Wat jij zegtquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:32 schreef hmmmz het volgende:
hoppaaa TVP
die is ubermooi, die heb ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'n witte A&F polo besteld.
ik denk niet dat ze een seintje krijgen als er iets naar NL verzonden moet worden hoor, anders waren onze bestellingen ook gewoon niet doorgelaten. Een medewerker heeft in een email verteld dat bijv. dat 'billingaddress confirmation' mailtje 'willekeurig' is, maar volgens mij krijgt iedereen hem gewoon wanneer ze uit het buitenland komen, het is allemaal een beetje voor de veiligheid maar je kan er dus makkelijk omheen door gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef Ontopic het volgende:
Ik wacht even met het trucje delen tot ze mijn bestelling hebben verstuurd.
Want je kunt er van op aan dat ze maatregelen gaan nemen als er opeens 10 bestelling uit NL komen.
ja je moet wel wat meer dan 2 shirts kopen, anders zijn de verzendkosten inderdaad aan de hoge kant. daarom bestel ik vaak met meerdere personen tegelijk zodat we de verzendkosten kunnen delen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:02 schreef Cinch het volgende:
Vinden mensen hier de verzendkosten niet erg hoog (aangezien ze hoger zijn dan wat je koopt, 1 a 2 shirtjes)? Hoe hoog zijn ze eigenlijk?
Ik zie hele leuke kleren en wil ze ook wel bestellen maar ben bang voor verzendkosten van 50 euro, dat is me iets te veel voor 2 shirtjes
International (Excluding Canada)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef Cinch het volgende:
Maar hoe hoog zijn de verzendkosten nou precies?
Lijkt mij verstandig. Anders hou je dat gezeur van wie is Ellen blah blah blahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
misschien Ellen een keer vermelden in de OP?
welke A&F maat is dat? M ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef kookie_monster het volgende:
Hierbij te koop aangeboden: maat 43-44, te groot gekocht, nog aan elkaar met plastic dingetje en prijskaartje. ¤25 + verzendkosten
[afbeelding]
Jij boefje!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Oke, hier komt het trucje.
Als eerst heb je FireFox nodig i.s.m. Web Developer toolbar.
Ga nu naar Abercrombie (met FireFox) en selecteer wat je wilt bestellen en ga naar de checkout.
Vul vervolgens in dat je in Germany woont en vul de rest van het formulier gewoon in zoals je ook zou doen als je Nederland had geselecteerd.
Ga nu naar Forms in de toolbar en klik op Convert Select Elements To Text Inputs en zoek naar het veld waar DE staat.
Vul hier nu gewoon NL in en verstuur.
Succes!
Ik kan "Forms" niet vinden in mij Firefox versie? Heb wel een NL versie maar dan zou je denken dat je formulieren moet hebben maar ook die zie ik niet staan.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Ga nu naar Abercrombie (met FireFox) en selecteer wat je wilt bestellen en ga naar de checkout.
Vul vervolgens in dat je in Germany woont en vul de rest van het formulier gewoon in zoals je ook zou doen als je Nederland had geselecteerd.
Ga nu naar Forms in de toolbar en klik op Convert Select Elements To Text Inputs en zoek naar het veld waar DE staat.
Succes!
als ik het op die manier doe dan klopt het adres niet wat er bij de volgende stap vermeld wordt. Er staat dan nog steeds DE in het adres, en onderaan staat dan NL.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Succes!
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Ace1 het volgende:
Morgen kan ik m'n bestelling ophalen bij het postkantoorIk was 2x niet thuis.
Heeft in totaal 4 en een halve week geduurt :p
klinkt mystereus, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef Ontopic het volgende:
Ik wacht even met het trucje delen tot ze mijn bestelling hebben verstuurd.
Want je kunt er van op aan dat ze maatregelen gaan nemen als er opeens 10 bestelling uit NL komen.
hoe kan dat? die verzendkosten zijn toch al 40 dollar ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef kookie_monster het volgende:
en ook deze: voor 55 euro incl. verzendkosten
[afbeelding]
zeg dan meteen welke maat het is.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef kookie_monster het volgende:
en ook deze: voor 55 euro incl. verzendkosten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |