Leer eerst maar eens normaal m'n nick typenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Straatneger het volgende:
ladidadadaa is gay
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Boem-dikkie..
Surveillance-Fiets..
Hunebedden..
TT Assen..
Drenthe..
Ik heb dan ook geen idee wie je bent.quote:
en wie ben jij om dat te eisen van mij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal m'n nick typen
Je mocht willen dat ik je neukvlees wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:55 schreef Straatneger het volgende:
en wie ben jij om dat te eisen van mij?
Je bent niets anders dan vlees voor mij! Neukvlees!
Het lijkt erop, het is nog even wachten op de boys uit Sesamstraat...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef hamkaastosti het volgende:
godsamme.. is d'r een blik sukkels losgetrokken of wat is dit hier?
Neen, ik vind je lelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ik je neukvlees was
Dat ben ik dan ook.quote:
Waarom denkt iedereen dat altijd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wacht, is Ladidadidadidadidadida een vrouw? Ik dacht eerst dat ik met een klein jongentje zat te praten.
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke liefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Rezuup het volgende:
Denkt ze werkelijk dat ze iemand kan 'pwnen'?..
Die naam alleen al!
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.quote:
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.
Als je gaat lopen flamen doe het dan goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:09 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Wellicht omdat je het verbale vermogen van een 7-jarig ukkie hebt. Dat je het zelf niet eens door hebt, zegt al genoeg.
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Ladidadida het volgende:
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke lief
Oh god! Bel de Comedy Factory! We've got a live one here!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebe.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?
Doe dat danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Dit topic slaat idd nergens op, ik kan net zo goed ook een topic maken over een grasvretende amoebe.
Als ze 7 jaar oud zijn, dan lijkt me dat wel vanzelfsprekend, hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
Jij geeft toe dat mannen het verbale vermogen van een 7 jarige hebben?
Sinds wanneer is het nu al flamen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef BossFight het volgende:
Als je gaat lopen flamen doe het dan goed.
ik ben je net voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Sinds je moeder de verkeerde afslag richting de abortuskliniek nam en er zo jammer genoeg nooit meer aan toe gekomen is.quote:
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahahahiedereen word hard gepwned hier
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Als ze 7 jaar oud zijn, dan lijkt me dat wel vanzelfsprekend, hoor..
Werkelijk? Ik zie dat nog dat alleen bij Ladildo gebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahahahiedereen word hard gepwned hier
Aah, hoe aandoenlijk. Kan je iets wat kennelijk voor schelden moet uitgaan, uitpersen uit je toetsenbord? Nou, nu heb je eindelijk zonder behulp van medica een knoeiharde en vloeit God's zaad overvloedig over je toetsenbordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef BossFight het volgende:
Sinds je moeder de verkeerde afslag richting de abortuskliniek nam en er zo jammer genoeg nooit meer aan toe gekomen is.
present!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:04 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Het lijkt erop, het is nog even wachten op de boys uit Sesamstraat...![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou de hele tijd? Dit topic slaat sowieso nergens op, want ik lul niemand uit, ik ben hartstikke lief
Kloon van Ladildo ofzoquote:
Uhh ja precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Aah, hoe aandoenlijk. Kan je iets wat kennelijk voor schelden moet uitgaan, uitpersen uit je toetsenbord? Nou, nu heb je eindelijk zonder behulp van medica een knoeiharde en vloeit God's zaad overvloedig over je toetsenbord.
Meneer, mag ik een slotjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Kloon van Ladildo ofzo.
Als ik eens een keertje langskom, wordt er gelijk gebedeld om een slotje...
Waarom denkt iedereen dat tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Kloon van Ladildo ofzo.
Als ik eens een keertje langskom, wordt er gelijk gebedeld om een slotje...
Met m'n Nederlands is er anders niks mee. En dat valt van de jouwe niet bepaald te zeggen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef BossFight het volgende:
Uhh ja precies!![]()
Wist niet dat je het vak Nederlands tegenwoordig ook kan laten vallen.
En daar gaat je geloofwaardigheid!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Met m'n Nederlands is er anders niks mee. En dat valt van de jouwe niet bepaald te zeggen..
Maar hé, bekijk het positief: heb je tenminste nog iets geleerd in je hele leven.
quote:
"als dat van jou"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef Rezuup het volgende:
[..].
Tot nu toe heb je niet eens een fatsoenlijke post gedaan. En dan ga je mij telkens proberen te beschuldigen dat m'n Nederlands net zo belabberd zou zijn als de jouwe.
How sad.
Nee hoor, dat zeg ik toch nergens?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:30 schreef Rezuup het volgende:
[..]
Ah, je denkt dus zelf ook dat je een kloon bent.
I rest in my case..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |