quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef Hanstin het volgende:
wie ?
iemand die jij niet, en wij wel kennen. Wij hebben dus een reden om te reageren hier, en jij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef Hanstin het volgende:
wie ?
Je mag toch reageren op elke topic die je wilt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die jij niet, en wij wel kennen. Wij hebben dus een reden om te reageren hier, en jij?.
Mogen is een groot woord. Waarom zou je van de 10000000 topics juist reageren in een topic dat je niet boeit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je mag toch reageren op elke topic die je wilt?
Die weet ik nog niet eens, wil best een kaartje weg doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet trouwens alleen haar voornaam, zou ie dan aankomen?
Lijkt me een beetje raar om erop te zetten: echte-naam-FOK!forum.
Dat dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die weet ik nog niet eens, wil best een kaartje weg doen.
Beterschap!
Grinz dat dácht ik nu ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet trouwens alleen haar voornaam, zou ie dan aankomen?
Lijkt me een beetje raar om erop te zetten: echte-naam-FOK!forum.
vanwegen de topic titlequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mogen is een groot woord. Waarom zou je van de 10000000 topics juist reageren in een topic dat je niet boeit?
Cartwoman!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga voordat ik vanavond weer naar haar toega dit topic uitprinten en meenemen.... zal ze vast heel fijn vinden.
ze mag pas morgen onder het mes geloof ik. ze moest wachten omdat het niet levensbedreigend was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Verbal het volgende:
CartWOmantje toch... condoliflapstaart
Hopelijk ging de operatie goed en loop je binnen afzienbare tijd weer huppelend het Martini uit.
O*
V.
verklaar je nader?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Maanvis het volgende:
Hoe ist eigenlijk gekomen? Te zware boeken opgetild ofzo?
Volgens mij werkt ze in een boekenwinkelquote:
Verklaar je nader.. Verklaar je nader.. Verklaar je nader! En dan ineens niet lullen kaartjes sturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
niet lul'n kaartjes sturen. 39+5 cent plus kaart en je inkt.
dit dus:quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Verklaar je nader.. Verklaar je nader.. Verklaar je nader! En dan ineens niet lullen kaartjes sturenGek mens.
Succes CW.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef CartWOman het volgende:
en daarna nog ongeveer vijf weken "straffe revalidatie"thuis.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Update? We zijn al weer bijna een maandje verder.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef MUUS het volgende:
Shit, dit had ik nog helemaal niet gezien!
CW, hoe gaat het met je?
Mij ook!quote:
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, ze is al lang weer thuis, alleen weten we niet hoe het met haar gaat.
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?
Of een belletje. Het gaat hier wel om CWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengen
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
excuzes moi, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.
houdt CW van breien dan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
als 't maar geen 'klessebessen'achtig verhaal wordt...
zou wel slim verzonnen zijn van echtgenoot, dat hernia-verhaal. had ie even wat extra tijd voor wij alarm zouden slaan.![]()
stel je niet aan man....quote:
als je snel bent en net doet of je nu nog onder het mes gaat maak je een kans. stuur ik jou ook een kaart. moet ik je oude bericht weer even terugzetten?quote:
wil je nou wel of geen kaartje?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Jajong het volgende:
Het is niet dat het niet waar was, alleen ik zag dat het topic al reteoud was, dus...... vandaar.
Net als GHaven en Kikkerlikker Bixister die posten ook nooit meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef bixister het volgende:
bixnapterooknixvan!
Ik mis hem wel. Hebh het leukste topic ooit nog eens omhooggeggoid. Over de meiden met Karpers. Ze lagen weer in een deukquote:
Whehehehequote:
Pfff, geloof me, dát is het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:36 schreef maril het volgende:
Misschien is haar pc kapot en heeft ze geen geld om een nieuwe te kopen.
ben benieuwd hoe die persoon in datzelfde ziekenhuisbed dat gaat vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:07 schreef patty het volgende:
Ik stuur wel even een geil kaartje met neuqen erop
En Zanderrr.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Net als GHaven en Kikkerlikker Bixister die posten ook nooit meer
ja, da's toch raarrrrrtwoman!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Is ze serieus al sinds mei van FOK!?
Ben ik al mee bezig geweest. Maar nee, ook daar niet tot nu toe.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
niemand achter de schermen die meer weet eigenlijk
Die postte op Tweakers en IRC meen ikquote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef Bupatih het volgende:
By the way: wat is er nou met vosss aan de hand? Is die al terecht?
bedoel je dat er mensen zijn met een leven?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Tja, mensen stoppen wel eens met FOK!, ook de wat bekendere.
Ja ze gaf me altijd lieve kusjes Gertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
Het is niets voor CW om niets meer te laten horen.. verontrustend.
Hij heeft nog wel een hond overquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze gaf me altijd lieve kusjes Gert
Dat was Dannyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een hond over![]()
Korsakovquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef Ali Salami het volgende:
Nee, die neukte zijn hond toch?
Of begin ik nu al een lichte vorm van Alzheimer te ontwikkelen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
Het is niets voor CW om niets meer te laten horen.. verontrustend.
Dan kan ze dat op zijn minst toch wel melden hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Meissie is gewoon klaar met FOK!.
Als ze dood is nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan kan ze dat op zijn minst toch wel melden hier...
Zo zou ik CW toch niet willen omschrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
laaghartige
Neh.quote:laag·har·tig (bn.)
1 gemeen, min
ja sure. en wáár zijn ze?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zo zou ik CW toch niet willen omschrijven.
[..]
Neh.
CW is erg aardig en integer. So is meneer CW.
Ik snap het uitstekend, dank je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
snap je dit topic?
Okay, ik geef je de waarheid, maar dan kom ik je straks wel vermoorden.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
conclusie: ze deed net of ze hernia had, maar ze had eigenlijk een hersentumor.
wel leuk dat ze ooit meneer cartwoman in het leven heeft geroepen.
met andere woorden, ze was helemaal klaar met fok! en dit is haar laaghartige erfenis.
Het is geen paniek, en het is ook niet "niets".quote:
maak je niet druk. ik zat maar wat te dollen. ik heb haar wel een leuke kaart gestuurd destijds. dus ik vind dat ik uitleg verschuldigd ben.quote:
Hopelijk zit je nu weer te dollen. Uitleg verschuldigd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk. ik zat maar wat te dollen. ik heb haar wel een leuke kaart gestuurd destijds. dus ik vind dat ik uitleg verschuldigd ben.
Das een beetje laatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
ik zou het wel fijn vinden om te horen dat alles goed met haar gaat ja. en verschuldigd is misschien een groot woord, maar even een seintje van leven zou toch niet teveel moeite kosten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk zit je nu weer te dollen. Uitleg verschuldigd.
Wel als je niet meer leeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het wel fijn vinden om te horen dat alles goed met haar gaat ja. en verschuldigd is misschien een groot woord, maar even een seintje van leven zou toch niet teveel moeite kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |