Denk dat ze dit ook alleen maar als drempel gebruiken om mensen meer naar de tv uitzending te laten kijken. Opzich kan dit namelijk ook weer niet zo veel opleveren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.
Heyy Leandraquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ian..... wat een prachtige OP is het geworden![]()
Leandraaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ian..... wat een prachtige OP is het geworden![]()
Ian_Nick Originals© bedoel je!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ian doe es ff je mode merk ding geven
je weet wel.![]()
quote:
Jaaaa, maar ik moet nog ff aan mezelf wennen.quote:
Doe maar watjes in je orenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Zo en nu eerst even het gevloek van Ian op Tien nalezen.... brb
Wat een pech, dat is precies de spannendste!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Tssws ik heb wel streams, maar 1tje weigert ut te doen.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Zo en nu eerst even het gevloek van Ian op Tien nalezen.... brb
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een pech, dat is precies de spannendste!![]()
[afbeelding]
Staat je goed hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ik moet nog ff aan mezelf wennen.![]()
Gert, ik heb een zakelijke vraag!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?quote:Ik hóóp dat [insert naam, bijvoorbeeld John de Mol] heel snel dood gaat.
Wat een emotie in dat shot...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick Originals© bedoel je!?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik heb een zakelijke vraag!
Is de volgende zin tegen de policy?
[..]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?
![]()
Ik kijk ff en denkt ach laat maar liggen zo'n grouppie hebbie nix an.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...
*Valt flauw*
Ik wil jou ook wel doen, maar ik zie niet eens wat je plaatje isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ken een ontwerper, ik ken een ontwerper...
*Valt flauw*
Hidiho zeker....quote:
Nou ja, ik las bij het teruglezen iets over je voorspellende gave enzo:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zweer het, als ik niet van je zou houden zou ik je écht haten.
Dus ik ging er vanuit dat je graag wilde weten of je gelijk hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zit heerlijk te zuipen nu.
En dan komt ze straks thuis,
En dan doen haar streams het gewoon meteen perfect..
Let maar op.![]()
Als je die zin letterlijk zo plaatst, ga ik niet rennen om een ban te regelen. Maar ja, dat stelletje NSB-collega's van mij hè, ik zou er niet op gokken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik heb een zakelijke vraag!
Is de volgende zin tegen de policy?
[..]
Ik snap dat het best een beetje onaardig is om te zeggen, maar is het ook VERBOTEN?
![]()
Heul niet, Leandra is een van de weinigen die in mijn ogen recht heeft op normale streams.quote:
kan brullen over 4 streams...quote:HAHAH WAT HEB BRAINLES NOU OB ZE KOP!?!! SIET ER NIE UIT MEN!
Nope, floris, maar ik wil HiDiHo ook wel ff testenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hidiho zeker....![]()
Ik zou een schuttersput graven als ik jou was.....
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil jou ook wel doen, maar ik zie niet eens wat je plaatje is![]()
Ik gok op vlinders![]()
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, ik las bij het teruglezen iets over je voorspellende gave enzo:
[..]
Dus ik ging er vanuit dat je graag wilde weten of je gelijk had
Das echt niet te zien!!! Ik dacht vogels in de sneeuwquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Een stijgerend paardje met vlinders om z'n oren natuurlijk...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik kijk ff en denkt ach laat maar liggen zo'n grouppie hebbie nix an.![]()
Ik mag dus eigenlijk gewoon NIET zeggen:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je die zin letterlijk zo plaatst, ga ik niet rennen om een ban te regelen. Maar ja, dat stelletje NSB-collega's van mij hè, ik zou er niet op gokken.
Okee,quote:Ik hoop dat [insert naam, bijvoorbeeld iedereen die bij tien werkt] heel snel dood gaat.
Hidiho is met legoblokjes aan het spelen.,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Bij HiDiHo doen stream 2 t/m 4 het perfect maar stream 1 lijkt zwaar gescrambled.
Daar vindt Ian mij veel te lief voorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Een stijgerend paardje met vlinders om z'n oren natuurlijk...
Dito here.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Bij HiDiHo doen stream 2 t/m 4 het perfect maar stream 1 lijkt zwaar gescrambled.
Heul niet, Leandra is een van de weinigen die in mijn ogen recht heeft op normale streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk Leandra, dat je maar beter ff dekking kan gaan zoeken nu.![]()
kan brullen over 4 streams...quote:HAHAH WAT HEB BRAINLES NOU OB ZE KOP!?!! SIET ER NIE UIT MEN!
Nou zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Das echt niet te zien!!! Ik dacht vogels in de sneeuw
BB?? Nee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dito here.....
Maar ik wil ze gewoon kunnen zien via BBstream...
Maar ja, dat programma zul je wel niet kennen....![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |