Amanda heeft het veel te gezellig met Lieke, Huub en Ericquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen zodat zij zijn backup blijft
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Brian (tegen Japio) is het opvallend dat Amanda ineens niet meer bij Huub en Lieke zit.
Op hetzelfde moment in de woonkamer :
[afbeelding]
Dat kan niet meer. Dan snijdt Netty hem de strot door. (kwestie van moederliefdequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen zodat zij zijn backup blijft
Om het resultaat van zijn opstoken te kunnen horen terwijl hijzelf buiten schot blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beneden aan de trap hebben we weer een luisteraar ......
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen 's avances accepteert zodat zij zijn backup blijft
Heeft ze al een oppas voor hem geregeld?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty, een geweldige vent is die kleine van je ........
[afbeelding]
De halve FEBOquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ze al een oppas voor hem geregeld?
De uitlaatservice is misschien beter op zijn plaats. Voorheen Juicy en Nicky en nu Japie en Brainlessy.quote:
Daardoor stijgt hij bij mij weer flink wat punten juistquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:32 schreef maril het volgende:
OMG wat heb ik een hekel an die Huub ,niet te filmen wat een wagelijke kerel,"je mag gaan Jaap"
Ja en dat vind ik echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs dit gegluur van Jaap gaat de redactie denk ik goedkeuren.
Meer een kruising, tussen Corky en Popeye..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke lijkt veel op die Corky uit Life goes on![]()
Ik heb meer respect voor een zak stront.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat is die jaap toch een vieze vent met z'n gegluur.
Hij heeft eindelijk een reden bedacht om 'legitiem' te gluren: Amanda 'pesten'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat is die jaap toch een vieze vent met z'n gegluur.
En what the fuck zit jij hier dan te doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs dit gegluur van Jaap gaat de redactie denk ik goedkeuren.
Jaaah dat is het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meer een kruising, tussen Corky en Popeye..
(Porky? Cockeye?)
Het enige wat die gozer doet is vreten en schijten... Hij is gewoon een zak stront.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb meer respect voor een zak stront.
Mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:32 schreef maril het volgende:
OMG...Huub ,niet te filmen wat een wagelijke kerel,"je mag gaan Jaap"
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Als Lieke na alles wat Huub met Gaby en Amanda geflikt heeft, toch weer d'r benen voor 'm opengooit, is ze net zo dom als Amanda.
Amanda ging zich in de douche achter glas omkleden en Jaap ging er bovenop staan om te gluren, het glas besloeg waarschijnlijk zo dicht stond hij eropquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef koemleit het volgende:
Ergens wel grappig dat wij gaan zitten zeuren op andere mensen die aan het gluren zijn.. Dat terwijl we zelf alles zien via de streams
Dat belooft dan nog wat, dan ligt ze over 6 weken met rat in bed, op zich een heel mooie actie natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Als Lieke na alles wat Huub met Gaby en Amanda geflikt heeft, toch weer d'r benen voor 'm opengooit, is ze net zo dom als Amanda.
Eens gevoelens voor Huub ? Dacht het nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopig
Wie had het over gevoelensquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens gevoelens voor Huub ? Dacht het niet![]()
Be my quest, mij lukt het nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen. Ik hoop op een goede OP.
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je echt niet meer verder kunt denken dan 19-jarige meisjes te begluren, dan hebben we het ver gehad met de TERROR van Japio ....... Laat de toneelhaak maar komen !
[afbeelding]
Dus het meisje doet de jongen weer een gunst en niet andersom?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Oh ja tuurlijk. Ben nog van de oude stempel. Neuken met iemand waar je van houdt.quote:
En het resultaat daarvan zal dagelijks zichtbaar zijn in de saunaquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.![]()
Tja, mediageil zijn ze allemaal daar in de villa.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopig
Valt weinig meer te gluren bij AMANDA..... zoveel heeft het niet om het lijf..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.![]()
Een zeer wijze reactiequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus het meisje doet de jongen weer een gunst en niet andersom?
In plaats van een doppertje zien we dan een eikeltje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef Wopper1 het volgende:
En het resultaat daarvan zal dagelijks zichtbaar zijn in de sauna![]()
Eric, the overtly gay piccolo that keeps following you around until you go stark raving MAD!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
Waarom laat die pn de jongelui niet eindelijk eens alleen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weten jij en ik, maar Jaap niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt weinig meer te gluren bij AMANDA..... zoveel heeft het niet om het lijf..
Lieke lijkt mij een type die alles alles alles doet om er zeker van te zijn dat ze dagelijks in de uitzending zal komen, met of zonder gevoel is dan wel van ondergeschikt belang, het egootje is groot en speelt de hoofdrolquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. Ben nog van de oude stempel. Neuken met iemand waar je van houdt.![]()
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, mediageil zijn ze allemaal daar in de villa.
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
En what the fuck zit jij hier dan te doen?
Hypocrieter kan niet.![]()
Omdatie zijn pijpmaatje niet kwijt wil?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
Waarom laat die pn de jongelui niet eindelijk eens alleen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarborgen???? Is dat een verkapt woord voor bewerkstelligen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
Ik vind trouwens dat Eric goed bezig is om heel subtiel dekking van Amanda aan het waarborgen is. Hij past heel veel op d'r en beschermt haar. We weten dat ze daar gevoelig voor is, haar beste vriendin Nena doet dat al jaren...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:50 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap gaat bij Amanda in bed liggen.
"Wil je alsjeblieft uit bed gaan?" vraagt Amanda.
"Wat heb je me te bieden ?" is Jaaps tegenvraag
En bewust staat te gluren om te glurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.En het blijft leuk dat jij altijd weer op users reageert ipv bewoners. Maar ja, dat schijnt jouw roeping te zijn ofzo.
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager isquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!
Lijkt wel of ie het leuk vindt, he, vrouwen pesten die ongesanctioneerd bespuugd en geslagen zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
En dan snel terug rennen naar bed.
Wat een terror hequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
En dan snel terug rennen naar bed.
Huh ? Jij hebt gelijk maar Ik geloof haar (nog) niet. Voor de camera is belangrijker dan erachter. En ze speelt met Huub volgens mij. Het tegendeel moet nog worden bewezen. Ik ben nog niet omquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!
ach wel een sterke troef om 1 van je sterkste tegenstanders zwak te maken. als ik haar was zou ik ook doen alsof het koek en ei was met huub, voor de geloofwaardigheid even wat afgezwakt, zoals ze nu doet en op het laatst een mes in zijn rug en met de hoofdprijs naar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
HET kenmerk van ongetalenteerde mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager is![]()
Als het via de normale weg niet lukt, ben je er duidelijk niet geschikt voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager is![]()
Ransaap heeft goed gezien dat Amanda zelfs onbestraft bespuugd en geslagen mag worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef FdW het volgende:
Amanda moet even achter bellen vanwege sexuele intimidatie door de ransaap...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh, Nicolaas heeft eigenlijk verdomd veel weg van een Rutger Hauer in zijn gloriejaren...
Helaas heeft ze niet zoveel hersens dat ze dat kan bedenken. Ze laat het allemaal gebeuren dat ze met haar spelen. Treurigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef FdW het volgende:
Amanda moet even achter bellen vanwege sexuele intimidatie door de ransaap...
Jaaaaaa dat heb ik ook wel gedacht... Net 15 jaartjes na Florisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh, Nicolaas heeft eigenlijk verdomd veel weg van een Rutger Hauer in zijn gloriejaren...
Om deze live beelden kan de Febo niet heen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ransaap heeft goed gezien dat Amanda zelfs onbestraft bespuugd en geslagen mag worden.
Ze zullen het wel als 'grappig' zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Om deze live beelden kan de Febo niet heen.
Ik zat me net af te vragen hoe ze écht over hem denkt. Ze lijkt me toch wel iets meer gevoel voor eigenwaarde te hebben dan Amanda. Mocht ze echt wat voor hem voelen (dat blijft de vraag) dan vind ik het knap dat ze überhaupt tegen 'm praat, na alles wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef haak2 het volgende:
[..]
ach wel een sterke troef om 1 van je sterkste tegenstanders zwak te maken. als ik haar was zou ik ook doen alsof het koek en ei was met huub, voor de geloofwaardigheid even wat afgezwakt, zoals ze nu doet en op het laatst een mes in zijn rug en met de hoofdprijs naar huis
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat heb ik ook wel gedacht... Net 15 jaartjes na Floris![]()
Leuk als screensaverquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hel peil in DGK stijgt weer tot ongekende hoogte
[afbeelding]
Ik ben het zó vaak met je oneens, dat deze volkomen misplaatste vergelijking me ook niet verbaast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.quote:
Tja, de man is nu 63.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meer![]()
Als Brian gestraft was, had Jaap dit nooit gedurfd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.
Respect voor vrouw - ook 'losse' types als Amanda - moet gewaarborgd blijven.
Triester kan het niet worden he ? En de FEBO vindt het allemaal prima. Stuur een Amanda voor een gesprekje naar de psycholoog en alles is weer OK. BAHquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Je wordt bespuugd en geslagen, en dan gaat het maatje van de dader je fysiek vernederen.
Met nog dezelde blauwe kijkersquote:
Ook de opmerking eerder op de avond over de zus van Amanda ging veel te ver !!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.
Respect voor vrouw - ook 'losse' types als Amanda - moet gewaarborgd blijven.
weet eric ook wel waarom denk je dat hij huub een paar keer heeft gewaarschuwd zijn gevoel uit te schakelen en hij er telkens maar bij wil zitten, maar of die dat 24/7 gaat volhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef Day het volgende:
Huub vertelt Lieke dat hij haar als laatste in het huis wil houden. Zal Eric leuk vinden.
Idd, en die dader zit te giechelen als een meisje van 11. Vind het trouwens wel knap dat Amanda zich kan beheersen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Je wordt bespuugd en geslagen, en dan gaat het maatje van de dader je fysiek vernederen.
jeetje, die is dan ook al in de zestig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meer![]()
Boodschap: wij kunnen alles met jou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:02 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Idd, en die dader zit te giechelen als een meisje van 11. Vind het trouwens wel knap dat Amanda zich kan beheersen.
Godzijdank kijk ik naar de Lieke/Huub stream, want dit lijkt me weer veel te ver te gaan.quote:
Moet 'ie wel rijplaten meenemen anders zakt zelfs een Leopard2 weg in dat vet !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
een Leopard2 tank is beter op zijn plaats.
Ze vraagt het ook gewoon aan de verkeerde. Heeft ze nou de afgelopen 5 dagen zitten slapen? Eric is de man om haar te helpen, die is slim. En heeft beheersing.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Huub, kom bij die schele vandaan en help Amanda ff een beetje. Ze kan zich duidelijk niet verweren tegen Jaap en achterbakse Brian.
Ik geloof best dat je een programma als deze kunt gebruiken als opstapje naar meer maar dan moet je wel zo enorm uitblinken als tv-persoonlijkheid...welke deelnemer aan een spelprogramma is het tot nu toe gelukt om door te breken of in ieder geval als "BN'er" door het leven te gaan...Denk dat een Bart of een Ruud bij een groot publiek bekend zijn geworden maar die raken straks ook in de vergetelheidquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het via de normale weg niet lukt, ben je er duidelijk niet geschikt voor.
Je schrijft het 'grappig', maar het is precies zoals het gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
B-lul: Mammie heeft gesegt dat ik je niet meer mag neuken etcetera, snap je, daarom verneder ik je nu zoals vrouwen dat ferdienen. Mammie vind Apio ook lief, snap je.
Die heb ik nog geen programma zien presenteren. Bart is wel een tijdje side-kick geweest bij de radio, maar ook niet lang.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je een programma als deze kunt gebruiken als opstapje naar meer maar dan moet je wel zo enorm uitblinken als tv-persoonlijkheid...welke deelnemer aan een spelprogramma is het tot nu toe gelukt om door te breken of in ieder geval als "BN'er" door het leven te gaan...Denk dat een Bart of een Ruud bij een groot publiek bekend zijn geworden maar die raken straks ook in de vergetelheid
Laten we hopen dat hij er morgen uit vliegt. Helaas schat ik die kans erg klein in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel meer decorum-verlies kan Talpa/Tien nog meer bereiken ?
[afbeelding]
Heeft ie dat echt gezegt ?? Sick boy ! (maar dat heb ik vanavond in de uitzending al gezien).quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
B-lul: Mammie heeft gesegt dat ik je niet meer mag neuken etcetera, snap je, daarom verneder ik je nu zoals vrouwen dat ferdienen. Mammie vind Apio ook lief, snap je.
Is niet grappig bedoeld, eerder sarcastisch. (Diep triest ook) GVDquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft het 'grappig', maar het is precies zoals het gaat.
Gratis streamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Al met al wel een topdag. Lieke als miljonair in de villa, 80% van FOK tegen haar.... en morgen oorlog met Palma. Wat wil een mens nog meer
Hij veegde alleen zijn reet er mee afquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
Op zich vind ik Jaap wel grappig, maar het lijkt me dat in ander mans bed liggen gezien wordt als komen aan persoonlijke spullen, aangezien het niet hygienisch is.
Voor vissenvoer is het weinig, voor DGK is het een godsvermogen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:12 schreef StefanPeeters het volgende:
"Ach....wat is nou 3,95 per maand ?" zit ik mezelf af te vragen...
Autoritair naar ventje ben jijquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het zó vaak met je oneens, dat deze volkomen misplaatste vergelijking me ook niet verbaast.
Je wil niet weten wat ik nog allemaal kan om dit tijdstip...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat een mens op dit tijdstip nog zo bij de pinken kan zijn.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Autoritair naar ventje ben jij![]()
![]()
![]()
Leer eens dat er mensen bestaan die andere meningen zijn toebedeeld zoniet verander dan gewoon je nickname in der Führer
De oude Jaap is weer terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat "Ik heb leider Huub nodig" wel een komische vondst.
"Ik ben Huubloos" ipv "hopeloos"
Ik heb er geen moeite mee. Veel mensen zitten al maanden te genieten van DGK, maar zodra het een paat euro's per maand kost schijnt het niet meer te kunnen. Ach ja....quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:12 schreef StefanPeeters het volgende:
"Ach....wat is nou 3,95 per maand ?" zit ik mezelf af te vragen...
Vernedering by proxy. Jaap doet zijn werk voor hem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef soylent het volgende:
[..]
De oude Jaap is weer terug
En Brian vindt het allemaal wel prachtig hoe die Amanda verneukt.... Je zou nu toch haast wel zeggen dat 'Amanda en Brian' over is
Ja Brian heeft goed naar z'n mammie geluisterd...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef soylent het volgende:
[..]
En Brian vindt het allemaal wel prachtig hoe die Amanda verneukt.... Je zou nu toch haast wel zeggen dat 'Amanda en Brian' over is
En hatzee...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leer eens dat er mensen bestaan die andere meningen zijn toebedeeld zoniet verander dan gewoon je nickname in der Führer
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het begin was het idd genieten. Maar ook jij ziet toch wel op welk nivo DGK nu is aangeland.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Veel mensen zitten al maanden te genieten van DGK, maar zodra het een paat euro's per maand kost schijnt het niet meer te kunnen. Ach ja....
Ik vind Briaaajen een naar, laf en respectloos moederskindje, die lul verdient geen vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Anders keek ik toch niet meer? Ik snap de mensen niet die zo enorm klagen over het niveau en toch iedere dag weer blijven kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin was het idd genieten. Maar ook jij ziet toch wel op welk nivo DGK nu is aangeland.
Is Jaap toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:22 schreef Day het volgende:
En Jaap heeft met z'n terror-acties, Lieke in Huub's bed gedreven.![]()
Ik neem alles terug over Jaap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat wel degelijk bij Huub in bed liggen.
Toch niet zoals Amanda nog meer op haar toch al kleine eilandje van 'wijfje dat gepakt mag worden' is teruggedrongen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem alles terug over Jaap.
Goed geregisseerd Febo![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat Jaap wel aardig ingeschat heeft wat Amanda wel of niet zou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
Domme Amanda...... had nou gewoon naar Achter gebeld.....
Geloof me, dat mensen als jij van mij kotsen is allleen maar zeer positief. Zodra het anders zou zijn zou ik me ernstig zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof jij niet gewend zal zijn dat mensen van je moeten kotsen![]()
![]()
"Achter" heeft meer beeldmaterial als de streamers vermoeden, dat bleek wel met de tv-uitzending van vanavond. Telefoontje van Aman voegt daar, helaas, niks aan toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
Domme Amanda...... had nou gewoon naar Achter gebeld.....
Das waar. Ik geloof wel dat ze hier nuchter en pragmatisch mee omgaat,quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet zoals Amanda nog meer op haar toch al kleine eilandje van 'wijfje dat gepakt mag worden' is teruggedrongen...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:24 schreef Kimberleyy het volgende:
Eindelijk terug van vakantie en kan weer DGK kijken..!
Heb veel gemist zo te zien in 1 week..
Lieke in de gouden kooi> BETER
Toen Jaap 3 secondjes klooide met Syls bed, en ze belde, moest Jaap ook meteen kappen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Achter" heeft meer beeldmaterial als de streamers vermoeden, dat bleek wel met de tv-uitzending van vanavond. Telefoontje van Aman voegt daar, helaas, niks aan toe.
Ze zag er daarner, voordat ze naar Eric ging, wel eenzaam uit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Das waar. Ik geloof wel dat ze hier nuchter en pragmatisch mee omgaat,
Ik stel voor dat we dit gezellige gesprekje ergens anders voortzetten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, dat mensen als jij van mij kotsen is allleen maar zeer positief. Zodra het anders zou zijn zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
DGK heeft momenteel voor elk wat wils.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders keek ik toch niet meer? Ik snap de mensen niet die zo enorm klagen over het niveau en toch iedere dag weer blijven kijken.
Ik ook, als ik het niet alleen bij mega losers zou hebben zou ik er echt wel voor naar de huisarts gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, dat mensen als jij van mij kotsen is allleen maar zeer positief. Zodra het anders zou zijn zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
Was ze ook. Huub te druk met Lieke. Uit pure wanhoop Brian roepen. Zelf toch wat proberen en dan maar naar Eric. Het is denk ik geen seconde bij haar opgekomen om naar achter te bellen of andere actie te ondernemen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zag er daarner, voordat ze naar Eric ging, wel eenzaam uit.
Mijn vraag is '" wat komt Lieke daar doen?'quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het Huub lukken om Lieke weer om te lullen of laat ze hem nog een paar dagen zweten?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen Jaap 3 secondjes klooide met Syls bed, en ze belde, moest Jaap ook meteen kappen.
Hahahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Lieke en Huub nooit meer naar huis. Iedereen straks eruit en ze kunnen er gewoon samen blijven wonen
Ze zal alleen wel moeten toestemmen in een open relatie.
Bij mij hier wel. http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Kimberleyy het volgende:
klopt het dat stream 3 & 4 het niet meer doen?
Best jammer want in het klein kan je nog wel zien dat lieke en huub in bed liggen samen
ik heb al 2 dagen geen stream 3.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Kimberleyy het volgende:
klopt het dat stream 3 & 4 het niet meer doen?
Best jammer want in het klein kan je nog wel zien dat lieke en huub in bed liggen samen
Misschien gaat ze morgen alsnog klachten indienen tegen LocoB vanwege spugen en slaan, en tege Jaap vanwege een hele serie feiten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was ze ook. Huub te druk met Lieke. Uit pure wanhoop Brian roepen. Zelf toch wat proberen en dan maar naar Eric. Het is denk ik geen seconde bij haar opgekomen om naar achter te bellen of andere actie te ondernemen.![]()
Ah eindelijk dan tijd voor mijn seriesquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bij mij hier wel. http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Als je net terug bent: Let op vanaf 4 mei zijn de streams betaald.
Tis gewoon te idioot voor woorden dat iemand met zn blote kont op je kussen mag gaan zitten, daar zou het arme kind niet eens zelf voor moeten bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps. Ik zie ook niet alles (ben maar een uur of 6 per dag op de streams)
Van de muisquote:
alle 3quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn vraag is '" wat komt Lieke daar doen?'
winnen, tv-maken of Huub?
Je vergeet er 1: Palma zieken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Op de server van HiDiHo altijd volle bak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen geen stream 3.
Verder is het geluid van 4 vaak uit een andere kamer of zo.
Zou dat geholpen hebben denk je? Ze zitten `achter` echt wel overal bovenop, als er bijv. iemand een vierde drankje inschenkt, dan rinkelt gelijk de telefoon.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was ze ook. Huub te druk met Lieke. Uit pure wanhoop Brian roepen. Zelf toch wat proberen en dan maar naar Eric. Het is denk ik geen seconde bij haar opgekomen om naar achter te bellen of andere actie te ondernemen.![]()
TV maken, denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Je weet niet wat ze gaat doen en daarom is het leuk dat Lieke er in is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar financiele onafhankelijkheid voorbereid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
TV maken, denk ik.
Zij weet dat ze erin gegooid is om ruzie met het personeel te veroorzaken en ze weet -ondanks dat ze geen Internet heeft- waarschijnlijk ook wel dat een groot aantal kijkers haar niet moet.
Ik denk dat ze een leuk maandsalaris krijgt, met evtuele kans op winst.
Hmm.. die doet het helemaal niet bij mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah eindelijk dan tijd voor mijn series
En dat maakt het inderdaad extra leuk en spannend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze gaat doen en daarom is het leuk dat Lieke er in is.
1. Ze kan als nieuweling de steun van Huub goed gebruiken.
2. Ze heeft met Huub misschien nog een rekening te vereffenen.
3. Ze wil gewoon winnen dus is Huub een tegenstander als alle andere.
Dus haar gedrag is nu nog een vraagteken.
Joh met een beetje mazzel gooit tien zijn eigen glazen inquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:37 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Hmm.. die doet het helemaal niet bij mij![]()
Jammer dat we daar ook voor moeten betalen dan...BE-LACHELIJK![]()
Ja, ze is nu vermoedelijk voor de derde keer zwanger van Huub. Morgenvroeg krijgt ze een test en dan weten we meer. We zullen je via dit forum op de hoogte houden van de meest waarschijnlijke datum van de bevalling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:41 schreef Kimberleyy het volgende:
Is er al wat gebeurd tussen Lieke en Huub??
Haahaha, ach zolang hij nog niet spreekt over die Liekequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:42 schreef avonne het volgende:
Huub "Kijk, let op, ik let het uit, ja?"
volgens mij heeft hij Brians tekst geleerd, per ongeluk
Ik snap niet waarom mensen klagen over DGK.. ik persoonlijk vind het echt geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh met een beetje mazzel gooit tien zijn eigen glazen in
Overigens: Lees even terug, jij was de eerste die er iets over zei.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.
Ik vind dat Eric en Jaap allebei een belangrijke rol vervullenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
En dat maakt het inderdaad extra leuk en spannend.
Aan de andere kant waren er ook grote verwachtingen van Eric en Jaap en die hebben tot nu toe nog niks waargemaakt, dus ik verwacht maar niet te veel van Lieke.
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:48 schreef soylent het volgende:
En Eric is de afgelopen week essentieel geweest voor het bieden van een stabiele alternatieve thuisbasis voor Amanda. Zonder de steun van Eric na de rel was ze waarschijnlijk bang teruggerend naar Brian en Natasia. Nu had ze door dat de zaken t.o.v. *HE helemaal niet zo zwart-wit zijn. Ook de verhaallijn van Amanda is dus complexer en boeiender geworden.
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:52 schreef FdW het volgende:
Goed zo Huub, oprechte liefde en tederheid, in combinatie met humor is wat een vrouw nodig heeft.
En ook : Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.![]()
Daar doen wij uit overtuiging ook aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.![]()
Maar wel een errug lekker jochiequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind Huub maar een jochie, geen man....
Als ik kijk naar hoe het spel nou verder moet, dan acht ik Amanda er nu wel toe in staat om nu Brian of Huub (als hij aan Lieke gaat hangen) eruit te gaan stemmen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.
Misschien mag ze nog een keer proberen Huub te verleiden als Lieke bij Brian zit om Huub jaloers te maken, maar meer zit er denk ik niet in.
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon watquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan ernstig van mening over.![]()
Amanda en iemand eruit stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe het spel nou verder moet, dan acht ik Amanda er nu wel toe in staat om nu Brian of Huub (als hij aan Lieke gaat hangen) eruit te gaan stemmen..
Hij krijgt wel 'dat' voor elkaar, waar de meeste mannen niet eens van durven dromen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon wat![]()
Jij valt alleen op echte mannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij krijgt wel 'dat' voor elkaar, waar de meeste mannen niet eens van durven dromen...
Maar niet bij mij....
mannen onder de 30 zijn naar mijn mening over het algemeen nog maar puppies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind Huub maar een jochie, geen man....
hij heeft best een leuk koppie, stoute ogen en een heerlijke glimlach.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon wat![]()
Ik denk dat dit het moment is dat een dom kind moet uitgroeien tot een volwassen vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.
Misschien mag ze nog een keer proberen Huub te verleiden als Lieke bij Brian zit om Huub jaloers te maken, maar meer zit er denk ik niet in.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
mannen onder de 30 zijn naar mijn mening over het algemeen nog maar puppies.
jouw poëtische adoratie doet mij denken aan sarcasmequote:Op donderdag 3 mei 2007 03:00 schreef FdW het volgende:
Wat een prinsesje ons Liekje. Deze beelden zijn gewoon Kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |