Okee ga ik daar ff snuffelen, enne ik heb trouwens maar 3 streams stream 1 doet ut niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige SC heeft Mootie 'm prachtig voor je op maat gemaakt, als je die nou eens gebruikt?
Ik heb em net al gepastequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee ga ik daar ff snuffelen, enne ik heb trouwens maar 3 streams stream 1 doet ut niet.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
helleuw!
daar benik weer...![]()
toch maar andere ava, die ene was zo schreeuwerig...![]()
Ik hou zoveel van jequote:
Lieverd, ik heb 0 streams, en WEL betaald...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van je, maarre heb jij 4 streams. ???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je deze icon houden?
Zeg het maar, dan zet ik deze weer in de OPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
are you talking to me?
zo ja, wil je dat graag?
want je weet het, jij vraagt en wij draaien...
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg het maar, dan zet ik deze weer in de OP![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb 0 streams, en WEL betaald...
Dus begin er in jezusnaam niet weer over want ik kan John momenteel echt wel wurgen...
Done.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja graag. voel me toch een beetje verweesd zo..
![]()
senk joe darlingquote:
Ik moest ff 3 cossen bijlezen, ik ben nu met de laatste bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
enne, moet mootie niet een jurk over d'r blote hootie?![]()
waar is iedereen, bij de weg?
what's the matter sweety baby. Doen je streams het nou nog niet....quote:
Buuv !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what's the matter sweety baby. Doen je streams het nou nog niet....![]()
adem in, adem uit.
Precies.... dat !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Die fucking streams!
Godverdegodverdegodver!
Nossie!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
zo, even bijkomen van de stress van de dag, hoor....
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Nog steeds geen streams...![]()
Wat mij betreft kunnen ze bij tien de boom in met hun eisen.
Ik heb er 3! maar ja een typende Lieke is niet echt interessant, een pokertafel ook niet en zwart al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....![]()
hey long time no see. had nog ff een edit hier boven...quote:
3.... You lucky you.... Ik 2...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb er 3! maar ja een typende Lieke is niet echt interessant, een pokertafel ook niet en zwart al helemaal niet.
Morphic minds.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nossie!!!![]()
hoe is het met jou! heb je gemist bij morphic minds... (of niet helemaal begrepen wie je precies bent aldaar..)
is toch hetzelfde gekkie....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Morphic minds.....![]()
Ik was op .org....
gooi het er maar uit Ian, wij zijn het maar, en we vertellen het niet verder....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[censuur]
wie? wat?? waar??? waarover????????????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Oké, misschien had ik wat enthousiaster moeten zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker weten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi het er maar uit Ian, wij zijn het maar, en we vertellen het niet verder....![]()
Ik had net al gezwaaid, maar niet hard genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie? wat?? waar??? waarover????????????![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is toch hetzelfde gekkie....![]()
maar was leuk!! en volgend voorjaar gewoon nog een keer... whoei..........![]()
![]()
Das geen troost dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien is het een troost dat er tientallen met jou zijn.....![]()
och, lithatje toch...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had net al gezwaaid, maar niet hard genoeg blijkbaar.![]()
Het komt allemaal goed ! Echt !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Das geen troost dat maakt het alleen maar erger![]()
Ik voel erg mee met al mijn medeverslaafte.
zo lang? dan is de stekkert er al uit ben ik bang...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed ! Echt !
Als er zoveel narigheid is, draaien ze het gewoon terug (na een maand waarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo lang? dan is de stekkert er al uit ben ik bang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |