dat zou je eens aan het denken moeten zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Als ik eens een keertje langskom, wordt er gelijk gebedeld om een slotje...
Best logisch, lijkt me. Met iedereen wordt in algemeen de mensen bedoeld, niet dergelijke urinoirs als jij waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordtquote:
Inderdaad, ik vraag me wel eens af hoe het in Godsnaam kan dat sommige knulletjes over vrijwel geen incasseringsvermogen beschikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef thepunisher3 het volgende:
dat zou je eens aan het denken moeten zetten![]()
OKAY!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dat is gewoon correct Nederlands, hoor. Daar kun je nog een voorbeeld aan nemen.
Oh hemel, gaat het daarom? Jij denkt dat ik platgeneukt wordt door half Fok?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Best logisch, lijkt me. Met iedereen wordt in algemeen de mensen bedoeld, niet dergelijke urinoirs als jij waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordt.
Hij is jaloers!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh hemel, gaat het daarom? Jij denkt dat ik platgeneukt wordt door half Fok?
Had ik het over Fok danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
virtueel welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Huh, jaloers op het feit dat m'n urinoir in m'n huis minder vaak gebruikt wordt?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA! Echt, Dijenkletsers!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Had ik het over Fok dan. Hell no, ze zouden nooit van hun leven tot zulke urinoirs verlagen, malle fantast.
En een gemeende tip: ga weer met je poppetjes spelen en val de grote mensen niet lastig met je theekransprobleempjes.
Als je je ingelezen had dan zou je wel beter wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Had ik het over Fok dan. Hell no, ze zouden nooit van hun leven tot zulke urinoirs verlagen, malle fantast.
En een gemeende tip: ga weer met je poppetjes spelen en val de grote mensen niet lastig met je theekransprobleempjes.
DOE IK!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Huh, jaloers op het feit dat m'n urinoir in m'n huis minder vaak gebruikt wordt?
Dude, het wordt steeds erger met je geraaskal. Doe er wat aan!
Meen je dat echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef thepunisher3 het volgende:
virtueel wel![]()
en in de fantasieen van vele fok!kers![]()
niet in de mijne hor
Vertel mij eens wat ik daadwerkelijk aan heb om een Libelle-boekje over huis-tuin-en-keuken psychologie te lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Ladidadida het volgende:
Als je je ingelezen had dan zou je wel beter weten![]()
en je dan nog steeds afvragen waarom er wordt gevraagd om een slotje wanneer hij verschijntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
[afbeelding]
Mên, zelfs als ik het uitgeprint had, wil ik daar zelfs niet op rukken, kun je nagaan. Dartpijltjes erop gooien gaat ook niet lukken, dan krult het papier al op door d'r meurende stank.
Precies. Dat ze lelijk als de nacht is, en dus op Fok gaat is slim. Om dan vervolgens weer op Fok foto's te gaan verspreiden is niet slimquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef thepunisher3 het volgende:
en je dan nog steeds afvragen waarom er wordt gevraagd om een slotje wanneer hij verschijnt![]()
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik daadwerkelijk aan heb om een Libelle-boekje over huis-tuin-en-keuken psychologie te lezen.
jij bent zeker diegene die altijd bitchfights zoektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaan
Tot nu toe heb je nog niks kunnen onderbebouwen, waarom m'n posts bullshit zouden zijn. Je slingert hooguit wat holle gekraam op internet, meer nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
Dan had je geweten dat je uitspraken echt als een lul op een drumstel slaan
Nee? Mijn post over dat ik niet doe aan seks voor het huwelijk maken me in jouw ogen nog steeds een 'urinoir waar er om de minuut de zoveelste pik erin gepropt wordt'?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je nog niks kunnen onderbebouwen, waarom m'n posts bullshit zouden zijn. Je slingert hooguit wat holle gekraam op internet, meer niet.
En dan nog zitten miepen over m'n posts. Ga je schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |