Dat zeg je zeker omdat je hem niet onder je naam wilt hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Talitha, je icon is veul te mooi om te ruilen..![]()
Die gaan we hier ook houden neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat je hem niet onder je naam wilt hebben.![]()
Zo meteen 2 minuten stilte.![]()
Vrijheid!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wou schrijven is: Wat een mooie OP, Ian!![]()
Ik was nog aan het zoeken naar superlatieven!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wou schrijven is: Wat een mooie OP, Ian!![]()
Doe ik ff, hendig sjieke Ianstylowz, jewaidsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was nog aan het zoeken naar superlatieven!![]()
Kapot geile opperdepop, Nickyboy!![]()
????????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]Je hebt mijn idee gejat!
Mag ik de jouwe dan even lenen?
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]Je hebt mijn idee gejat!
Mag ik de jouwe dan even lenen?
![]()
Een samenvatting van de vorige SC? Een verklaring van de TT? De laatste roddels? Het weerbericht? Je dagboekschrijfsels?quote:
Uitermate goed ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenvatting van de vorige SC? Een verklaring van de TT? De laatste roddels?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup... OP is wel klaar zo denk ik ^^
Waar blijft die foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Lobasca het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! En ik ben Lobasca. Wat wil je nu no weten. Me cupmaat?
Daar schrok ikzelf vanmiddag van toen ik Bikini's ging kopen. Heb het verwerken nog niet kunnen bewerkstelligen.
Goede avond allemaal BTW.
Dat vraag ik me ook af. Dit eendekuikentje is al HEUL blij dat ze geheel zelfstandig fucking mediaplayer 10, ofzoiets, heeft weten te installeren, om de fucking DGK dwangmatig, en geheel tegen eigen wil kan blijven volgen.quote:
Heb jij wel gewoon streams?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Dit eendekuikentje is al HEUL blij dat ze geheel zelfstandig fucking mediaplayer 10, ofzoiets, heeft weten te installeren, om de fucking DGK dwangmatig, en geheel tegen eigen wil kan blijven volgen.
En jij hebt het alleen maar over FOTO, FOTO, FOTO.
Neem je Fototoestel onder je arm, en maak een FOTO van me.
Noem het maar gewoon. Het had heel wat voeten in de aarde.... Jij had je toch ook opgegeven voor een maand gratis Tien-streams. Daar kijk ik nu naar.quote:
Je hebt ze alle 4?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon. Het had heel wat voeten in de aarde.... Jij had je toch ook opgegeven voor een maand gratis Tien-streams. Daar kijk ik nu naar.![]()
Vorige SC heeft Mootie 'm prachtig voor je op maat gemaakt, als je die nou eens gebruikt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Wilhelmus van Nassaueeeeeeeeee ben ik van Duitseeeeeeeee bloed, Den Vaderlands getrouwe blijf ik tot in den dooooooooooooood. Een prinseeeeeeeeeeeee van Oranje etc etc etc.
Ian, Het lukt met niet met jou ontworpen kleding als ik um wil verkleinen loopt heel me pc vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |