En what the fuck zit jij hier dan te doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs dit gegluur van Jaap gaat de redactie denk ik goedkeuren.
Jaaah dat is het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meer een kruising, tussen Corky en Popeye..
(Porky? Cockeye?)
Het enige wat die gozer doet is vreten en schijten... Hij is gewoon een zak stront.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb meer respect voor een zak stront.
Mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:32 schreef maril het volgende:
OMG...Huub ,niet te filmen wat een wagelijke kerel,"je mag gaan Jaap"
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Als Lieke na alles wat Huub met Gaby en Amanda geflikt heeft, toch weer d'r benen voor 'm opengooit, is ze net zo dom als Amanda.
Amanda ging zich in de douche achter glas omkleden en Jaap ging er bovenop staan om te gluren, het glas besloeg waarschijnlijk zo dicht stond hij eropquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef koemleit het volgende:
Ergens wel grappig dat wij gaan zitten zeuren op andere mensen die aan het gluren zijn.. Dat terwijl we zelf alles zien via de streams
Dat belooft dan nog wat, dan ligt ze over 6 weken met rat in bed, op zich een heel mooie actie natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Als Lieke na alles wat Huub met Gaby en Amanda geflikt heeft, toch weer d'r benen voor 'm opengooit, is ze net zo dom als Amanda.
Eens gevoelens voor Huub ? Dacht het nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopig
Wie had het over gevoelensquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens gevoelens voor Huub ? Dacht het niet![]()
Be my quest, mij lukt het nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen. Ik hoop op een goede OP.
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je echt niet meer verder kunt denken dan 19-jarige meisjes te begluren, dan hebben we het ver gehad met de TERROR van Japio ....... Laat de toneelhaak maar komen !
[afbeelding]
Dus het meisje doet de jongen weer een gunst en niet andersom?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Oh ja tuurlijk. Ben nog van de oude stempel. Neuken met iemand waar je van houdt.quote:
En het resultaat daarvan zal dagelijks zichtbaar zijn in de saunaquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.![]()
Tja, mediageil zijn ze allemaal daar in de villa.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja of gewoon net zo (media)geil cq wanhopig
Valt weinig meer te gluren bij AMANDA..... zoveel heeft het niet om het lijf..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is duidelijk wat tekort gekomen, hij blijft er naar gluren en laat geen gelegenheid ongebaat. Hij zeikt haar non-stop af maar gluurt zich een ongeluk naar haar lichaam.![]()
Een zeer wijze reactiequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus het meisje doet de jongen weer een gunst en niet andersom?
In plaats van een doppertje zien we dan een eikeltje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef Wopper1 het volgende:
En het resultaat daarvan zal dagelijks zichtbaar zijn in de sauna![]()
Eric, the overtly gay piccolo that keeps following you around until you go stark raving MAD!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
Waarom laat die pn de jongelui niet eindelijk eens alleen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weten jij en ik, maar Jaap niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt weinig meer te gluren bij AMANDA..... zoveel heeft het niet om het lijf..
Lieke lijkt mij een type die alles alles alles doet om er zeker van te zijn dat ze dagelijks in de uitzending zal komen, met of zonder gevoel is dan wel van ondergeschikt belang, het egootje is groot en speelt de hoofdrolquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. Ben nog van de oude stempel. Neuken met iemand waar je van houdt.![]()
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, mediageil zijn ze allemaal daar in de villa.
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
En what the fuck zit jij hier dan te doen?
Hypocrieter kan niet.![]()
Omdatie zijn pijpmaatje niet kwijt wil?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
Waarom laat die pn de jongelui niet eindelijk eens alleen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarborgen???? Is dat een verkapt woord voor bewerkstelligen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
Ik vind trouwens dat Eric goed bezig is om heel subtiel dekking van Amanda aan het waarborgen is. Hij past heel veel op d'r en beschermt haar. We weten dat ze daar gevoelig voor is, haar beste vriendin Nena doet dat al jaren...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:50 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap gaat bij Amanda in bed liggen.
"Wil je alsjeblieft uit bed gaan?" vraagt Amanda.
"Wat heb je me te bieden ?" is Jaaps tegenvraag
En bewust staat te gluren om te glurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.En het blijft leuk dat jij altijd weer op users reageert ipv bewoners. Maar ja, dat schijnt jouw roeping te zijn ofzo.
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager isquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!
Lijkt wel of ie het leuk vindt, he, vrouwen pesten die ongesanctioneerd bespuugd en geslagen zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
En dan snel terug rennen naar bed.
Wat een terror hequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
En dan snel terug rennen naar bed.
Huh ? Jij hebt gelijk maar Ik geloof haar (nog) niet. Voor de camera is belangrijker dan erachter. En ze speelt met Huub volgens mij. Het tegendeel moet nog worden bewezen. Ik ben nog niet omquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Lieke is daar heel eerlijk over. Media en media-productie heeft haar belangstelling en ze wil (volgens haar eigen woorden) zo veel als kan kontakten leggen. Ik zie daar niets verkeerd in, integendeel. Pak de kans !!!
ach wel een sterke troef om 1 van je sterkste tegenstanders zwak te maken. als ik haar was zou ik ook doen alsof het koek en ei was met huub, voor de geloofwaardigheid even wat afgezwakt, zoals ze nu doet en op het laatst een mes in zijn rug en met de hoofdprijs naar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
HET kenmerk van ongetalenteerde mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager is![]()
Als het via de normale weg niet lukt, ben je er duidelijk niet geschikt voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk sneu overkomen als iemand zo enorm graag bekend wil worden en zo enorm eager is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |