Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!![]()
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave worden
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je snapt engels niet helemaal hè? Geeft niks, als jij het zo wilt zien, dan doe je dat maar![]()
Ik slaap nog nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.![]()
![]()
![]()
check die pwnage
Rusland dictatuur vuist-in-kont-poethin om geliefd te worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet met Noord-Nederland.... Of willen ze daar allemaal een vuist in kont?
Een beetje wel ja, en liegen is not done!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef RPD het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was he
Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, en liegen is not done!![]()
Assenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
Uit Assen, zelfs...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar ze komt uit Drenthe...
wees er trots opquote:
als vliegen op een berg stront he...quote:
Wat heeft mijn studie te maken met dat liegen not done is?quote:
Ik vind het nog vrij rustig hier andersquote:
Ben ik een 'er'?quote:
Jouw grapjes zijn zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Drenthe.
Dat je uberhaupt een forum kon vinden.
Waarom jou omver lullen..?quote:
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef TryX het volgende:
[..]
Waarom jou omver lullen..?
We kunnen ook gelijk geile neuqsex hebben toch?
Dan lig je ook "omver"![]()
Daaromquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, ik snap ook niet zo goed hoe Paultje erbij komt dat ik omver geluld dien te worden. Ik ben altijd zo lief![]()
Grapjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |