Ik denk niet dat er op fok heel veel meer dan 100 vaste streamers zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.
hadde ze (eric huub en lieke) t gister overquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nu gaat Lieke het spel tactisch spelen door Brainless aan zich te binden?
Prima bewerkstelligd door de Febo, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
Nou wat een spanning vanavond.
Japio mak,Brian het mannetje en Huub zwaar belazerd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik Brian in die broek zie, krijgt ik iedere keer het gevoel dat Netty nog een stuk van een couponnetje gordijnstof over had ......
[afbeelding]
Hij begonquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze laat meteen "Huubje" als een baksteen vallen.
Is toch niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Prima bewerkstelligd door de Febo, dat dan weer wel!
Waarom dan betalen voor de streams. Dat levert ze 400 euro pm opquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er op fok heel veel meer dan 100 vaste streamers zitten.
Jij wel. Ik accepteer 'm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?
Nu snap ik hoe jij aan je denkbeelden komt, gewoon zelf alles invulling gevenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ik hoorde net het woord fototoestel voorbij komen en ik dacht: "Goh die Brain zal vast weer vol trots vertellen over een van z'n velen tekortkomingen".
ja, huub met zijn kabouterlichaampje is natuurlijk veel mooier, of eric met zijn zachte tietjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vind t echt lelijk veel te gespierd![]()
Er bestaat een letter 'n' die men normaal gesproken in het mv van ww gebruikt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hadde ze (eric huub en lieke) t gister over
Geloof het of niet, er is meer dan alleen fokquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom dan betalen voor de streams. Dat levert ze 400 euro pm op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |