Tis gewoon te idioot voor woorden dat iemand met zn blote kont op je kussen mag gaan zitten, daar zou het arme kind niet eens zelf voor moeten bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps. Ik zie ook niet alles (ben maar een uur of 6 per dag op de streams)
Van de muisquote:
alle 3quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn vraag is '" wat komt Lieke daar doen?'
winnen, tv-maken of Huub?
Je vergeet er 1: Palma zieken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Op de server van HiDiHo altijd volle bak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen geen stream 3.
Verder is het geluid van 4 vaak uit een andere kamer of zo.
Zou dat geholpen hebben denk je? Ze zitten `achter` echt wel overal bovenop, als er bijv. iemand een vierde drankje inschenkt, dan rinkelt gelijk de telefoon.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was ze ook. Huub te druk met Lieke. Uit pure wanhoop Brian roepen. Zelf toch wat proberen en dan maar naar Eric. Het is denk ik geen seconde bij haar opgekomen om naar achter te bellen of andere actie te ondernemen.![]()
TV maken, denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Je weet niet wat ze gaat doen en daarom is het leuk dat Lieke er in is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar financiele onafhankelijkheid voorbereid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
TV maken, denk ik.
Zij weet dat ze erin gegooid is om ruzie met het personeel te veroorzaken en ze weet -ondanks dat ze geen Internet heeft- waarschijnlijk ook wel dat een groot aantal kijkers haar niet moet.
Ik denk dat ze een leuk maandsalaris krijgt, met evtuele kans op winst.
Hmm.. die doet het helemaal niet bij mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah eindelijk dan tijd voor mijn series
En dat maakt het inderdaad extra leuk en spannend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze gaat doen en daarom is het leuk dat Lieke er in is.
1. Ze kan als nieuweling de steun van Huub goed gebruiken.
2. Ze heeft met Huub misschien nog een rekening te vereffenen.
3. Ze wil gewoon winnen dus is Huub een tegenstander als alle andere.
Dus haar gedrag is nu nog een vraagteken.
Joh met een beetje mazzel gooit tien zijn eigen glazen inquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:37 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Hmm.. die doet het helemaal niet bij mij![]()
Jammer dat we daar ook voor moeten betalen dan...BE-LACHELIJK![]()
Ja, ze is nu vermoedelijk voor de derde keer zwanger van Huub. Morgenvroeg krijgt ze een test en dan weten we meer. We zullen je via dit forum op de hoogte houden van de meest waarschijnlijke datum van de bevalling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:41 schreef Kimberleyy het volgende:
Is er al wat gebeurd tussen Lieke en Huub??
Haahaha, ach zolang hij nog niet spreekt over die Liekequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:42 schreef avonne het volgende:
Huub "Kijk, let op, ik let het uit, ja?"
volgens mij heeft hij Brians tekst geleerd, per ongeluk
Ik snap niet waarom mensen klagen over DGK.. ik persoonlijk vind het echt geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh met een beetje mazzel gooit tien zijn eigen glazen in
Overigens: Lees even terug, jij was de eerste die er iets over zei.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat je juist op mij reageert terwijl veel meer mensen het schreven.... en nog typerender dat jij het verschil niet ziet tussen achter de streams kijken of in het huis vlak naast iemand staan kijken. Maar dat verbaast me dan weer niets eigenlijk.
Ik vind dat Eric en Jaap allebei een belangrijke rol vervullenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
En dat maakt het inderdaad extra leuk en spannend.
Aan de andere kant waren er ook grote verwachtingen van Eric en Jaap en die hebben tot nu toe nog niks waargemaakt, dus ik verwacht maar niet te veel van Lieke.
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:48 schreef soylent het volgende:
En Eric is de afgelopen week essentieel geweest voor het bieden van een stabiele alternatieve thuisbasis voor Amanda. Zonder de steun van Eric na de rel was ze waarschijnlijk bang teruggerend naar Brian en Natasia. Nu had ze door dat de zaken t.o.v. *HE helemaal niet zo zwart-wit zijn. Ook de verhaallijn van Amanda is dus complexer en boeiender geworden.
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:52 schreef FdW het volgende:
Goed zo Huub, oprechte liefde en tederheid, in combinatie met humor is wat een vrouw nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |