dit dus:quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Verklaar je nader.. Verklaar je nader.. Verklaar je nader! En dan ineens niet lullen kaartjes sturenGek mens.
Succes CW.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef CartWOman het volgende:
en daarna nog ongeveer vijf weken "straffe revalidatie"thuis.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Update? We zijn al weer bijna een maandje verder.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef MUUS het volgende:
Shit, dit had ik nog helemaal niet gezien!
CW, hoe gaat het met je?
Mij ook!quote:
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, ze is al lang weer thuis, alleen weten we niet hoe het met haar gaat.
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?
Of een belletje. Het gaat hier wel om CWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengen
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
excuzes moi, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.
houdt CW van breien dan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
als 't maar geen 'klessebessen'achtig verhaal wordt...
zou wel slim verzonnen zijn van echtgenoot, dat hernia-verhaal. had ie even wat extra tijd voor wij alarm zouden slaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |