Maar, maar dan missen we het droomhuwelijk van japioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
Het komt allemaal goed ! Echt !
Als er zoveel narigheid is, draaien ze het gewoon terug (na een maand waarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
O dus hiér hebben de losers zonder streams zich verzameld?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar, maar dan missen we het droomhuwelijk van japio
En jij bent er 1 van. De grootste.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Komt vast door m'n ava.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
och, lithatje toch...![]()
hoe kan ik jou nou missen...![]()
Je ontkracht je humor hiermee op een gruwelijke wijze,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovenstaande bericht is uiteraard een geintje.![]()
Tssws ik heb wel streams, maar 1tje weigert ut te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
Krijg allemaal terplekke de vliegende huigtyfus met jullie amateuristische gezeik! Als je te fucking stom bent om een acceptabel en gebruikersvriendelijk systeem op te zetten voor je streams, die overigens de laatste tijd van slechte kwaliteit zijn, sodeflikker dan een end heen en gooi die zooi op gratis! Als jullie geld op begint te raken omdat jullie over dit programma ongeveer net zo lang hebben nagedacht als over die condoom bij die neukpartij waar jullie allemaal stuk voor stuk aids van hebben opgelopen betekend dat godverdomme niet dat je vervolgens de kijkers mag gaan laten betalen voor de titjob van dat krijsende grafwijf van een Natasia. En welke randmongool begint er nou op fucking VRIJDAG met een project waar duidelijk twee verstandelijk gehandicapte LOI kutnerds aan hebben zitten werken? Ik mag lijen dat de hele fucking zooi vastloopt of van mijn part ontploft en jullie allen mismaakt naar huis moeten! Klim in een hoge boom en tief eruit!
XxX
IaN
Nou het komt wel aardig in de buurt van mijn werkelijke gedachtes hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben kwaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je ontkracht je humor hiermee op een gruwelijke wijze,![]()
Zei je wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
Krijg allemaal terplekke de vliegende huigtyfus met jullie amateuristische gezeik! Als je te fucking stom bent om een acceptabel en gebruikersvriendelijk systeem op te zetten voor je streams, die overigens de laatste tijd van slechte kwaliteit zijn, sodeflikker dan een end heen en gooi die zooi op gratis! Als jullie geld op begint te raken omdat jullie over dit programma ongeveer net zo lang hebben nagedacht als over die condoom bij die neukpartij waar jullie allemaal stuk voor stuk aids van hebben opgelopen betekend dat godverdomme niet dat je vervolgens de kijkers mag gaan laten betalen voor de titjob van dat krijsende grafwijf van een Natasia. En welke randmongool begint er nou op fucking VRIJDAG met een project waar duidelijk twee verstandelijk gehandicapte LOI kutnerds aan hebben zitten werken? Ik mag lijen dat de hele fucking zooi vastloopt of van mijn part ontploft en jullie allen mismaakt naar huis moeten! Klim in een hoge boom en tief eruit!
XxX
IaN
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt vast door m'n ava.Ik zal hem weer even terugzetten.
Ja, kom onder je steen vandaan !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben kwaad.
En waar de fuck is Leandra!?
Whaaat... Dat noemen ze nou inwrijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook maar heb ze niet aan staan...
Die zit heerlijk te zuipen nu.quote:
én lucht het op??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
veel beter.. ik heb ook mijn oude vertrouwde koffieprutje maar weer opgezocht...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt vast door m'n ava.Ik zal hem weer even terugzetten.
Vind je?quote:
Het geluk is met de onwetenden...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zit heerlijk te zuipen nu.
En dan komt ze straks thuis,
En dan doen haar streams het gewoon meteen perfect..
Let maar op.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Samenvatting?
Tien![]()
Maar dan met wat humor gebracht.
doe s doorgaan dan?quote:
Komt er niet weer een fijne BB aan ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het geluk is met de onwetenden...
als je maar lang genoeg wegblijft; doet alles het weer.....![]()
Jazeker....! Een mooie laan met bomen..... Ik hoor de vogels al fluiten....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind je?Tis wel een mooie ava om Demins mee te pesten. Hij vindt dat kuthondje helemaal niets.
![]()
Gek is dat hè? Dat mensen liever je oude ava zien dan een nieuwe?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel beter.. ik heb ook mijn oude vertrouwde koffieprutje maar weer opgezocht...![]()
Die kusjes op het eindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve mensen van Tien.
XxX
IaN
Gedurende het onderzoek mag ik daar geen mededelingen over doen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt er niet weer een fijne BB aan ofzo?
Met gratis streams?
Dat ik me daar heul over kan opwinden!?
En ik hoor m'n bed nu roepen! Trusten allen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jazeker....! Een mooie laan met bomen..... Ik hoor de vogels al fluiten....![]()
Ergens verwacht ik toch dat de streams weer op gratis zullen gaan na een tijdje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gedurende het onderzoek mag ik daar geen mededelingen over doen.....![]()
Maar ik hoop er wel op....
Lekker ongecompliceerd streamen..... Ik zeg....![]()
Truste Talithaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik hoor m'n bed nu roepen! Trusten allen.![]()
![]()
Ik zou verdikkie toch medelij met je krijgen als ik niet al zoveel medelij met mezelf hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is godverdomme nog de ziekte voor mijn postgemiddelde ook!
En ik stond net zo lekker hoog...![]()
truste litha!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik toch dat de streams weer op gratis zullen gaan na een tijdje.
Alhoewel er volgens mij wel een hoop mensen zijn die gewoon betalen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik denk als de kijkcijfers teruglopen en er niemand betaalt..de streams snel weer gratis zullen zijn.
Ian doe es ff je mode merk ding gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!
Van mij krijgen ze geen eurocentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet iedereen ook gewoon ophouden met betalen, verdomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |