En hier deed ze ook even een jongen dizzen:quote:
En ga zo maar door wie weet er te winnen van ons juf¿¿¿quote:
Ja, er is al een onbesproken pactquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht... Horen noordelingen een pact te sluiten met elkaar Ladi?![]()
Ik voel iets tussen ons opbloeienquote:
Haquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
Bom auf nord Holland
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ik zeg wát, wat zeg ik wát, ik hoor het niet wát, ik zeg *scratcht* Groningen FTWquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rusland![]()
Daar hebben ze tenminste eendictator
![]()
Salades? Wat is dat? Hier eten we nog rauw vleesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef RPD het volgende:
[..]
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit rusland
en trouwens... we kunnen ook gewoon salades eten
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef Ladidadida het volgende:
Morgen lul ik jullie allemaal weer omver hoor, maar ik ga nu slapen
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef RPD het volgende:
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?
Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!![]()
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave worden
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maar![]()
Ik slaap nog nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.![]()
![]()
![]()
check die pwnage
Rusland dictatuur vuist-in-kont-poethin om geliefd te worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?
Een beetje wel ja, en liegen is not done!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef RPD het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was he
Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, en liegen is not done!![]()
Assenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
Uit Assen, zelfs...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
wees er trots opquote:
als vliegen op een berg stront he...quote:
Wat heeft mijn studie te maken met dat liegen not done is?quote:
Ik vind het nog vrij rustig hier andersquote:
Ben ik een 'er'?quote:
Jouw grapjes zijn zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Drenthe.
Dat je uberhaupt een forum kon vinden.
Waarom jou omver lullen..?quote:
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef TryX het volgende:
[..]
Waarom jou omver lullen..?
We kunnen ook gelijk geile neuqsex hebben toch?
Dan lig je ook "omver"![]()
Daaromquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo lief![]()
Grapjesquote:
Ja. Doei!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Grapjes.
Zitten ze daar zo in de ontkenningsfase?
Waaromquote:
Kusje terugquote:
Ik dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
Tja, wie wil er dan ook maagd blijven tot het huwelijk
Disclaimer: dit is geen uitlokking tot discussie
Verkapt laten we gangbang houden postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef crossover het volgende:
Tja, wie wil er dan ook maagd blijven tot het huwelijk
Disclaimer: dit is geen uitlokking tot discussie
Gefeliciteerd nog dan met de bruiloft!quote:
Kun je toch lezenquote:
Ja je kan het wel ontkennen en zeggen dat je er niets meer van weet maar het was toch echt gezellig vannachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Ladidadida het volgende:
Oh sorry. Ik lees net dat ik geen maagd meer ben
Ja dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog dan met de bruiloft!
Ruik ik hier een beetje frustratie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jij gaat gewoon elke zaterdag los met boembagger en surveilliance rolstoel
Hoor je mij dat ontkennen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja je kan het wel ontkennen en zeggen dat je er niets meer van weet maar het was toch echt gezellig vannacht![]()
jaloezie eerderquote:
Of jij met Assen mag slapen? Dat moet je Assen vragen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
maar kan ik nog blijven slapen met assen? mn motor doet t weer![]()
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |