Tsja, ik was toch snellerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Supersheep het volgende:
weet ik de laatste 2 vragen, ben ik weer te laat
Ik!quote:
B.ertha +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
Matt LeBlanc - Joey
Jennifer anniston - Rachel
Courteny cox arquette - Monica
Lisa Kudrow - Phoebe
Matthew Perry - Chandler
David schwimmer - Ross
Kan je dit wel aan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Wáárom doe ik dit nou? Moet ik weer een vraag stellen
5 prachtige damesquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is die eerste van links ook een dame?
Nee, bijna, nee, neequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef ChrisJX het volgende:
Amanda Lapore, Courtney Cox, dinges, huppel en meisje.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
Is die rechtse dan Patricia? En staat Rosanne er ook bij?
Wat? Een vee-arts?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Die linkse heeft dezelfde tandarts als ik.
Sorry wyccie ik vroeg echt om de volledige naamquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
multiple sclerose , ms
sorry voor t stelen van je punt, maar moet je maar beter lezenquote:
daarmee heb je de halve vraag goed beantwoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef erkel het volgende:
duiken?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef DiviFilius het volgende:
om je slang los te snijden ?
ook niet, en om een kleine hint te geven, er zit just een slang aan vast, ipv dat je er een door zou snijdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef erkel het volgende:
om de gewichten mee los te halen?
komt in de buurt, maar snel opstijgen lijkt me voor je gezondheid geen strak planquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef sanger het volgende:
Duiken, om snel mee naar het oppervlak te stijgen
Het is zo een jack die je opblaast via je perslucht. Om op een bepaalde hoogte te blijven drijven, te dalen of te stijgen. Als je naar de oppervalkte komt dan laat je hem helemaal vollopen de laatste 3 meter om snel te stijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
komt in de buurt, maar snel opstijgen lijkt me voor je gezondheid geen strak plan
Dan was ik eerderquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef wyccie het volgende:
Of zo'n levenslijn. Als ze eraan trekken dat ze dan weten dat je er nog bent. Of dat jij als duiker er aan trekt, zodat ze weten dat ze je omhoog moeten hijsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |