Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is zo een jack die je opblaast via je perslucht. Om op een bepaalde hoogte te blijven drijven, te dalen of te stijgen. Als je naar de oppervalkte komt dan laat je hem helemaal vollopen de laatste 3 meter om snel te stijgen.
quote:
De laatste keer dat ik gedoken heb moest ik dat juist welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoord
hoe dichter je bij het oppervlak kom, hoe groter het drukverschil per gestegen meter is, dus als je vol inademt en niet uitademt kun je in die laatste 3 meter in principe je longen scheuren doordat de lucht uitzet, terwijl dit bijvoorbeld van 23 naar 20 meter minder last kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef sanger het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gedoken heb moest ik dat juist wel
Tijdens het stijgen mag je sowieso je adem niet inhouden, maar moet je uitademenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoe dichter je bij het oppervlak kom, hoe groter het drukverschil per gestegen meter is, dus als je vol inademt en niet uitademt kun je in die laatste 3 meter in principe je longen scheuren doordat de lucht uitzet, terwijl dit bijvoorbeld van 23 naar 20 meter minder last kan
i knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tijdens het stijgen mag je sowieso je adem niet inhouden, maar moet je uitademen
Maar das offtopic.
Je maakt je bijnaam waarquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
13 keer
Ja, kloptquote:
Dat moet je niet aan een darter vragen natuurlijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, klopt
Met dartvragen vraag je me nauwelijks vast
Wie is de huidige officiele WDF-Wereldkampioen?
Dacht al dat iemand Adams ging zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef erkel het volgende:
Martin Adams
Eigenlijk moet je dan weten dat er 3 WK's zijn. 2 officieuze (Lakeside en Ladbrokes) en een officieel. Wordt om de 2 jaar gehouden. Dit jaar is de komende keerquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan een darter vragen natuurlijk!
Martin Adams, alias Wolfie. Won in de finale van de Lakeside van Phil Nixon na 5-0 voor, en 5-5 gelijk in de beslissende set.
Jammer dat ik te laat ben.
Sanger +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef sanger het volgende:
Oh fuck, je bedoeld niet de BDO kampioen natuurlijk.
Dan is het Dick van Dijk, die in Perth (Australie) in de finale won van Per Laursen.
Stopt Campagnile ermee?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Mark het volgende:
Gisteren stond Dick van Dijk nog in de Gelderlander: zit binnen afzienbare tijd zonder sponsor
Hij werd gesponsord door McDos, en dat hield op. Hij had ook zijn nickname veranderd van Undertaker naar The Player (want dan is ie DvD-player, hahaha)quote:
Plumbumquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef sanger het volgende:
Wat is het schei/natuurkundig symbool van lood
Ik bedoel het symboolquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Pb
Yep. Puntje terug. Mark +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Mark het volgende:
potpourri?
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte. Ik weet alleen niet meer of dat 5 minuten was op 3 meter diepte of 3 minuten op 5 meter dieptequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoord
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte.
slaveloos +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef slaveloos het volgende:
bros
Vanaf meer dan 12 meter was dat pas of zoiets toch? Ik mag tot 18 meter diepte, en als ik weer wil gaan duiken lijkt een opfriscursusje me wel handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef sanger het volgende:
The Prophecy?
Neuh, het moet meer in de spelletjessfeer gezocht wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Introductie iPod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |