quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan maar een lastigere
Graag de namen van de 12 Olympische goden
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef Cootz het volgende:
Zeus, Hera, Athene, Hermes, Ares, Demeter, Afrodite, Apollo, Dyonisos
*verder kom ik niet*
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef Cootz het volgende:
Aanvulling: Poseidon
Game on!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef SaskiaR het volgende:
poseidon, hades, hebe
Dank, dat wilde ik net doenquote:
artemis is goed. Persephone niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Cootz het volgende:
Nog 3 dus... Artemis, Persephone enne Phaistos?
Check.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Cootz het volgende:
Hephaistos moet het zijn, smid van de goden
Kan ik eindelijk serieus meedoen... *ahum*quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 12 topics en dan wordt de score gereset
m2quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk serieus meedoen... *ahum*
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
David Hilbert (of was het nou Hillbert?)
erkel +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef erkel het volgende:
Duisenberg?
Ja, helemaal goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ER = Duitsland, dus denk Merkel?
EC = Barrosso?
EP = Pöttering?
zal ik maar een nieuwe vraag stellen, LeE is er een halfuur vandoor en ik weet zeker dat mijn antwoord goed isquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef erkel het volgende:
Jij hebt 'm denk ik PR. Turkmenistan was ik vergeten en Polen is niet goed.
Die jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Robbiev85 het volgende:
netanyahu ( of zoiets?)
nope, maar het is inderdaad geen nederlandse keeperquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef SaskiaR het volgende:
schmeichel?
nee, hij staat meer om zijn acrobatische kunsten bekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef SaskiaR het volgende:
jorge campos dan
yes! nu zijn naam nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
Die Paraguayaanse keeper...
nee die niet, maar dat was wel een geweldige actie van hemquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef slaveloos het volgende:
bedoel je hiquita? goedemiddag trouwens
inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef slaveloos het volgende:
dan bedoel je vast chilavert...
eerste en enige als ik me niet vergis..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
inderdaadhij is de eerste keeper geweest die een hattrick scoorde
slaveloos +1
ik ben bang dat ze Piet over het hoofd hebben gezien, ondanks zijn toch imposante postuur.quote:
Dankquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben er weer en je antwoord was inderdaad goed PR
ik dacht de eerste keeper van Liverpool en Chelsea bij de oprichting van de clubsquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef SaskiaR het volgende:
Ik stel maar vast een vraag:
Hoe heten de eerste keepers van Liverpool en Chelsea?
je hebt er ook recht op, ik kreeg even een telefoontje tussendoor, maar Yashin is zeker goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
Homdeck +1
en ik geef mezelf dan ook maar een punt.
Punten in deel 738
Cootz 1
PhysicsRules 2
Luctor.et.Emergo 2
erkel 1
Robbiev85 1
slaveloos 1
SaskiaR 1
Homdeck 1
Hij juichde (joochquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef steekbal het volgende:
het juichen na een doelpunt na dodelijke rellen in het stadion
yep, charles Schulzquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef ScottTracy het volgende:
Schultz?
LeE+1quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Taptoe
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
UEFA Champions League tune hymne, maar van wie deze is?
alleen het laatste klopt (vetgedrukte)quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef sanger het volgende:
Wilde gok:
'I Predict A Riot' van Kaiser Chiefs gebruikt bij the Champions League wedstrijden?
sanger +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
Champions League wedstrijden, Tony Britten en Champions League hymne(titel)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:32 schreef sanger het volgende:
Nu moet ik natuurlijk een leuk vraagstuk bedenken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
Champions League wedstrijden, Tony Britten en Champions League (titel)
Die van Kaiser Chiefs wordt/werd gebruikt door de NOSquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel
Eerst gokken op de Kaiser Chiefs en dan opeens het goede antwoord oplepelen.
Als Redactie Sport lees je best veel af over sport. Ik heb weleens een stuk hierover gelezen ergens, vandaar dat ik beide namen kende. De titel zie ik nu ook indd, daar had ik zelfs overheen gekekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
Toch blijf ik het verdacht vinden dat je Tony Britten goed gokt, sanger. Titel was overigens al gegeven. Maar goed, misschien ligt het aan mij.
Het is niet uit de recente geschiedenisquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
Alonso misschien?
dat snapte ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef sanger het volgende:
Ik bedoelde dat de race plaatshad in 1980.
Jongste punten scorer ooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Button?
Jongste racewinnaar en wereldkampioen ooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
Alonso misschien?
hoeft niet persé, je kan de vraag ook openlaten voor de laatkomende liefhebbers, maar wel nu een nieuwe vraag stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jep. eerst zelf ff het antwoord geven en dan een nieuwe vraag.
Je denkt dat het huidige publiek dat wel weetquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef sanger het volgende:
Wie was de oudste F1 wereldkampioenkampioen ooit, en hoe oud was hij?
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je denkt dat het huidige publiek dat wel weet![]()
Kun je trouwens je vragen in vet zetten? Dan zijn ze makkelijker leesbaar.
Meneer fotografisch geheugen weet het welquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fangio, 43 jaar?
Naam goed, leeftijd foutquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fangio, 43 jaar?
jonger of ouder, want dan ga ik gewoon gokkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Naam goed, leeftijd fout
Op zijn 43-ste won hij zijn tweede titel.
Ik zal er om denkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
- Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
- Een antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt
Maargoed, voor de volgende keer dan. Game on nu
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
- Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
- Een antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt
Maargoed, voor de volgende keer dan. Game on nu
Toyota, zij verdrongen GM.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke fabrikant is vanaf het eerste kwartaal van 2007 de grootste autofabrikant van de wereld?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Toyota, zij verdrongen GM.
Ik ben overigens onderweg naar huis nu, dus als het antwoordt goed is mag iemand anders een nieuwe bedenken.
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef steekbal het volgende:
poortader ?
iig hij is hier nog nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
steekbal nog niet thuis?
ik ken ook alleen maar die.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef Cootz het volgende:
Ik ken maar 1 saxofoniste, dus: Candy Dulfer
Nee (weet ook even niet welke film je bedoelt). Het scenario van de film die ik bedoel is geschreven door QT.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Die waar Samuel L Jackson een expert is die in bed moet blijven?
Je geeft het maar 20 minuten, de laatste tijd staan ze gemiddeld langer open hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef ScottTracy het volgende:
Niemand?
Weet ik, maar ik word er altijd ongeduldig vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je geeft het maar 20 minuten, de laatste tijd staan ze gemiddeld langer open hoor
Het is ook niet echt leuk meer, tegenwoordigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik word er altijd ongeduldig van
Nog een hint?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
Nog geen goed antwoord gegeven.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef ChrisJX het volgende:
True Romance?
Tsja, ik was toch snellerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Supersheep het volgende:
weet ik de laatste 2 vragen, ben ik weer te laat
Ik!quote:
B.ertha +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
Matt LeBlanc - Joey
Jennifer anniston - Rachel
Courteny cox arquette - Monica
Lisa Kudrow - Phoebe
Matthew Perry - Chandler
David schwimmer - Ross
Kan je dit wel aan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Wáárom doe ik dit nou? Moet ik weer een vraag stellen
5 prachtige damesquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is die eerste van links ook een dame?
Nee, bijna, nee, neequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef ChrisJX het volgende:
Amanda Lapore, Courtney Cox, dinges, huppel en meisje.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
Is die rechtse dan Patricia? En staat Rosanne er ook bij?
Wat? Een vee-arts?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Die linkse heeft dezelfde tandarts als ik.
Sorry wyccie ik vroeg echt om de volledige naamquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
multiple sclerose , ms
sorry voor t stelen van je punt, maar moet je maar beter lezenquote:
daarmee heb je de halve vraag goed beantwoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef erkel het volgende:
duiken?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef DiviFilius het volgende:
om je slang los te snijden ?
ook niet, en om een kleine hint te geven, er zit just een slang aan vast, ipv dat je er een door zou snijdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef erkel het volgende:
om de gewichten mee los te halen?
komt in de buurt, maar snel opstijgen lijkt me voor je gezondheid geen strak planquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef sanger het volgende:
Duiken, om snel mee naar het oppervlak te stijgen
Het is zo een jack die je opblaast via je perslucht. Om op een bepaalde hoogte te blijven drijven, te dalen of te stijgen. Als je naar de oppervalkte komt dan laat je hem helemaal vollopen de laatste 3 meter om snel te stijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
komt in de buurt, maar snel opstijgen lijkt me voor je gezondheid geen strak plan
Dan was ik eerderquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef wyccie het volgende:
Of zo'n levenslijn. Als ze eraan trekken dat ze dan weten dat je er nog bent. Of dat jij als duiker er aan trekt, zodat ze weten dat ze je omhoog moeten hijsen?
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is zo een jack die je opblaast via je perslucht. Om op een bepaalde hoogte te blijven drijven, te dalen of te stijgen. Als je naar de oppervalkte komt dan laat je hem helemaal vollopen de laatste 3 meter om snel te stijgen.
quote:
De laatste keer dat ik gedoken heb moest ik dat juist welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoord
hoe dichter je bij het oppervlak kom, hoe groter het drukverschil per gestegen meter is, dus als je vol inademt en niet uitademt kun je in die laatste 3 meter in principe je longen scheuren doordat de lucht uitzet, terwijl dit bijvoorbeld van 23 naar 20 meter minder last kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef sanger het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gedoken heb moest ik dat juist wel
Tijdens het stijgen mag je sowieso je adem niet inhouden, maar moet je uitademenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoe dichter je bij het oppervlak kom, hoe groter het drukverschil per gestegen meter is, dus als je vol inademt en niet uitademt kun je in die laatste 3 meter in principe je longen scheuren doordat de lucht uitzet, terwijl dit bijvoorbeld van 23 naar 20 meter minder last kan
i knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tijdens het stijgen mag je sowieso je adem niet inhouden, maar moet je uitademen
Maar das offtopic.
Je maakt je bijnaam waarquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
13 keer
Ja, kloptquote:
Dat moet je niet aan een darter vragen natuurlijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, klopt
Met dartvragen vraag je me nauwelijks vast
Wie is de huidige officiele WDF-Wereldkampioen?
Dacht al dat iemand Adams ging zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef erkel het volgende:
Martin Adams
Eigenlijk moet je dan weten dat er 3 WK's zijn. 2 officieuze (Lakeside en Ladbrokes) en een officieel. Wordt om de 2 jaar gehouden. Dit jaar is de komende keerquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan een darter vragen natuurlijk!
Martin Adams, alias Wolfie. Won in de finale van de Lakeside van Phil Nixon na 5-0 voor, en 5-5 gelijk in de beslissende set.
Jammer dat ik te laat ben.
Sanger +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef sanger het volgende:
Oh fuck, je bedoeld niet de BDO kampioen natuurlijk.
Dan is het Dick van Dijk, die in Perth (Australie) in de finale won van Per Laursen.
Stopt Campagnile ermee?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Mark het volgende:
Gisteren stond Dick van Dijk nog in de Gelderlander: zit binnen afzienbare tijd zonder sponsor
Hij werd gesponsord door McDos, en dat hield op. Hij had ook zijn nickname veranderd van Undertaker naar The Player (want dan is ie DvD-player, hahaha)quote:
Plumbumquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef sanger het volgende:
Wat is het schei/natuurkundig symbool van lood
Ik bedoel het symboolquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Pb
Yep. Puntje terug. Mark +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Mark het volgende:
potpourri?
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte. Ik weet alleen niet meer of dat 5 minuten was op 3 meter diepte of 3 minuten op 5 meter dieptequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoord
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte.
slaveloos +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef slaveloos het volgende:
bros
Vanaf meer dan 12 meter was dat pas of zoiets toch? Ik mag tot 18 meter diepte, en als ik weer wil gaan duiken lijkt een opfriscursusje me wel handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef sanger het volgende:
The Prophecy?
Neuh, het moet meer in de spelletjessfeer gezocht wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Introductie iPod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |