quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef Hanstin het volgende:
wie ?
iemand die jij niet, en wij wel kennen. Wij hebben dus een reden om te reageren hier, en jij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef Hanstin het volgende:
wie ?
Je mag toch reageren op elke topic die je wilt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die jij niet, en wij wel kennen. Wij hebben dus een reden om te reageren hier, en jij?.
Mogen is een groot woord. Waarom zou je van de 10000000 topics juist reageren in een topic dat je niet boeit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je mag toch reageren op elke topic die je wilt?
Die weet ik nog niet eens, wil best een kaartje weg doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet trouwens alleen haar voornaam, zou ie dan aankomen?
Lijkt me een beetje raar om erop te zetten: echte-naam-FOK!forum.
Dat dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die weet ik nog niet eens, wil best een kaartje weg doen.
Beterschap!
Grinz dat dácht ik nu ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet trouwens alleen haar voornaam, zou ie dan aankomen?
Lijkt me een beetje raar om erop te zetten: echte-naam-FOK!forum.
vanwegen de topic titlequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mogen is een groot woord. Waarom zou je van de 10000000 topics juist reageren in een topic dat je niet boeit?
Cartwoman!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga voordat ik vanavond weer naar haar toega dit topic uitprinten en meenemen.... zal ze vast heel fijn vinden.
ze mag pas morgen onder het mes geloof ik. ze moest wachten omdat het niet levensbedreigend was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Verbal het volgende:
CartWOmantje toch... condoliflapstaart
Hopelijk ging de operatie goed en loop je binnen afzienbare tijd weer huppelend het Martini uit.
O*
V.
verklaar je nader?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Maanvis het volgende:
Hoe ist eigenlijk gekomen? Te zware boeken opgetild ofzo?
Volgens mij werkt ze in een boekenwinkelquote:
Verklaar je nader.. Verklaar je nader.. Verklaar je nader! En dan ineens niet lullen kaartjes sturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
niet lul'n kaartjes sturen. 39+5 cent plus kaart en je inkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |