Amanda heeft het veel te gezellig met Lieke, Huub en Ericquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen zodat zij zijn backup blijft
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Brian (tegen Japio) is het opvallend dat Amanda ineens niet meer bij Huub en Lieke zit.
Op hetzelfde moment in de woonkamer :
[afbeelding]
Dat kan niet meer. Dan snijdt Netty hem de strot door. (kwestie van moederliefdequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen zodat zij zijn backup blijft
Om het resultaat van zijn opstoken te kunnen horen terwijl hijzelf buiten schot blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beneden aan de trap hebben we weer een luisteraar ......
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik wed dat Brian wel weer met Amanda gaat aanpappen 's avances accepteert zodat zij zijn backup blijft
Heeft ze al een oppas voor hem geregeld?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty, een geweldige vent is die kleine van je ........
[afbeelding]
De halve FEBOquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ze al een oppas voor hem geregeld?
De uitlaatservice is misschien beter op zijn plaats. Voorheen Juicy en Nicky en nu Japie en Brainlessy.quote:
Daardoor stijgt hij bij mij weer flink wat punten juistquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:32 schreef maril het volgende:
OMG wat heb ik een hekel an die Huub ,niet te filmen wat een wagelijke kerel,"je mag gaan Jaap"
Ja en dat vind ik echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs dit gegluur van Jaap gaat de redactie denk ik goedkeuren.
Meer een kruising, tussen Corky en Popeye..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke lijkt veel op die Corky uit Life goes on![]()
Ik heb meer respect voor een zak stront.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat is die jaap toch een vieze vent met z'n gegluur.
Hij heeft eindelijk een reden bedacht om 'legitiem' te gluren: Amanda 'pesten'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat is die jaap toch een vieze vent met z'n gegluur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |