Het sporten van Lieke en Brian zou er altijd gekomen zijn, ook als de stemming anders was geweest. Daar zie ik nog niet een direct signaal in. Ze hebben beiden 'iets met sport'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Hij weet dat hij het niet letterlijk mag zeggen, maar dat laatste stukje zegt genoeg.
De vraag is of iedereen het door heeft. Nu Lieke met Brian aan het sporten en aan het praten is betekent dat ook dat ze echt wel gekker op hem is dan op Huub, dus...![]()
Dat was nog voordat ze de kooi inging. Nena was toendertijd nog zeer ontstemd over die foto's.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef kybe het volgende:
[..]
,toen ze net in de kooi kwam wel opvallend dat heur haar er daar wel een stuk gezonder uitziet.
Aman niet als ze aan hem denkt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef easysatellite het volgende:
haha die mitch is echt droog
Je bent geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
Voor de mensen die nog vragen hadden over de gratis streams voor 1 maand-actie; sorry dat ik niet heb gereageerd in het vorige topic, wil de lijst zo snel mogelijk kompleet hebben, zodat er morgen gewoon gestreamd kan worden.
De users die al een PM naar me gestuurd hebben: jullie staan allemaal op de lijst!. Heb je dat nog niet gedaan en wil je gebruik maken van de actie stuur me dan een PM met het e-mailadres die je gebruikt heb om je te registreren op de Tien-site.
Ik heb nog een aantal plekken over!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
Voor de mensen die nog vragen hadden over de gratis streams voor 1 maand-actie; sorry dat ik niet heb gereageerd in het vorige topic, wil de lijst zo snel mogelijk kompleet hebben, zodat er morgen gewoon gestreamd kan worden.
De users die al een PM naar me gestuurd hebben: jullie staan allemaal op de lijst!. Heb je dat nog niet gedaan en wil je gebruik maken van de actie stuur me dan een PM met het e-mailadres die je gebruikt heb om je te registreren op de Tien-site.
Hoe verloopt het verder ? Krijgen wij een mail met een code van Tien ? Of FOK ? of een PM van Day ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
.....
De users die al een PM naar me gestuurd hebben: jullie staan allemaal op de lijst! .......
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
edit: gebanden mogen geen gebruik maken van de actie! Ook niet onder hun kloon![]()
Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe verloopt het verder ? Krijgen wij een mail met een code van Tien ? Of FOK ? of een PM van Day ?
Top voor al het werk, wat je verzet![]()
Geen idee. Soort van coolingdown-oefeningen of zoow. Zag er wel grappig uit.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
dat is cute, alleen vieze manne drinke bier
En bij wie kunnen we gaan zeiken als het niet werkt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijken
Laat ik me nou net niet aangesproken voelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Zal ik je een zakje n-en sturen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Tijd om naar mijn nest te gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze wordt al behoorlijk nat van Brain.
Hij heeft het over zijn blog op mijn streamquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Frasier het volgende:
Die sul begint weer over z'n "foto-talent"![]()
Brain, nooit een foto maken met een lichtbron in je rug...
Waar is Nicolaas ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef PC eend het volgende:
Hebben ze een keer een aanleiding voor een rel, doen ze geen klote![]()
![]()
Dank jequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijken
Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Yeah ik heb een maand gratis streams! Dank je wel redactie en Day!
Wel tof eigenlijk dat tien aan ons heeft gedacht, zeker omdat ze hier vaak bekritiseerd worden (en vaak ook terecht)
nee, dat is de nepperdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
http://goudenlieke.web-log.nl/
Is dus al aangemaakt door de..... Redactie![]()
Ze laat meteen "Huubje" als een baksteen vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
http://goudenlieke.web-log.nl/
Is dus al aangemaakt door de..... Redactie![]()
Oh ik hoorde net het woord fototoestel voorbij komen en ik dacht: "Goh die Brain zal vast weer vol trots vertellen over een van z'n velen tekortkomingen".quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn blog op mijn stream
Anders lees je eerst even in, ben je altijd zo haterig als je iets niet begrijpt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
Brian gaat met Lieke meezwemmen, als je het niet erg vindt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?
Mag je doen. Helaas zijn alle CP's opquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Krijg je daar bericht over?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Yeah ik heb een maand gratis streams! Dank je wel redactie en Day!
Wel tof eigenlijk dat tien aan ons heeft gedacht, zeker omdat ze hier vaak bekritiseerd worden (en vaak ook terecht)
ik vind t echt lelijk veel te gespierdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
Dat lichaam van Brain is best oke, ik zou er voor tekenen. Maar die ongelooflijke rotkop!
Uitstraling en herseninhoud is ook al ver te zoeken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
Dat lichaam van Brain is best oke, ik zou er voor tekenen. Maar die ongelooflijke rotkop!
Die zal wel ergens stiekem staan te roken, of is zijn beklag aan het doen bij de feboquote:
Ik denk niet dat er op fok heel veel meer dan 100 vaste streamers zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.
hadde ze (eric huub en lieke) t gister overquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nu gaat Lieke het spel tactisch spelen door Brainless aan zich te binden?
Prima bewerkstelligd door de Febo, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
Nou wat een spanning vanavond.
Japio mak,Brian het mannetje en Huub zwaar belazerd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik Brian in die broek zie, krijgt ik iedere keer het gevoel dat Netty nog een stuk van een couponnetje gordijnstof over had ......
[afbeelding]
Hij begonquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze laat meteen "Huubje" als een baksteen vallen.
Is toch niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Prima bewerkstelligd door de Febo, dat dan weer wel!
Waarom dan betalen voor de streams. Dat levert ze 400 euro pm opquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er op fok heel veel meer dan 100 vaste streamers zitten.
Jij wel. Ik accepteer 'm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe jij aan je denkbeelden komt, gewoon zelf alles invulling gevenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ik hoorde net het woord fototoestel voorbij komen en ik dacht: "Goh die Brain zal vast weer vol trots vertellen over een van z'n velen tekortkomingen".
ja, huub met zijn kabouterlichaampje is natuurlijk veel mooier, of eric met zijn zachte tietjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vind t echt lelijk veel te gespierd![]()
Er bestaat een letter 'n' die men normaal gesproken in het mv van ww gebruikt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hadde ze (eric huub en lieke) t gister over
Geloof het of niet, er is meer dan alleen fokquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom dan betalen voor de streams. Dat levert ze 400 euro pm op![]()
Joop en Taas zijn pas mooi met hun vetkwabben jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, huub met zijn kabouterlichaampje is natuurlijk veel mooier, of eric met zijn zachte tietjes![]()
ja mamaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom dan betalen voor de streams. Dat levert ze 400 euro pm op![]()
Aaiiaiaiaiaia, mijn denkbeelden, pfffffff daar moet ik even over nadenken hoor. Laat ik 't zo zeggen, mijn denkbeelden bewerkstelligen hun eigen waarheidswereld...pffff...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe jij aan je denkbeelden komt, gewoon zelf alles invulling geven![]()
mootie heeft alle 'n'en in een zakje gestopt en in de vijver gegooid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
[..]
Er bestaat een letter 'n' die men normaal gesproken in het mv van ww gebruikt.
vind brian het best geproportioneerd daar, de rest heeft een beetje een raar lichaamquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef kissa het volgende:
[..]
Joop en Taas zijn pas mooi met hun vetkwabben ja![]()
Neu, nog een uurtje of 12.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:56 schreef grazygirl het volgende:
nog een paar minuten denk ik dat we streams kunnen kijken?
Weet ik, ik heb de gratis streams geweigerd en ga er ook niet voor betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er is meer dan alleen fok
Ja, het wordt tijd voor de verzamelde propheciën van Farceman. Nostradamus kan wel inpakken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Kom net binnen...is mijn voorspelling uitgekomen dat een niet-roker een rookverbod kan veroorzaken..?!!!!
Wat een ongeloofelijk Big Brother aktie van Hummie!!!!
En wat is de sanctie als je er je niet aan houdt ? behalkve de 200 cpt? Wat een onzin
Dat zou zijn om 24 uur. 12 uur is volgens mij vrijdagmiddag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef STAP01 het volgende:
Hoe gaat het zometeen over een paar minuten te werk? Stopt zo alles? Afwachten dus.
Goeie argumentatie!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke is niet echt, en dat is wel jammer, ze heeft teveel al gedaan op tv. Vertrouwen zal ik haar iig niet
Paul de Leeuw is echter dan maar zijn kan man!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeie argumentatie!
Pauw en Witteman zijn ook niet echt, en Paul de Leeuw ook niet.
Als ze uberhaupt wat zal zeggen maar ze ontkent zelfs dat ze internet heeft...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeie argumentatie!
Pauw en Witteman zijn ook niet echt, en Paul de Leeuw ook niet.
Zeg dat ff tegen uniekhoorn, want die vind iedereen die vaak op tv is geweest niet echt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is echter dan maar zijn kan man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |