Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Yeah ik heb een maand gratis streams! Dank je wel redactie en Day!
Wel tof eigenlijk dat tien aan ons heeft gedacht, zeker omdat ze hier vaak bekritiseerd worden (en vaak ook terecht)
nee, dat is de nepperdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
http://goudenlieke.web-log.nl/
Is dus al aangemaakt door de..... Redactie![]()
Ze laat meteen "Huubje" als een baksteen vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
http://goudenlieke.web-log.nl/
Is dus al aangemaakt door de..... Redactie![]()
Oh ik hoorde net het woord fototoestel voorbij komen en ik dacht: "Goh die Brain zal vast weer vol trots vertellen over een van z'n velen tekortkomingen".quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn blog op mijn stream
Anders lees je eerst even in, ben je altijd zo haterig als je iets niet begrijpt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Niks tof, stelletje teringlijers. Het blijven slechts 100 mensen, terwijl er volgens huub gisteravond 70.000 KEKEN!!! Nu is de info van huub ook waardeloos, maar 100 mensen gratis is natuurlijk de grootste stront ever. Geef dan iedereen van Fok! 1 maand gratis, of beter nog, ga helemaal geen geld vragen voor die fokking streams.
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
Brian gaat met Lieke meezwemmen, als je het niet erg vindt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?
Mag je doen. Helaas zijn alle CP's opquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens. Kan ik een collectcall doen?
Hoe weet je dat? Krijg je daar bericht over?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Yeah ik heb een maand gratis streams! Dank je wel redactie en Day!
Wel tof eigenlijk dat tien aan ons heeft gedacht, zeker omdat ze hier vaak bekritiseerd worden (en vaak ook terecht)
ik vind t echt lelijk veel te gespierdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
Dat lichaam van Brain is best oke, ik zou er voor tekenen. Maar die ongelooflijke rotkop!
Uitstraling en herseninhoud is ook al ver te zoeken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
Dat lichaam van Brain is best oke, ik zou er voor tekenen. Maar die ongelooflijke rotkop!
Die zal wel ergens stiekem staan te roken, of is zijn beklag aan het doen bij de feboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |