bovenop ze liggen, met haar hoofd of hele lijf. Vraag me af of dat wel goed is, want ook dan barst er weer een gepiep los.
[afbeelding]
Inmiddels heb ik de lange haren van Nina's buik afgeknipt zodat ze beter bij de tepels kunnen, maar ik vraag me nog steeds af of ze wel genoeg drinken. M'n moeder heeft haar digitale weegschaal gebracht en ik heb de kittens gemerkt. Eentje voor twee nagels rood, eentje achter twee nagels rood en eentje niets. Ik weet nog niet wel geslacht het is, want omdat ze zo koud aanvoelen heb ik ze snel weer terug gestopt in de doos.
De nieuwe gewichten zijn heel anders dan die ik gisteren had gepost.
Achter: 84 gram
Voor: 65 gram
Geen: 77 gram
Ik heb de DA ook even gebeld om te vertellen dat alles goed is gegaan. Ze zei dat het heel normaal is als ze de eerste dag wat gewicht verliezen, maar morgen moeten ze aangekomen zijn. Als dat niet het geval is moet ik ze bij gaan voeden. De DA raadde me af om niet direct te beginnen met bijvoeden omdat ze daar snel aan gewend raken en dan niet meer bij de moeder drinken. Ik moet ze wel steeds aanleggen, maar dat gaat niet echt...de kittens hebben niet zo veel interesse en Nina begint dan te rollen.
Eigenlijk heb ik heel erg de neiging om ze op te pakken en achter m'n trui te stoppen ofzo. Ergens waar het warm is. Ik begin echt een beetje pissig te worden op Nina. Domme doos dat ze is.![]()
Vraagje: Hoe kom ik aan een warmhoudmatje?![]()
Dat heb ik dus al gedaan; twee dierenartsen. Ze raadden me ook aan op marktplaats te kijken, maar dat had ik natuurlijk al gedaan. Niets...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef senesta het volgende:
Volgens mij had Logician die via de dierenarts, misschien kun je eens bellen?![]()
Zo'n matje lijkt mij ook beter maar ik denk dat je nu even niets anders kunt regelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb er nu een fles warm water in liggen met een sloop er om heen. Dat gaat op zich ook wel, maar ik denk gewoon dat zo'n matje beter is. Ze zijn zó klein...
Succes ermeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef Judeljuud het volgende:
Ik bedoelde dusin plaats van
. Zo klinkt het net alsof ik boos ben omdat ze klein zijn, maar dat is dus niet zo. Ik ga zo maar eens ff lekker
en dan morgen de hort op voor zo'n matje. Thanks anyway!
Die kruik heb ik laatst gekocht voor mijn kinderen bij de trekpleisterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Logician het volgende:
Je hebt van die warmhoud zakjes die je in de magnetron kunt opwarmen, die zijn denk ik wel handig.
Ik heb nu als naina even de hort op is, standaart de kruik van mijn kinderen in de doos liggen.
De kittens zijn hier de eerste dagen nauwelijks aangekomen, maar halen dat nu ruimschoot in, hopelijk is dat een troost
heb even gekeken: dit is een soort knuffelkruik waar ze op kunnen liggen:
knuffelkruik redelijk goedkoop ook trouwens
[afbeelding]
Of dezefleeceknuffelkruik
[afbeelding]
Ik hoop het ook, want het is echt verschrikkelijk om de kittens zo te horen piepen. En Nina doet niets!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk gaat het snel wat beter met Nina in haar moederrol
Bijvoeden zit er wel aan te komen, want ze zijn ten opzichte van vanmiddag al afgevallen en ik heb ze de hele dag nog niet zien drinken. Zelf heb ik ook al zo'n bus gekocht, maar als ik nog meer nodig heb...zal ik je dan mailen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele bus kittenmelk over van Royal Canin, als je wilt kan ik die wel opsturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |