Hey schatjequote:
Doe dat nou gewoon..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal mee eens
ik wil eigenlijk ook overstappen naar de rabobank, maar ik ben te lam om overal mijn rekeningnummer te gaan veranderen
Wel snotver.. waarom spons-oren zij jou?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon..
rabo pwnt alle andere banken
ze zijn altijd heel lief in mij sponsoren enzo
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
Ow, w8, ik was er niet... ik was hard aan mijn practicum bezig
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
Ja baasquote:
ben je er dan....quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
maar is zo'n gedoe.... dat snapt de IB-groep zeker weten nooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon..
rabo pwnt alle andere banken
ze zijn altijd heel lief in mij sponsoren enzo
Omdat ze mij verschrikkelijk aardig vinden, en omdat de rabo hier ontstaan isquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel snotver.. waarom spons-oren zij jou?
Ik denk dat ik er maar pleite ga, jou wel en mij niet spons-oren
dat is het hendige van die shit @ IB dat je dat zelf kan regelen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
maar is zo'n gedoe.... dat snapt de IB-groep zeker weten nooit
dat heb ik de vorige keer gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is het hendige van die shit @ IB dat je dat zelf kan regelen...
dood moeten zequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
IB-Groep. Fijne instantie.
eurotje of 700 heb ik ze gegevenquote:
Daar hebben ze tegenwoordig een service voor bij de bank, dat ze drie maanden alles omsturen en ook je nieuwe rekeningnummer doorgeven aan het bedrijf wat incasseerd. Alleen je salaris zal dan wel fout gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal mee eens
ik wil eigenlijk ook overstappen naar de rabobank, maar ik ben te lam om overal mijn rekeningnummer te gaan veranderen
ik heb een studieschuld van een paar duizend wuroquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eurotje of 700 heb ik ze gegeven
Ben al lang blij dat ik m'n OV niet terug hoef te betalen
maar die heb ik hier ook nog steeds liggen
ah, da's best een fijne service.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig een service voor bij de bank, dat ze drie maanden alles omsturen en ook je nieuwe rekeningnummer doorgeven aan het bedrijf wat incasseerd. Alleen je salaris zal dan wel fout gaan
oeh! dat is handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig een service voor bij de bank, dat ze drie maanden alles omsturen en ook je nieuwe rekeningnummer doorgeven aan het bedrijf wat incasseerd. Alleen je salaris zal dan wel fout gaan
hmm, da's ok niet echt om vrolijk van te worden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een studieschuld van een paar duizend wuro
moest jij niet je kamer opruimen....quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, da's ok niet echt om vrolijk van te worden...
Ik ben alleen bang dat als ik niet snel een plan bedenk waardoor ik miljonair wordt, ik er ook aan moet geloven...
geen idee, maar het zag er wel goed uit toen ze het invoerden. Ik ben een jaar of 15 veranderd van Postbank naar Rabo omdat het geld van mijn krantenwijk er 1 week over deed.quote:
mja, er is bijna niet aan te ontkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, da's ok niet echt om vrolijk van te worden...
Ik ben alleen bang dat als ik niet snel een plan bedenk waardoor ik miljonair wordt, ik er ook aan moet geloven...
ikke ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik kreeg geld. Ik lieft ze.
werkzequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, er is bijna niet aan te ontkomen
daarom ga ik nu maar naar mijn werk![]()
die overdrachtsduur van de postbank slaat echt op stront.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, maar het zag er wel goed uit toen ze het invoerden. Ik ben een jaar of 15 veranderd van Postbank naar Rabo omdat het geld van mijn krantenwijk er 1 week over deed.
Een houten treintje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga zodadelijk nog even een spelletje spelen wat ik gekocht heb. Een mooi houten ding heb ik gekocht, dus nu zal er gespeeld worden ook
Dat gezeik inderdaad, en dat had ik er als 12-jarige niet voor over met mijn 200 gulden in de maandquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die overdrachtsduur van de postbank slaat echt op stront.
Het kan binnen 1 dag, maar dan moet je wel even extra betalen
scheitbank, ik ben er ook snel weggegaan...
quote:
binnenkort komen de problemen. Ze moeten gaan dokken voor het bedrog rond World Online en ze worden overgenomen en in stukken gescheurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Ik doe ook nog eens zinnige bijdrage:
Ik zit al zo lang ik me kan herinneren bij de Amrobank, zonder ooit maar één seconde problemen te hebben gekend![]()
Verder ben ik netjes in 4 jaar afgestudeerd, zodat er geen schuld resteerde daarna!![]()
Ik ga ook zoquote:
Maar ik heb ook nog een rekening bij de Postbank en ING bank...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
binnenkort komen de problemen. Ze moeten gaan dokken voor het bedrog rond World Online en ze worden overgenomen en in stukken gescheurd.![]()
Maar ik heb er ook nog een aandeel-spaarrekening lopen hoor.
ik niet....quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Hee... ik zie net in mn AT lijst dat de R&P SC momenteel gewoon sneller gaat dan deze...![]()
Is iedereen overgelopen...?![]()
Ik kom daar nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Hee... ik zie net in mn AT lijst dat de R&P SC momenteel gewoon sneller gaat dan deze...![]()
Is iedereen overgelopen...?![]()
je bent dr wel geweestquote:
BrandXquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef BrandX het volgende:
*kijkt eens stiekem om het hoekje dit topic in.....Wow, keb gewoon een topic of vier gemist
Hoe is het hier met jullie allemaal?
Doe jij eens even je PM lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
je bent dr wel geweest
(beetje SOG mag toch wel.. tis 5 uur geweest)
Ja, maar ik vind 1 SC druk genoeg...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
je bent dr wel geweest
(beetje SOG mag toch wel.. tis 5 uur geweest)
Hoiquote:
Heb je het ooit rustig?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel lekker hoor, alleen f*cking druk
gedaanquote:
veel ontwikkelingen....quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je het ooit rustig?
Hoor zo vaak dat je het druk hebt...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Braaf.
donequote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Pheno het volgende:
Dat food moet nog even wachten
Nope, nog een kwartier.quote:
Ik ben pas om half 7 thuis, dus vroeg eten kan niet echt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ga in bad, ook lekker, eten doen we altijd vroeg.
Goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Pheno het volgende:
Lasagne
vroeg etenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ga in bad, ook lekker, eten doen we altijd vroeg.
Oh zenden ze het voor jou nog uit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ben thuis. Gouden kooi tijd!!! Jippie!!!
Mijn vriend is vroeg thuis( altijd rond half vijf/vijf uur) en dan heeft ie honger.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben pas om half 7 thuis, dus vroeg eten kan niet echt.
Mijn eigen privé-soap!quote:
Pyramidsquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Theetijd denk ik zo.
aawww.....lief.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
Dit is zo vals, net van mijn trouwste vriend gescheiden en dan dit:
[afbeelding]
Wa'n scheetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
Dit is zo vals, net van mijn trouwste vriend gescheiden en dan dit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |