Ransaap heeft goed gezien dat Amanda zelfs onbestraft bespuugd en geslagen mag worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef FdW het volgende:
Amanda moet even achter bellen vanwege sexuele intimidatie door de ransaap...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh, Nicolaas heeft eigenlijk verdomd veel weg van een Rutger Hauer in zijn gloriejaren...
Helaas heeft ze niet zoveel hersens dat ze dat kan bedenken. Ze laat het allemaal gebeuren dat ze met haar spelen. Treurigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef FdW het volgende:
Amanda moet even achter bellen vanwege sexuele intimidatie door de ransaap...
Jaaaaaa dat heb ik ook wel gedacht... Net 15 jaartjes na Florisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goh, Nicolaas heeft eigenlijk verdomd veel weg van een Rutger Hauer in zijn gloriejaren...
Om deze live beelden kan de Febo niet heen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ransaap heeft goed gezien dat Amanda zelfs onbestraft bespuugd en geslagen mag worden.
Ze zullen het wel als 'grappig' zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Om deze live beelden kan de Febo niet heen.
Ik zat me net af te vragen hoe ze écht over hem denkt. Ze lijkt me toch wel iets meer gevoel voor eigenwaarde te hebben dan Amanda. Mocht ze echt wat voor hem voelen (dat blijft de vraag) dan vind ik het knap dat ze überhaupt tegen 'm praat, na alles wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef haak2 het volgende:
[..]
ach wel een sterke troef om 1 van je sterkste tegenstanders zwak te maken. als ik haar was zou ik ook doen alsof het koek en ei was met huub, voor de geloofwaardigheid even wat afgezwakt, zoals ze nu doet en op het laatst een mes in zijn rug en met de hoofdprijs naar huis
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat heb ik ook wel gedacht... Net 15 jaartjes na Floris![]()
Leuk als screensaverquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hel peil in DGK stijgt weer tot ongekende hoogte
[afbeelding]
Ik ben het zó vaak met je oneens, dat deze volkomen misplaatste vergelijking me ook niet verbaast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.quote:
Tja, de man is nu 63.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meer![]()
Als Brian gestraft was, had Jaap dit nooit gedurfd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.
Respect voor vrouw - ook 'losse' types als Amanda - moet gewaarborgd blijven.
Triester kan het niet worden he ? En de FEBO vindt het allemaal prima. Stuur een Amanda voor een gesprekje naar de psycholoog en alles is weer OK. BAHquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Je wordt bespuugd en geslagen, en dan gaat het maatje van de dader je fysiek vernederen.
Met nog dezelde blauwe kijkersquote:
Ook de opmerking eerder op de avond over de zus van Amanda ging veel te ver !!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken ook regelmatig om Jaap gegrinnikt, maar dit gaat veel te ver.
Respect voor vrouw - ook 'losse' types als Amanda - moet gewaarborgd blijven.
weet eric ook wel waarom denk je dat hij huub een paar keer heeft gewaarschuwd zijn gevoel uit te schakelen en hij er telkens maar bij wil zitten, maar of die dat 24/7 gaat volhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:00 schreef Day het volgende:
Huub vertelt Lieke dat hij haar als laatste in het huis wil houden. Zal Eric leuk vinden.
Idd, en die dader zit te giechelen als een meisje van 11. Vind het trouwens wel knap dat Amanda zich kan beheersen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Je wordt bespuugd en geslagen, en dan gaat het maatje van de dader je fysiek vernederen.
jeetje, die is dan ook al in de zestig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig niet op de huidige Rutger. Die zag ik pas op de zaak rondlopen en dat is het toch niet helemaal meer![]()
Boodschap: wij kunnen alles met jou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:02 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Idd, en die dader zit te giechelen als een meisje van 11. Vind het trouwens wel knap dat Amanda zich kan beheersen.
Godzijdank kijk ik naar de Lieke/Huub stream, want dit lijkt me weer veel te ver te gaan.quote:
Moet 'ie wel rijplaten meenemen anders zakt zelfs een Leopard2 weg in dat vet !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
een Leopard2 tank is beter op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |