Your lossquote:
ik vind van nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ladi wint altijd ik zeg het je alvast![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef imported_sphinx het volgende:
wat je vindt mag je houden.
ik ben het met ladi eens![]()
leuk voor je, denk je nu dat je der mag neuken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat je vindt mag je houden.
ik ben het met ladi eens![]()
ze woont in assen en ik mocht niet blijven slapen. spelbreeksterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk voor je, denk je nu dat je der mag neuken?_!
Oooh wacht, er begint weer wat te dagen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ze woont in assen en ik mocht niet blijven slapen. spelbreekster
Niemand mag dat , alleen dr prins op het witte paardquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
your lossquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
met zijn paddo'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niemand mag dat , alleen dr prins op het witte paard
[afbeelding]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt hè?quote:
Weet je hoeveel mannen je al depri/verdrietig/moedeloos hebt gemaakt ladiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt hè?
Nee? Vertel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mannen je al depri/verdrietig/moedeloos hebt gemaakt ladi
je komt niet in eens in de buurt van welk snaarinstrument dan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt hè?
Ik heb je ooit afgewezen hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je komt niet in eens in de buurt van welk snaarinstrument dan ook_!
![]()
![]()
quote:
heb je al lang last van waanideeën?quote:
Ja ik weet het nog goed. Het was in het Assen-meet-topic.. Toen zei ik dat jij een prutsertje wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je al lang last van waanideeën?
afwijzingen op een forum_!
nee, ik pest jou alleen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk voor je, denk je nu dat je der mag neuken?_!
huh? welk topic? ooh er daagt me iets van een station etcquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog goed. Het was in het Assen-meet-topic.. Toen zei ik dat jij een prutsertje was
Het spijt me lieve PeZu, ik zal het nooit weer doenNu niet meer boos zijn
![]()
mij pesten of haar neuken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ik pest jou alleen eigenlijk
hoewel dat geen slecht plan is.
Die jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef PeZu het volgende:
huh? welk topic? ooh er daagt me iets van een station etc
Hetzelfde geldt voor mijquote:i fok for fun en alles wat ik zeg kan/moet je niet te serieus nemen
Dat geldt niet voor mijquote:mij mag je daarin tegen wel serieus nemen_!
ladi pwned je hardquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog goed. Het was in het Assen-meet-topic.. Toen zei ik dat jij een prutsertje was
Het spijt me lieve PeZu, ik zal het nooit weer doenNu niet meer boos zijn
![]()
beetje jammer weerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Hetzelfde geldt voor mij
[..]
Dat geldt niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |