sanger +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
Champions League wedstrijden, Tony Britten en Champions League hymne(titel)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:32 schreef sanger het volgende:
Nu moet ik natuurlijk een leuk vraagstuk bedenken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
Champions League wedstrijden, Tony Britten en Champions League (titel)
Die van Kaiser Chiefs wordt/werd gebruikt door de NOSquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel
Eerst gokken op de Kaiser Chiefs en dan opeens het goede antwoord oplepelen.
Als Redactie Sport lees je best veel af over sport. Ik heb weleens een stuk hierover gelezen ergens, vandaar dat ik beide namen kende. De titel zie ik nu ook indd, daar had ik zelfs overheen gekekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
Toch blijf ik het verdacht vinden dat je Tony Britten goed gokt, sanger. Titel was overigens al gegeven. Maar goed, misschien ligt het aan mij.
Het is niet uit de recente geschiedenisquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
Alonso misschien?
dat snapte ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef sanger het volgende:
Ik bedoelde dat de race plaatshad in 1980.
Jongste punten scorer ooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Button?
Jongste racewinnaar en wereldkampioen ooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
Alonso misschien?
hoeft niet persé, je kan de vraag ook openlaten voor de laatkomende liefhebbers, maar wel nu een nieuwe vraag stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jep. eerst zelf ff het antwoord geven en dan een nieuwe vraag.
Je denkt dat het huidige publiek dat wel weetquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef sanger het volgende:
Wie was de oudste F1 wereldkampioenkampioen ooit, en hoe oud was hij?
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je denkt dat het huidige publiek dat wel weet![]()
Kun je trouwens je vragen in vet zetten? Dan zijn ze makkelijker leesbaar.
Meneer fotografisch geheugen weet het welquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fangio, 43 jaar?
Naam goed, leeftijd foutquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fangio, 43 jaar?
jonger of ouder, want dan ga ik gewoon gokkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Naam goed, leeftijd fout
Op zijn 43-ste won hij zijn tweede titel.
Ik zal er om denkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
- Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
- Een antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt
Maargoed, voor de volgende keer dan. Game on nu
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
- Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
- Een antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt
Maargoed, voor de volgende keer dan. Game on nu
Toyota, zij verdrongen GM.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke fabrikant is vanaf het eerste kwartaal van 2007 de grootste autofabrikant van de wereld?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Toyota, zij verdrongen GM.
Ik ben overigens onderweg naar huis nu, dus als het antwoordt goed is mag iemand anders een nieuwe bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |