Dat zeg je zeker omdat je hem niet onder je naam wilt hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Talitha, je icon is veul te mooi om te ruilen..![]()
Die gaan we hier ook houden neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat je hem niet onder je naam wilt hebben.![]()
Zo meteen 2 minuten stilte.![]()
Vrijheid!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wou schrijven is: Wat een mooie OP, Ian!![]()
Ik was nog aan het zoeken naar superlatieven!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wou schrijven is: Wat een mooie OP, Ian!![]()
Doe ik ff, hendig sjieke Ianstylowz, jewaidsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was nog aan het zoeken naar superlatieven!![]()
Kapot geile opperdepop, Nickyboy!![]()
????????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]Je hebt mijn idee gejat!
Mag ik de jouwe dan even lenen?
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]Je hebt mijn idee gejat!
Mag ik de jouwe dan even lenen?
![]()
Een samenvatting van de vorige SC? Een verklaring van de TT? De laatste roddels? Het weerbericht? Je dagboekschrijfsels?quote:
Uitermate goed ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenvatting van de vorige SC? Een verklaring van de TT? De laatste roddels?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup... OP is wel klaar zo denk ik ^^
Waar blijft die foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Lobasca het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! En ik ben Lobasca. Wat wil je nu no weten. Me cupmaat?
Daar schrok ikzelf vanmiddag van toen ik Bikini's ging kopen. Heb het verwerken nog niet kunnen bewerkstelligen.
Goede avond allemaal BTW.
Dat vraag ik me ook af. Dit eendekuikentje is al HEUL blij dat ze geheel zelfstandig fucking mediaplayer 10, ofzoiets, heeft weten te installeren, om de fucking DGK dwangmatig, en geheel tegen eigen wil kan blijven volgen.quote:
Heb jij wel gewoon streams?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Dit eendekuikentje is al HEUL blij dat ze geheel zelfstandig fucking mediaplayer 10, ofzoiets, heeft weten te installeren, om de fucking DGK dwangmatig, en geheel tegen eigen wil kan blijven volgen.
En jij hebt het alleen maar over FOTO, FOTO, FOTO.
Neem je Fototoestel onder je arm, en maak een FOTO van me.
Noem het maar gewoon. Het had heel wat voeten in de aarde.... Jij had je toch ook opgegeven voor een maand gratis Tien-streams. Daar kijk ik nu naar.quote:
Je hebt ze alle 4?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon. Het had heel wat voeten in de aarde.... Jij had je toch ook opgegeven voor een maand gratis Tien-streams. Daar kijk ik nu naar.![]()
Vorige SC heeft Mootie 'm prachtig voor je op maat gemaakt, als je die nou eens gebruikt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Wilhelmus van Nassaueeeeeeeeee ben ik van Duitseeeeeeeee bloed, Den Vaderlands getrouwe blijf ik tot in den dooooooooooooood. Een prinseeeeeeeeeeeee van Oranje etc etc etc.
Ian, Het lukt met niet met jou ontworpen kleding als ik um wil verkleinen loopt heel me pc vast.
Okee ga ik daar ff snuffelen, enne ik heb trouwens maar 3 streams stream 1 doet ut niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige SC heeft Mootie 'm prachtig voor je op maat gemaakt, als je die nou eens gebruikt?
Ik heb em net al gepastequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee ga ik daar ff snuffelen, enne ik heb trouwens maar 3 streams stream 1 doet ut niet.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
helleuw!
daar benik weer...![]()
toch maar andere ava, die ene was zo schreeuwerig...![]()
Ik hou zoveel van jequote:
Lieverd, ik heb 0 streams, en WEL betaald...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van je, maarre heb jij 4 streams. ???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je deze icon houden?
Zeg het maar, dan zet ik deze weer in de OPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
are you talking to me?
zo ja, wil je dat graag?
want je weet het, jij vraagt en wij draaien...
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg het maar, dan zet ik deze weer in de OP![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb 0 streams, en WEL betaald...
Dus begin er in jezusnaam niet weer over want ik kan John momenteel echt wel wurgen...
Done.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja graag. voel me toch een beetje verweesd zo..
![]()
senk joe darlingquote:
Ik moest ff 3 cossen bijlezen, ik ben nu met de laatste bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
enne, moet mootie niet een jurk over d'r blote hootie?![]()
waar is iedereen, bij de weg?
what's the matter sweety baby. Doen je streams het nou nog niet....quote:
Buuv !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what's the matter sweety baby. Doen je streams het nou nog niet....![]()
adem in, adem uit.
Precies.... dat !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Die fucking streams!
Godverdegodverdegodver!
Nossie!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
zo, even bijkomen van de stress van de dag, hoor....
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Nog steeds geen streams...![]()
Wat mij betreft kunnen ze bij tien de boom in met hun eisen.
Ik heb er 3! maar ja een typende Lieke is niet echt interessant, een pokertafel ook niet en zwart al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....![]()
hey long time no see. had nog ff een edit hier boven...quote:
3.... You lucky you.... Ik 2...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb er 3! maar ja een typende Lieke is niet echt interessant, een pokertafel ook niet en zwart al helemaal niet.
Morphic minds.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nossie!!!![]()
hoe is het met jou! heb je gemist bij morphic minds... (of niet helemaal begrepen wie je precies bent aldaar..)
is toch hetzelfde gekkie....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Morphic minds.....![]()
Ik was op .org....
gooi het er maar uit Ian, wij zijn het maar, en we vertellen het niet verder....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[censuur]
wie? wat?? waar??? waarover????????????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Oké, misschien had ik wat enthousiaster moeten zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker weten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi het er maar uit Ian, wij zijn het maar, en we vertellen het niet verder....![]()
Ik had net al gezwaaid, maar niet hard genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie? wat?? waar??? waarover????????????![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is toch hetzelfde gekkie....![]()
maar was leuk!! en volgend voorjaar gewoon nog een keer... whoei..........![]()
![]()
Das geen troost dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....![]()
och, lithatje toch...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had net al gezwaaid, maar niet hard genoeg blijkbaar.![]()
Het komt allemaal goed ! Echt !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Das geen troost dat maakt het alleen maar erger![]()
Ik voel erg mee met al mijn medeverslaafte.
zo lang? dan is de stekkert er al uit ben ik bang...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed ! Echt !
Als er zoveel narigheid is, draaien ze het gewoon terug (na een maand waarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo lang? dan is de stekkert er al uit ben ik bang...
Maar, maar dan missen we het droomhuwelijk van japioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
Het komt allemaal goed ! Echt !
Als er zoveel narigheid is, draaien ze het gewoon terug (na een maand waarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
O dus hiér hebben de losers zonder streams zich verzameld?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar, maar dan missen we het droomhuwelijk van japio
En jij bent er 1 van. De grootste.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Komt vast door m'n ava.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
och, lithatje toch...![]()
hoe kan ik jou nou missen...![]()
Je ontkracht je humor hiermee op een gruwelijke wijze,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovenstaande bericht is uiteraard een geintje.![]()
Tssws ik heb wel streams, maar 1tje weigert ut te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
Krijg allemaal terplekke de vliegende huigtyfus met jullie amateuristische gezeik! Als je te fucking stom bent om een acceptabel en gebruikersvriendelijk systeem op te zetten voor je streams, die overigens de laatste tijd van slechte kwaliteit zijn, sodeflikker dan een end heen en gooi die zooi op gratis! Als jullie geld op begint te raken omdat jullie over dit programma ongeveer net zo lang hebben nagedacht als over die condoom bij die neukpartij waar jullie allemaal stuk voor stuk aids van hebben opgelopen betekend dat godverdomme niet dat je vervolgens de kijkers mag gaan laten betalen voor de titjob van dat krijsende grafwijf van een Natasia. En welke randmongool begint er nou op fucking VRIJDAG met een project waar duidelijk twee verstandelijk gehandicapte LOI kutnerds aan hebben zitten werken? Ik mag lijen dat de hele fucking zooi vastloopt of van mijn part ontploft en jullie allen mismaakt naar huis moeten! Klim in een hoge boom en tief eruit!
XxX
IaN
Nou het komt wel aardig in de buurt van mijn werkelijke gedachtes hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben kwaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je ontkracht je humor hiermee op een gruwelijke wijze,![]()
Zei je wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
Krijg allemaal terplekke de vliegende huigtyfus met jullie amateuristische gezeik! Als je te fucking stom bent om een acceptabel en gebruikersvriendelijk systeem op te zetten voor je streams, die overigens de laatste tijd van slechte kwaliteit zijn, sodeflikker dan een end heen en gooi die zooi op gratis! Als jullie geld op begint te raken omdat jullie over dit programma ongeveer net zo lang hebben nagedacht als over die condoom bij die neukpartij waar jullie allemaal stuk voor stuk aids van hebben opgelopen betekend dat godverdomme niet dat je vervolgens de kijkers mag gaan laten betalen voor de titjob van dat krijsende grafwijf van een Natasia. En welke randmongool begint er nou op fucking VRIJDAG met een project waar duidelijk twee verstandelijk gehandicapte LOI kutnerds aan hebben zitten werken? Ik mag lijen dat de hele fucking zooi vastloopt of van mijn part ontploft en jullie allen mismaakt naar huis moeten! Klim in een hoge boom en tief eruit!
XxX
IaN
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt vast door m'n ava.Ik zal hem weer even terugzetten.
Ja, kom onder je steen vandaan !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben kwaad.
En waar de fuck is Leandra!?
Whaaat... Dat noemen ze nou inwrijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook maar heb ze niet aan staan...
Die zit heerlijk te zuipen nu.quote:
én lucht het op??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
veel beter.. ik heb ook mijn oude vertrouwde koffieprutje maar weer opgezocht...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt vast door m'n ava.Ik zal hem weer even terugzetten.
Vind je?quote:
Het geluk is met de onwetenden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zit heerlijk te zuipen nu.
En dan komt ze straks thuis,
En dan doen haar streams het gewoon meteen perfect..
Let maar op.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Samenvatting?
Tien![]()
Maar dan met wat humor gebracht.
doe s doorgaan dan?quote:
Komt er niet weer een fijne BB aan ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het geluk is met de onwetenden...
als je maar lang genoeg wegblijft; doet alles het weer.....![]()
Jazeker....! Een mooie laan met bomen..... Ik hoor de vogels al fluiten....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind je?Tis wel een mooie ava om Demins mee te pesten. Hij vindt dat kuthondje helemaal niets.
![]()
Gek is dat hè? Dat mensen liever je oude ava zien dan een nieuwe?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel beter.. ik heb ook mijn oude vertrouwde koffieprutje maar weer opgezocht...![]()
Die kusjes op het eindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
XxX
IaN
Gedurende het onderzoek mag ik daar geen mededelingen over doen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt er niet weer een fijne BB aan ofzo?
Met gratis streams?
Dat ik me daar heul over kan opwinden!?
En ik hoor m'n bed nu roepen! Trusten allen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jazeker....! Een mooie laan met bomen..... Ik hoor de vogels al fluiten....![]()
Ergens verwacht ik toch dat de streams weer op gratis zullen gaan na een tijdje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gedurende het onderzoek mag ik daar geen mededelingen over doen.....![]()
Maar ik hoop er wel op....
Lekker ongecompliceerd streamen..... Ik zeg....![]()
Truste Talithaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik hoor m'n bed nu roepen! Trusten allen.![]()
![]()
Ik zou verdikkie toch medelij met je krijgen als ik niet al zoveel medelij met mezelf hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is godverdomme nog de ziekte voor mijn postgemiddelde ook!
En ik stond net zo lekker hoog...![]()
truste litha!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik toch dat de streams weer op gratis zullen gaan na een tijdje.
Alhoewel er volgens mij wel een hoop mensen zijn die gewoon betalen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.
Ian doe es ff je mode merk ding gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!
Van mij krijgen ze geen eurocentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!
Denk dat ze dit ook alleen maar als drempel gebruiken om mensen meer naar de tv uitzending te laten kijken. Opzich kan dit namelijk ook weer niet zo veel opleveren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
Heyy Leandraquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ian..... wat een prachtige OP is het geworden![]()
Leandraaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ian..... wat een prachtige OP is het geworden![]()
Ian_Nick Originals© bedoel je!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ian doe es ff je mode merk ding geven
je weet wel.![]()
quote:
Jaaaa, maar ik moet nog ff aan mezelf wennen.quote:
Doe maar watjes in je orenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Zo en nu eerst even het gevloek van Ian op Tien nalezen.... brb
Wat een pech, dat is precies de spannendste!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Tssws ik heb wel streams, maar 1tje weigert ut te doen.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Zo en nu eerst even het gevloek van Ian op Tien nalezen.... brb
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een pech, dat is precies de spannendste!![]()
[afbeelding]
Staat je goed hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ik moet nog ff aan mezelf wennen.![]()
Gert, ik heb een zakelijke vraag!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?quote:Ik hóóp dat [insert naam, bijvoorbeeld John de Mol] heel snel dood gaat.
Wat een emotie in dat shot...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick Originals© bedoel je!?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik heb een zakelijke vraag!
Is de volgende zin tegen de policy?
[..]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?
![]()
Ik kijk ff en denkt ach laat maar liggen zo'n grouppie hebbie nix an.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...
*Valt flauw*
Ik wil jou ook wel doen, maar ik zie niet eens wat je plaatje isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...
*Valt flauw*
Hidiho zeker....quote:
Nou ja, ik las bij het teruglezen iets over je voorspellende gave enzo:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zweer het, als ik niet van je zou houden zou ik je écht haten.
Dus ik ging er vanuit dat je graag wilde weten of je gelijk hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zit heerlijk te zuipen nu.
En dan komt ze straks thuis,
En dan doen haar streams het gewoon meteen perfect..
Let maar op.![]()
Als je die zin letterlijk zo plaatst, ga ik niet rennen om een ban te regelen. Maar ja, dat stelletje NSB-collega's van mij hè, ik zou er niet op gokken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik heb een zakelijke vraag!
Is de volgende zin tegen de policy?
[..]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?
![]()
Heul niet, Leandra is een van de weinigen die in mijn ogen recht heeft op normale streams.quote:
kan brullen over 4 streams...quote:HAHAH WAT HEB BRAINLES NOU OB ZE KOP!?!! SIET ER NIE UIT MEN!
Nope, floris, maar ik wil HiDiHo ook wel ff testenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hidiho zeker....![]()
Ik zou een schuttersput graven als ik jou was.....
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil jou ook wel doen, maar ik zie niet eens wat je plaatje is![]()
Ik gok op vlinders![]()
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, ik las bij het teruglezen iets over je voorspellende gave enzo:
[..]
Dus ik ging er vanuit dat je graag wilde weten of je gelijk had
Das echt niet te zien!!! Ik dacht vogels in de sneeuwquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Een stijgerend paardje met vlinders om z'n oren natuurlijk...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik kijk ff en denkt ach laat maar liggen zo'n grouppie hebbie nix an.![]()
Ik mag dus eigenlijk gewoon NIET zeggen:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je die zin letterlijk zo plaatst, ga ik niet rennen om een ban te regelen. Maar ja, dat stelletje NSB-collega's van mij hè, ik zou er niet op gokken.
Okee,quote:Ik hoop dat [insert naam, bijvoorbeeld iedereen die bij tien werkt] heel snel dood gaat.
Hidiho is met legoblokjes aan het spelen.,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Bij HiDiHo doen stream 2 t/m 4 het perfect maar stream 1 lijkt zwaar gescrambled.
Daar vindt Ian mij veel te lief voorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Een stijgerend paardje met vlinders om z'n oren natuurlijk...
Dito here.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Bij HiDiHo doen stream 2 t/m 4 het perfect maar stream 1 lijkt zwaar gescrambled.
Heul niet, Leandra is een van de weinigen die in mijn ogen recht heeft op normale streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.![]()
kan brullen over 4 streams...quote:HAHAH WAT HEB BRAINLES NOU OB ZE KOP!?!! SIET ER NIE UIT MEN!
Nou zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Das echt niet te zien!!! Ik dacht vogels in de sneeuw
BB?? Nee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dito here.....
Maar ik wil ze gewoon kunnen zien via BBstream...
Maar ja, dat programma zul je wel niet kennen....![]()
quote:
Da vinnik nou ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
Echt gewoon NIET duidelijk.
Post Icons zijn leuk! Post Icons zijn leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En jij noemt hier mensen kutnewbie.... ?
![]()
I second that.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
Yeah right, alsof mijn account niet maar 22 dagen (minus 40 minuten) jonger is dan de jouwequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En jij noemt hier mensen kutnewbie.... ?
![]()
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
4000 accounts later klinkt me meer geloofwaardig in de oren....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, alsof mijn account niet maar 22 dagen jonger is dan de jouwe![]()
Nou ik vind het leuke vogeltjes in de sneeuw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zo![]()
Euh, nee..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zo![]()
quote:
Tsss net iets meer dan de helftquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
4000 accounts later klinkt me meer geloofwaardig in de oren....![]()
Zoals alle kunst mag je het vrij intrepreterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Nou ik vind het leuke vogeltjes in de sneeuw.![]()
Salva...yep; clearly a masterpiece !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
DIT is een artistiek meesterwerk:
[afbeelding]
Jouw icon is gewoon onduidelijk.
Als je BB niet kent, is het zelfs een factor 5 ouder.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss net iets meer dan de helft![]()
2026 om precies te zijn![]()
Ja ga jij hier ff midden in de nacht Dali zitten posten...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
[afbeelding]
Tja maar je maakt er zo lastig een icoon van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, nee..
[afbeelding]
Ik heb tenminste een hele brede FOK! historyquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je BB niet kent, is het zelfs een factor 5 ouder.....![]()
Ken je FOK! history....![]()
Ik was lekker 6820 accounts eerderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss net iets meer dan de helft![]()
2026 om precies te zijn![]()
Niet zijn beste natuurlijk, maar deze was aardig qua afmetingenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Salva...yep; clearly a masterpiece !
Daliquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ga jij hier ff midden in de nacht Dali zitten posten...![]()
Wel goed voor het niveau trouwens![]()
Roots count double....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een hele brede FOK! history![]()
Als BB in dit geval staat voor Danny Roodbol klopt dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roots count double....![]()
Zonder BB geen FOK!
![]()
Daar moet ik je (helaas) weer eens gelijk in gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roots count double....![]()
Zonder BB geen FOK!
![]()
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet ik je (helaas) weer eens gelijk in geven![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!![]()
Heb je teveel gezopen?![]()
Precies jij ziet het helemaal goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi!![]()
Met kleine beertjes op hun rug!
Die zo op hun reiden! Als paardjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pas op jij....
Ze heeft gelijk.....Geen DR zonder BB....
Sterker nog; weet je wat de werktitel van BB was.....![]()
Mooi lelijk is niet lelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Dit noemen ze bij mij in de stad Kunst, dat ding staat nog in me straat ook enne van oorsprong is hij niet oranje, maar dat hadden een paar voetbal liefhebbers gedaan tijdens het EK of WK weet ik ut. En dan behalve dat ding, liggen er ook her en der door de wijk eieren.
Ik was de BOB dus meer dan een biertje bij t eten (en dat was vroeg) en een rosé later op de avond was het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!![]()
Heb je teveel gezopen?![]()
Oei.... Mijn PI vergeten..... Xcuse me.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heuh...
Je bent vergeten zo'n leuke PI te doen...
Om te laten weten dat je niet echt boos bent...
Maar..
Net doet alsof...
![]()
Toch?
Wat ben je toch een braaf meiske!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de BOB dus meer dan een biertje bij t eten (en dat was vroeg) en een rosé later op de avond was het niet![]()
Je wil toch niet zeggen dat je die uitspraak niet kent he?quote:
De Gouden Kooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pas op jij....
Ze heeft gelijk.....Geen DR zonder BB....
Sterker nog; weet je wat de werktitel van BB was.....![]()
*slaakt zucht van verlichtingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Mijn PI vergeten..... Xcuse me.....
Tuurlijk ken ik die uitspraak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je die uitspraak niet kent he?
Tje, maar iemand vond het ooit mooi...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk ken ik die uitspraak.
Maar dat ding is echt graflelijk.
Wat is een Paard Eendjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tje, maar iemand vond het ooit mooi...
Persoonlijk zag ik liever een paard eendjes op dat veld.
Voor de snurkers en de niet-snurkersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk in jezusnaam zoveel "slaap" smileys?
Goed een 'paar eendjes' dus. Tjezus het is al laat hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een Paard Eendjes?
En dat is precies waarom mijn humor er dus op achteruit gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed een 'paar eendjes' dus. Tjezus het is al laat hoor.
Wellicht laat, maar niet minder gemeend.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet ik je (helaas) weer eens gelijk in geven![]()
Enne,...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wellicht laat, maar niet minder gemeend.....
Driewerf![]()
SC was ( ook in de BB-tijden) nog nooit zo leuk.....![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wellicht laat, maar niet minder gemeend.....
Driewerf![]()
SC was ( ook in de BB-tijden) nog nooit zo leuk.....![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat is precies waarom mijn humor er dus op achteruit gaat.![]()
![]()
Fantastic !!! Niet eens in de buurt komend van de BB- OPS !!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fantastic !!! Niet eens in de buurt komend van de BB- OPS !!!!
![]()
Dat scheeltquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel doorhebt dat ik niet alleen foto's van JOU heb gebruikt?![]()
Ja dat is idd een beetje slordigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian! Jij vuige klotebaggeraar!
Ah, shit...
Vergeet ik op mijn kloon in te loggen!
Is dit nu een topic geworden ter heiliging van de eerwaarde Ian_Nick en consortenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, dit is erg...
Ik heb de SC overgenomen in naam der Kwaliteitspostertsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dit nu een topic geworden ter heiliging van de eerwaarde Ian_Nick en consorten![]()
En de hele SC, en voorafgaande over hem, zijn verlies en weer gevonden geliefde Leandra?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dit nu een topic geworden ter heiliging van de eerwaarde Ian_Nick en consorten![]()
Jij, je platonische geliefde, jullie verstoten duckje en je aanhangingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de SC overgenomen in naam der Kwaliteitsposterts![]()
En jijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij, je platonische geliefde, jullie verstoten duckje en je aanhangigen.
Gelukt met de streams ???quote:
Hooooii Mootie.. heb je nu weer iets anders aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Hooooooooi!
Omdat jij&je maatje wel toe zijn aan een eigen topic en de sc laten voor diegene die ff offtopic willen kletsen, zonder jullie baggeraarsquote:
Je kán hier toch offtopic kletsen?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat jij&je maatje wel toe zijn aan een eigen topic en de sc laten voor diegene die ff offtopic willen kletsen, zonder jullie baggeraars![]()
Uiteraard..... Vandaar SC...quote:
Met een beetje mazzel lukt het wel, tussen alle OP topicsquote:
Blijf maar lekker baggeren hoor jullie twee, ik zeg ik hou d'r vanquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel lukt het wel, tussen alle OP topics![]()
Wat dacht jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blijf maar lekker baggeren hoor jullie twee,
Gezellig toch die 2, je gunt ze echt een eigen baggertopicquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blijf maar lekker baggeren hoor jullie twee, ik zeg ik hou d'r van![]()
Ik lees nog eerder de SC door dan de COS![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou durf ik niet meer te posten...
Huilende mannen, daar kan ik niet tegen.quote:
Je bent gewoon lief hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog net voordat hij op slot gaat haat iedereen me ineens!![]()
*snifquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huilende mannen, daar kan ik niet tegen.
Sorry ik zal nooit meer zo iets zeggen, stop je nou met huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |