Da vinnik nou ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
Echt gewoon NIET duidelijk.
Post Icons zijn leuk! Post Icons zijn leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En jij noemt hier mensen kutnewbie.... ?
![]()
I second that.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
Yeah right, alsof mijn account niet maar 22 dagen (minus 40 minuten) jonger is dan de jouwequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En jij noemt hier mensen kutnewbie.... ?
![]()
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, hij is...
Hoe zal ik het zeggen..
4000 accounts later klinkt me meer geloofwaardig in de oren....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, alsof mijn account niet maar 22 dagen jonger is dan de jouwe![]()
Nou ik vind het leuke vogeltjes in de sneeuw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zo![]()
Euh, nee..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een artestiek meesterwerk en jullie begrijpen dat niet zo![]()
quote:
Tsss net iets meer dan de helftquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
4000 accounts later klinkt me meer geloofwaardig in de oren....![]()
Zoals alle kunst mag je het vrij intrepreterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Nou ik vind het leuke vogeltjes in de sneeuw.![]()
Salva...yep; clearly a masterpiece !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
DIT is een artistiek meesterwerk:
[afbeelding]
Jouw icon is gewoon onduidelijk.
Als je BB niet kent, is het zelfs een factor 5 ouder.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss net iets meer dan de helft![]()
2026 om precies te zijn![]()
Ja ga jij hier ff midden in de nacht Dali zitten posten...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
[afbeelding]
Tja maar je maakt er zo lastig een icoon van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, nee..
[afbeelding]
Ik heb tenminste een hele brede FOK! historyquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je BB niet kent, is het zelfs een factor 5 ouder.....![]()
Ken je FOK! history....![]()
Ik was lekker 6820 accounts eerderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss net iets meer dan de helft![]()
2026 om precies te zijn![]()
Niet zijn beste natuurlijk, maar deze was aardig qua afmetingenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Salva...yep; clearly a masterpiece !
Daliquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ga jij hier ff midden in de nacht Dali zitten posten...![]()
Wel goed voor het niveau trouwens![]()
Roots count double....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een hele brede FOK! history![]()
Als BB in dit geval staat voor Danny Roodbol klopt dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roots count double....![]()
Zonder BB geen FOK!
![]()
Daar moet ik je (helaas) weer eens gelijk in gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Roots count double....![]()
Zonder BB geen FOK!
![]()
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet ik je (helaas) weer eens gelijk in geven![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!![]()
Heb je teveel gezopen?![]()
Precies jij ziet het helemaal goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi!![]()
Met kleine beertjes op hun rug!
Die zo op hun reiden! Als paardjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pas op jij....
Ze heeft gelijk.....Geen DR zonder BB....
Sterker nog; weet je wat de werktitel van BB was.....![]()
Mooi lelijk is niet lelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Dit noemen ze bij mij in de stad Kunst, dat ding staat nog in me straat ook enne van oorsprong is hij niet oranje, maar dat hadden een paar voetbal liefhebbers gedaan tijdens het EK of WK weet ik ut. En dan behalve dat ding, liggen er ook her en der door de wijk eieren.
Ik was de BOB dus meer dan een biertje bij t eten (en dat was vroeg) en een rosé later op de avond was het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij zo makkelijk toe?!![]()
Heb je teveel gezopen?![]()
Oei.... Mijn PI vergeten..... Xcuse me.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heuh...
Je bent vergeten zo'n leuke PI te doen...
Om te laten weten dat je niet echt boos bent...
Maar..
Net doet alsof...
![]()
Toch?
Wat ben je toch een braaf meiske!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de BOB dus meer dan een biertje bij t eten (en dat was vroeg) en een rosé later op de avond was het niet![]()
Je wil toch niet zeggen dat je die uitspraak niet kent he?quote:
De Gouden Kooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pas op jij....
Ze heeft gelijk.....Geen DR zonder BB....
Sterker nog; weet je wat de werktitel van BB was.....![]()
*slaakt zucht van verlichtingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Mijn PI vergeten..... Xcuse me.....
Tuurlijk ken ik die uitspraak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je die uitspraak niet kent he?
Tje, maar iemand vond het ooit mooi...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk ken ik die uitspraak.
Maar dat ding is echt graflelijk.
Wat is een Paard Eendjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tje, maar iemand vond het ooit mooi...
Persoonlijk zag ik liever een paard eendjes op dat veld.
Voor de snurkers en de niet-snurkersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk in jezusnaam zoveel "slaap" smileys?
Goed een 'paar eendjes' dus. Tjezus het is al laat hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een Paard Eendjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |