quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Update? We zijn al weer bijna een maandje verder.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef MUUS het volgende:
Shit, dit had ik nog helemaal niet gezien!
CW, hoe gaat het met je?
Mij ook!quote:
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, ze is al lang weer thuis, alleen weten we niet hoe het met haar gaat.
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duurt best wel lang eigenlijk. Is er vanuit de crew geen contact?
Of een belletje. Het gaat hier wel om CWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ze gaan elke zieke Fok!ker een fruitmandje brengen
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
excuzes moi, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel iemand die jaren crew is geweest en al eeuwen fokster is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me één ananas voldoende. Op een bepaalde plek. Meteen een leuk filmpje voor de weblog.
houdt CW van breien dan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
als 't maar geen 'klessebessen'achtig verhaal wordt...
zou wel slim verzonnen zijn van echtgenoot, dat hernia-verhaal. had ie even wat extra tijd voor wij alarm zouden slaan.![]()
stel je niet aan man....quote:
als je snel bent en net doet of je nu nog onder het mes gaat maak je een kans. stuur ik jou ook een kaart. moet ik je oude bericht weer even terugzetten?quote:
wil je nou wel of geen kaartje?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Jajong het volgende:
Het is niet dat het niet waar was, alleen ik zag dat het topic al reteoud was, dus...... vandaar.
Net als GHaven en Kikkerlikker Bixister die posten ook nooit meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef bixister het volgende:
bixnapterooknixvan!
Ik mis hem wel. Hebh het leukste topic ooit nog eens omhooggeggoid. Over de meiden met Karpers. Ze lagen weer in een deukquote:
Whehehehequote:
Pfff, geloof me, dįt is het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:36 schreef maril het volgende:
Misschien is haar pc kapot en heeft ze geen geld om een nieuwe te kopen.
ben benieuwd hoe die persoon in datzelfde ziekenhuisbed dat gaat vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:07 schreef patty het volgende:
Ik stuur wel even een geil kaartje met neuqen erop
En Zanderrr.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Net als GHaven en Kikkerlikker Bixister die posten ook nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |