ja, da's toch raarrrrrtwoman!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Is ze serieus al sinds mei van FOK!?
Ben ik al mee bezig geweest. Maar nee, ook daar niet tot nu toe.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
niemand achter de schermen die meer weet eigenlijk
Die postte op Tweakers en IRC meen ikquote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef Bupatih het volgende:
By the way: wat is er nou met vosss aan de hand? Is die al terecht?
bedoel je dat er mensen zijn met een leven?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Tja, mensen stoppen wel eens met FOK!, ook de wat bekendere.
Ja ze gaf me altijd lieve kusjes Gertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
Het is niets voor CW om niets meer te laten horen.. verontrustend.
Hij heeft nog wel een hond overquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze gaf me altijd lieve kusjes Gert
Dat was Dannyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een hond over![]()
Korsakovquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef Ali Salami het volgende:
Nee, die neukte zijn hond toch?
Of begin ik nu al een lichte vorm van Alzheimer te ontwikkelen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
Het is niets voor CW om niets meer te laten horen.. verontrustend.
Dan kan ze dat op zijn minst toch wel melden hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Meissie is gewoon klaar met FOK!.
Als ze dood is nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan kan ze dat op zijn minst toch wel melden hier...
Zo zou ik CW toch niet willen omschrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
laaghartige
Neh.quote:laag·har·tig (bn.)
1 gemeen, min
ja sure. en wáár zijn ze?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zo zou ik CW toch niet willen omschrijven.
[..]
Neh.
CW is erg aardig en integer. So is meneer CW.
Ik snap het uitstekend, dank je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
snap je dit topic?
Okay, ik geef je de waarheid, maar dan kom ik je straks wel vermoorden.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
conclusie: ze deed net of ze hernia had, maar ze had eigenlijk een hersentumor.
wel leuk dat ze ooit meneer cartwoman in het leven heeft geroepen.
met andere woorden, ze was helemaal klaar met fok! en dit is haar laaghartige erfenis.
Het is geen paniek, en het is ook niet "niets".quote:
maak je niet druk. ik zat maar wat te dollen. ik heb haar wel een leuke kaart gestuurd destijds. dus ik vind dat ik uitleg verschuldigd ben.quote:
Hopelijk zit je nu weer te dollen. Uitleg verschuldigd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk. ik zat maar wat te dollen. ik heb haar wel een leuke kaart gestuurd destijds. dus ik vind dat ik uitleg verschuldigd ben.
Das een beetje laatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
ik zou het wel fijn vinden om te horen dat alles goed met haar gaat ja. en verschuldigd is misschien een groot woord, maar even een seintje van leven zou toch niet teveel moeite kosten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk zit je nu weer te dollen. Uitleg verschuldigd.
Wel als je niet meer leeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het wel fijn vinden om te horen dat alles goed met haar gaat ja. en verschuldigd is misschien een groot woord, maar even een seintje van leven zou toch niet teveel moeite kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |