En hier deed ze ook even een jongen dizzen:quote:
En ga zo maar door wie weet er te winnen van ons juf¿¿¿quote:
Ja, er is al een onbesproken pactquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht... Horen noordelingen een pact te sluiten met elkaar Ladi?![]()
Ik voel iets tussen ons opbloeienquote:
Haquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
Bom auf nord Holland
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ik zeg wát, wat zeg ik wát, ik hoor het niet wát, ik zeg *scratcht* Groningen FTWquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rusland![]()
Daar hebben ze tenminste eendictator
![]()
Salades? Wat is dat? Hier eten we nog rauw vleesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef RPD het volgende:
[..]
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit rusland
en trouwens... we kunnen ook gewoon salades eten
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef Ladidadida het volgende:
Morgen lul ik jullie allemaal weer omver hoor, maar ik ga nu slapen
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef RPD het volgende:
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?
Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!![]()
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave worden
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maar![]()
Ik slaap nog nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.![]()
![]()
![]()
check die pwnage
Rusland dictatuur vuist-in-kont-poethin om geliefd te worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?
Een beetje wel ja, en liegen is not done!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef RPD het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was he
Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, en liegen is not done!![]()
Assenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
Uit Assen, zelfs...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
wees er trots opquote:
als vliegen op een berg stront he...quote:
Wat heeft mijn studie te maken met dat liegen not done is?quote:
Ik vind het nog vrij rustig hier andersquote:
Ben ik een 'er'?quote:
Jouw grapjes zijn zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Drenthe.
Dat je uberhaupt een forum kon vinden.
Waarom jou omver lullen..?quote:
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef TryX het volgende:
[..]
Waarom jou omver lullen..?
We kunnen ook gelijk geile neuqsex hebben toch?
Dan lig je ook "omver"![]()
Daaromquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo lief![]()
Grapjesquote:
Ja. Doei!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Grapjes.
Zitten ze daar zo in de ontkenningsfase?
Waaromquote:
Kusje terugquote:
Ik dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
Tja, wie wil er dan ook maagd blijven tot het huwelijk
Disclaimer: dit is geen uitlokking tot discussie
Verkapt laten we gangbang houden postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
Tja, wie wil er dan ook maagd blijven tot het huwelijk
Disclaimer: dit is geen uitlokking tot discussie
Gefeliciteerd nog dan met de bruiloft!quote:
Kun je toch lezenquote:
Ja je kan het wel ontkennen en zeggen dat je er niets meer van weet maar het was toch echt gezellig vannachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Ladidadida het volgende:
Oh sorry. Ik lees net dat ik geen maagd meer ben
Ja dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog dan met de bruiloft!
Ruik ik hier een beetje frustratie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jij gaat gewoon elke zaterdag los met boembagger en surveilliance rolstoel
Hoor je mij dat ontkennen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja je kan het wel ontkennen en zeggen dat je er niets meer van weet maar het was toch echt gezellig vannacht![]()
jaloezie eerderquote:
Of jij met Assen mag slapen? Dat moet je Assen vragen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
maar kan ik nog blijven slapen met assen? mn motor doet t weer![]()
Neequote:
Je mag vast wel bij een paar duitsers in de tent met de TTquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
maar kan ik nog blijven slapen met assen? mn motor doet t weer![]()
als er maar een gat inzit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij een paar duitsers in de tent met de TT![]()
![]()
Assen vindt het goed dat ik je uitwoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of jij met Assen mag slapen? Dat moet je Assen vragen.
Mijn badeendje wat doe jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als er maar een gat inzit.
mijn prioriteiten liggen er laag op t moment
Jij leest wat je wilt lezen hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Assen vindt het goed dat ik je uitwoon.
dus deal?
En dat terwijl ik enkel een goed intellectueel gesprek probeer te voerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Dr.Punnani het volgende:
Toch knap hoe ieder topic met Ladidadida eindigt in:
1 - neuken?
2 - neuken!
3 - ....
Ja, hoe doe je dat toch!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat terwijl ik enkel een goed intellectueel gesprek probeer te voeren![]()
ja en ze is nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Dr.Punnani het volgende:
Toch knap hoe ieder topic met Ladidadida eindigt in:
1 - neuken?
2 - neuken!
3 - ....
Ik vind haar niet bepaald onaantrekkelijk hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja en ze is nog lelijk ook.
best vaag wel.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bepaald onaantrekkelijk hoor!![]()
Hoe onzeker ben jij...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij probeert te scoren. 'Mr. punnani' hoe gaar
Surequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef Ulreazj het volgende:
He ladi, niet neucken! Maar gesprek voeren ?
bescherm mequote:
zuchtquote:
Leer eerst maar eens normaal m'n nick typenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Straatneger het volgende:
ladidadadaa is gay
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Boem-dikkie..
Surveillance-Fiets..
Hunebedden..
TT Assen..
Drenthe..
Ik heb dan ook geen idee wie je bent.quote:
en wie ben jij om dat te eisen van mij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal m'n nick typen
Je mocht willen dat ik je neukvlees wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:55 schreef Straatneger het volgende:
en wie ben jij om dat te eisen van mij?
Je bent niets anders dan vlees voor mij! Neukvlees!
Het lijkt erop, het is nog even wachten op de boys uit Sesamstraat...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef hamkaastosti het volgende:
godsamme.. is d'r een blik sukkels losgetrokken of wat is dit hier?
Neen, ik vind je lelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ik je neukvlees was
Dat ben ik dan ook.quote:
Waarom denkt iedereen dat altijd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wacht, is Ladidadidadidadidadida een vrouw? Ik dacht eerst dat ik met een klein jongentje zat te praten.
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Rezuup het volgende:
Denkt ze werkelijk dat ze iemand kan 'pwnen'?..
Die naam alleen al!
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.quote:
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.
Als je gaat lopen flamen doe het dan goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Ladidadida het volgende:
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke lief
Oh god! Bel de Comedy Factory! We've got a live one here!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebe.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?
Doe dat danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebe.
Als ze 7 jaar oud zijn, dan lijkt me dat wel vanzelfsprekend, hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?
Sinds wanneer is het nu al flamen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef BossFight het volgende:
Als je gaat lopen flamen doe het dan goed.
ik ben je net voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Sinds je moeder de verkeerde afslag richting de abortuskliniek nam en er zo jammer genoeg nooit meer aan toe gekomen is.quote:
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahahahiedereen word hard gepwned hier
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Als ze 7 jaar oud zijn, dan lijkt me dat wel vanzelfsprekend, hoor..
Werkelijk? Ik zie dat nog dat alleen bij Ladildo gebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahahahiedereen word hard gepwned hier
Aah, hoe aandoenlijk. Kan je iets wat kennelijk voor schelden moet uitgaan, uitpersen uit je toetsenbord? Nou, nu heb je eindelijk zonder behulp van medica een knoeiharde en vloeit God's zaad overvloedig over je toetsenbordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef BossFight het volgende:
Sinds je moeder de verkeerde afslag richting de abortuskliniek nam en er zo jammer genoeg nooit meer aan toe gekomen is.
present!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:04 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Het lijkt erop, het is nog even wachten op de boys uit Sesamstraat...![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke lief
Kloon van Ladildo ofzoquote:
Uhh ja precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Aah, hoe aandoenlijk. Kan je iets wat kennelijk voor schelden moet uitgaan, uitpersen uit je toetsenbord? Nou, nu heb je eindelijk zonder behulp van medica een knoeiharde en vloeit God's zaad overvloedig over je toetsenbord.
Meneer, mag ik een slotjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Kloon van Ladildo ofzo.
Als ik eens een keertje langskom, wordt er gelijk gebedeld om een slotje...
Waarom denkt iedereen dat tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Kloon van Ladildo ofzo.
Met m'n Nederlands is er anders niks mee. En dat valt van de jouwe niet bepaald te zeggen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef BossFight het volgende:
Uhh ja precies!![]()
Wist niet dat je het vak Nederlands tegenwoordig ook kan laten vallen.
En daar gaat je geloofwaardigheid!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Met m'n Nederlands is er anders niks mee. En dat valt van de jouwe niet bepaald te zeggen..
Maar hé, bekijk het positief: heb je tenminste nog iets geleerd in je hele leven.
quote:
"als dat van jou"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef Rezuup het volgende:
[..].
Tot nu toe heb je niet eens een fatsoenlijke post gedaan. En dan ga je mij telkens proberen te beschuldigen dat m'n Nederlands net zo belabberd zou zijn als de jouwe.
How sad.
Nee hoor, dat zeg ik toch nergens?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:30 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Ah, je denkt dus zelf ook dat je een kloon bent.
I rest in my case..
dat zou je eens aan het denken moeten zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Best logisch, lijkt me. Met iedereen wordt in algemeen de mensen bedoeld, niet dergelijke urinoirs als jij waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordtquote:
Inderdaad, ik vraag me wel eens af hoe het in Godsnaam kan dat sommige knulletjes over vrijwel geen incasseringsvermogen beschikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef thepunisher3 het volgende:
dat zou je eens aan het denken moeten zetten![]()
OKAY!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dat is gewoon correct Nederlands, hoor. Daar kun je nog een voorbeeld aan nemen.
Oh hemel, gaat het daarom? Jij denkt dat ik platgeneukt wordt door half Fok?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Best logisch, lijkt me. Met iedereen wordt in algemeen de mensen bedoeld, niet dergelijke urinoirs als jij waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordt.
Hij is jaloers!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh hemel, gaat het daarom? Jij denkt dat ik platgeneukt wordt door half Fok?
Had ik het over Fok danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
virtueel welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Huh, jaloers op het feit dat m'n urinoir in m'n huis minder vaak gebruikt wordt?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA! Echt, Dijenkletsers!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Had ik het over Fok dan. Hell no, ze zouden nooit van hun leven tot zulke urinoirs verlagen, malle fantast.
En een gemeende tip: ga weer met je poppetjes spelen en val de grote mensen niet lastig met je theekransprobleempjes.
Als je je ingelezen had dan zou je wel beter wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Had ik het over Fok dan. Hell no, ze zouden nooit van hun leven tot zulke urinoirs verlagen, malle fantast.
En een gemeende tip: ga weer met je poppetjes spelen en val de grote mensen niet lastig met je theekransprobleempjes.
DOE IK!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Huh, jaloers op het feit dat m'n urinoir in m'n huis minder vaak gebruikt wordt?
Dude, het wordt steeds erger met je geraaskal. Doe er wat aan!
Meen je dat echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef thepunisher3 het volgende:
virtueel wel![]()
en in de fantasieen van vele fok!kers![]()
niet in de mijne hor
Vertel mij eens wat ik daadwerkelijk aan heb om een Libelle-boekje over huis-tuin-en-keuken psychologie te lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Ladidadida het volgende:
Als je je ingelezen had dan zou je wel beter weten![]()
en je dan nog steeds afvragen waarom er wordt gevraagd om een slotje wanneer hij verschijntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
[afbeelding]
Mên, zelfs als ik het uitgeprint had, wil ik daar zelfs niet op rukken, kun je nagaan. Dartpijltjes erop gooien gaat ook niet lukken, dan krult het papier al op door d'r meurende stank.
Precies. Dat ze lelijk als de nacht is, en dus op Fok gaat is slim. Om dan vervolgens weer op Fok foto's te gaan verspreiden is niet slimquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef thepunisher3 het volgende:
en je dan nog steeds afvragen waarom er wordt gevraagd om een slotje wanneer hij verschijnt![]()
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik daadwerkelijk aan heb om een Libelle-boekje over huis-tuin-en-keuken psychologie te lezen.
jij bent zeker diegene die altijd bitchfights zoektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaan
Tot nu toe heb je nog niks kunnen onderbebouwen, waarom m'n posts bullshit zouden zijn. Je slingert hooguit wat holle gekraam op internet, meer nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaan
Nee? Mijn post over dat ik niet doe aan seks voor het huwelijk maken me in jouw ogen nog steeds een 'urinoir waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordt'?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je nog niks kunnen onderbebouwen, waarom m'n posts bullshit zouden zijn. Je slingert hooguit wat holle gekraam op internet, meer niet.
En dan nog zitten miepen over m'n posts. Ga je schamen.
hoeveel jaar tbs zou je nog moeten krijgen??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je nog niks kunnen onderbebouwen, waarom m'n posts bullshit zouden zijn. Je slingert hooguit wat holle gekraam op internet, meer niet.
En dan nog zitten miepen over m'n posts. Ga je schamen.
Euuuh, had ik dan iets over je geen-seks-voor-huwelijk-gedoe gezegd? Je moet niet constant dingus gaan inbeeldenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
Nee? Mijn post over dat ik niet doe aan seks voor het huwelijk maken me in jouw ogen nog steeds een 'urinoir waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordt'?
Tot St. Juttemis, vrees ik, als ik hier zie hoe lang ik erover moet doen om zulke TBS-patiëntjes te begeleiden, totdat ze op dezelfde niveau als de autisten ontwikkeld zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef thepunisher3 het volgende:
hoeveel jaar tbs zou je nog moeten krijgen??![]()
Ja, dat ik met jan en allemaal neuk en dat slaat dus nergens op. Dus uitgeluld and you know itquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Rezuup het volgende:
Euuuh, had ik dan iets over je geen-seks-voor-huwelijk-gedoe gezegd? Je moet niet constant dingus gaan inbeelden.
Tyf alsjeblieft heel erg op naar Sugababes. Met je narcistische waanbeelden, dat je ooit in staat zult zijn om een man zult strikken dat-ie zelfs met je gaat trouwen.
Daar op Sugababes zit het ook vol met plebejers die zich 'gehaat' voelen, omdat ze op de knieën gaan voor een buskaart, terwijl de rest minstens een maandabonnement eisen.
Geliefd eerder!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat ik met jan en allemaal neuk en dat slaat dus nergens op. Dus uitgeluld and you know it
Mannen strik ik genoeg, en gehaat voel ik me niet hoor
die grap is ook niet een paar keer voorbijgekomen zegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Euuuh, had ik dan iets over je geen-seks-voor-huwelijk-gedoe gezegd? Je moet niet constant dingus gaan inbeelden.
Tyf alsjeblieft heel erg op naar Sugababes. Met je narcistische waanbeelden, dat je ooit in staat zult zijn om een man zult strikken dat-ie zelfs met je gaat trouwen.
Daar op Sugababes zit het ook vol met plebejers die zich 'gehaat' voelen, omdat ze op de knieën gaan voor een buskaart, terwijl de rest minstens een maandabonnement eisen.
Jouw plaatje en naam passen niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
virtueel wel![]()
en in de fantasieen van vele fok!kers![]()
niet in de mijne hor
Welk intellectueel gesprek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat interreseert jou Ladidadiidadinges dr seksleven nou?, jaloers? of mis ik iets in dit oh zo intelectueel gesprek?
/sarcasmequote:
ik denk dat hij het iets wat sarcastisch bedoeldquote:
ik weet t... sorry...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Jouw plaatje en naam passen niet bij elkaar.
Euuh... linkjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die grap is ook niet een paar keer voorbijgekomen zeg![]()
Boeit d'r seksleven mij?quote:wat interreseert jou Ladidadiidadinges dr seksleven nou?, jaloers? of mis ik iets in dit oh zo intelectueel gesprek?
WOOPS minuut voorbij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef FiXeR999 het volgende:
Ladidadida heeft een IQ van een baksteen op maandag. Bewijs het tegendeel maar eens dmv een IQ test.
Als dit verzoek niet binnen 1 minuut is voldaan gaat de deal alsnog niet door. Wat betekend dat je bent gepwnd door mij, FiXeR999.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
WOOPS minuut voorbij.
Ah jammer, nu zul je mij de rest van je leven een mongool vinden.
zoek zelf maarquote:
ja en?, ik irriteer me zovaak aan mensen hier, maar meestal negeer ik ze gewoon, meotj ij ook eens doen!quote:Boeit d'r seksleven mij?.
Ik zit me alleen te irriteren aan zulke wijven, die denken dat ze daadwerkelijk wat voorstelllen, als ze het principe van geen-seks-voor-huwelijk-gedoe aanhangen.
'zulke wijven', daar zijn er ook zoveel van iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef Rezuup het volgende:
Ik zit me alleen te irriteren aan zulke wijven, die denken dat ze daadwerkelijk wat voorstelllen, als ze het principe van geen-seks-voor-huwelijk-gedoe aanhangen.
in vind het principe geen sex voor het huwelijk erg nobel maardaarin tegen nog veel onhaalbaarderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Euuh... linkje.
[..]
Boeit d'r seksleven mij?.
Wat jij wiltquote:
Ah, de welbekende wat-beschuldigingen-erop-kwakken en vervolgens kinderachtig gaan roepen: "Neehee, zoek jij maar onderbebouwing voor m'n beschuldigingen en als jij niet kan, dan kloppen m'n beschuldigingen. Lekker poehquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoek zelf maar
Je blijft mij anders wel belagen, vasthoudend als een pitbull met een overdosis stroom op de klemmende kakenquote:ja en?, ik irriteer me zovaak aan mensen hier, maar meestal negeer ik ze gewoon, meotj ij ook eens doen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik heb me zin
![]()
*Official Pwnd Ladidadida*
ik doe geen moeite voor jouquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Rezuup het volgende:
Ah, de welbekende wat-beschuldigingen-erop-kwakken en vervolgens kinderachtig gaan roepen: "[Neehee, zoek jij maar onderbebouwing voor m'n beschuldigingen en als jij niet kan, dan kloppen m'n beschuldigingen.
niks persoonlijks, maar ik vindt ladidadida tof, en jou een gallige rotkutkolerekankerkacheluserquote:Je blijft mij anders wel belagen, vasthoudend als een pitbull met een overdosis stroom op de klemmende kaken.
Je blijft anders wel reageren, hoorquote:
Dan zullen we het maar niet hebben over je hondsberoerde posts, waarvan zelfs een analfabeet zich te barsten schriktquote:jij bent irritant, je trollt en je hebt de intelligentie van een stuk zeespons, en jouw postgedrag is het bewijs, nu blij?
Tja, je moet wanhopig zijn als je iedere wezen dat een spleetje heeft, al bij voorbaat als 'tof' belabelt. Ik verbaas me dan ook niet over jouw replyquote:niks persoonlijks, maar ik vindt ladidadida tof, en jou een gallige rotkutkolerekankerkacheluser
Je hebt echt iets tegen vrouwen gewoon in het algemeen, of nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef Rezuup het volgende:
Tja, je moet wanhopig zijn als je iedere wezen dat een spleetje heeft, al bij voorbaat als 'tof' belabelt. Ik verbaas me dan ook niet over jouw reply.
goed gezien!, jij de beker!quote:
Is dit een teken van zwakte?, mensen op hun spelfouten beletten?quote:Dan zullen we het maar niet hebben over je hondsberoerde posts, waarvan zelfs een analfabeet zich te barsten schrikt.
ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar ik bepaal zelf wel wie ik tof vindt, en wie dood mag vallen, heb ik zon troll zoals jou niet voor nodigquote:Tja, je moet wanhopig zijn als je iedere wezen dat een spleetje heeft, al bij voorbaat als 'tof' belabelt. Ik verbaas me dan ook niet over jouw reply.
Nah, om precies te zijn: ik heb iets tegen zwakbegaafde euroknallerhoertjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt echt iets tegen vrouwen gewoon in het algemeen, of niet
is dit het vrijdagmiddag reltopic trouwens?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Casino.Bob het volgende:
pagina 3 alweer
En net had je nog iets tegen mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen. Jij weet het echt niet hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Nah, om precies te zijn: ik heb iets tegen zwakbegaafde euroknallerhoertjes.
Ai, gaat lastig worden, aangezien m'n kast al uitpuilt van Nobelprijzenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goed gezien!, jij de beker!
Had ik het dan over je spelfouten? Dude, beeld jezelf geen illusies in..quote:Is dit een teken van zwakte?, mensen op hun spelfouten beletten?, zielig figuur
Dan had je geen begeleiders gehad, hé. Helaas is de realiteit wat anders dan je versiequote:ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar ik bepaal zelf wel wie ik tof vindt, en wie dood mag vallen, heb ik zon troll zoals jou niet voor nodig
Daar had ik het niet over, simpele ziel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef Ladidadida het volgende:
En net had je nog iets tegen mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen. Jij weet het echt niet hè.
nee,eerder bekers vol met cyanidequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef Rezuup het volgende:
Ai, gaat lastig worden, aangezien m'n kast al uitpuilt van Nobelprijzen.
quote:Had ik het dan over je spelfouten? Dude, beeld jezelf geen illusies in..
quote:Dan zullen we het maar niet hebben over je hondsberoerde posts, waarvan zelfs een analfabeet zich te barsten schrikt.
wat smoke jij, geef me ook wat van dat spulquote:Dan had je geen begeleiders gehad, hé. Helaas is de realiteit wat anders dan je versie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, simpele ziel.
Als je m'n reply's nog keer beleest, dan kon je zien dat ik het namelijk over je mentale gesteldheid had, die je wel vaker ziet bij zulke geen-seks-voor-huwelijk-gedoe-jadada-types.
idd this is getting very old very fastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet via PM gaan afzeiken?
Bij voorbaat dank.
''quote:
gvd ik vergat mijnquote:
Als dat zo was, dan wil ik jou best wel uitleggen hoe je cyaankali moet drinken. Geen dankquote:
Weet je überhaupt wel wat taalfouten zijn?quote:[..]
Sorry, voor dat spul moet je toch echt 18 jaar en ouder zijn. En ho-ho, dan heb ik niet over je fysieke gesteldheid, maar over je schattige geestelijke toestandquote:wat smoke jij, geef me ook wat van dat spul
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, voor hoeveel is er al geboden op mij?
En nu kappen, ksssstquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan wil ik jou best wel uitleggen hoe je cyaankali moet drinken. Geen dank.
[..]
Weet je überhaupt wel wat taalfouten zijn?.
[..]
Sorry, voor dat spul moet je toch echt 18 jaar en ouder zijn. En ho-ho, dan heb ik niet over je fysieke gesteldheid, maar over je schattige geestelijke toestand.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is nog niemand op fok gelukt om Ladidadida te dizzen/pwnen/ omver te lullen wie lukt het ?
PUIK PLANquote:
als het aan mij ligt komen hier nog 20 vervolgen opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef PeZu het volgende:
ik gok dat er van dit topic geen deel2 komt_!
Briljant concept, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:21 schreef P8 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt komen hier nog 20 vervolgen op![]()
Jazeker welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef PeZu het volgende:
ik gok dat er van dit topic geen deel2 komt_!
ik heb iets anders vernomenquote:
Jammer joh er komt nog een deel 2quote:
remlof zei van nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer joh er komt nog een deel 2![]()
![]()
![]()
![]()
En rot eens op met je streepje
Goh dankje!quote:
Ik vind het ook irritant bij irritante topics.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef P8 het volgende:
wat loop je te zeiken wijf.
Dat is alleen irritant bij topics die 1 post per dag krijgen
NIETUS GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant bij irritante topics.
tja, meningen verschillen.
Nee, je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:54 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk!
(word bang als je gaat schreeuwen)
Vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Is ze al gedisst?
Je wilt me zien lijden hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Is ze al gedisst?
hoiquote:
Gezellig hoorquote:
wat ben je snel weer terugquote:
Tsja, oude mensen hè, die moeten op tijd op bed!quote:
en dan werdt er 1 nog ouder ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, oude mensen hè, die moeten op tijd op bed!
Ja de vrouw van mijn papa!quote:
aah haaquote:
ik heb niet zulke ouders denk ik dan. En nee, valt mee hoor, ze is 47 geworden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah haa
maar als mijn ouders jarig zijn gaat het feest soms wel tot 3 uur 's nachts door
en ik ben zelfs ouder dan jou
ben je zo ene nakomertje?![]()
![]()
ooh de mijne zijn toch wel 8 jaar ouder maar party-en hem nog steed shard heurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ik heb niet zulke ouders denk ik dan. En nee, valt mee hoor, ze is 47 geworden.
Dat is wel gezelligquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh de mijne zijn toch wel 8 jaar ouder maar party-en hem nog steed shard heur
das vroeg! truste dan maarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig
Ik ga nu slapen btw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |