Die knaap is zo dom of blind. Of beiden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
En weer snapt brian niet dat Amanda haar reactie naar hem toe is komt door hoe hij regageert op de brief van zijn moeder naar Amanda toe.
Zo begreep hij nena ook al niet.
Ja om 15.30.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Clank het volgende:
Cheyenne en Jairo komen vanmiddag op bezoek.. naar het veulentje kijken?
Die methode heeft hij een aantal maanden geleden ook al ingevoerd.. weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het anders doen, vrolijkheid en blijdschap voorop! (met een hele droevige stem)
Zal wel iets zijn in de trant van "Je had die hoer veel harder moeten slaan. Dat was haar verdiende loon geweest!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Clank het volgende:
Natasia begint over iets wat ze vannacht tegen Brian heeft gezegd maar wat ze niet kan herhalen.
Denk dat een bulldozer nog niet genoeg is om die 2 wakker te schuddenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
Iemand moet ze even goed in hun gezicht petsen zodat ze weer in de gaten hebben dat ze nu al daaaaaaaagenlang bezig zijn over iets dat vorige week is gebeurt....
De kindjes van God hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef sjesze het volgende:
wat een onzin brian en natasia vragen zich af of hun hart te goed is voor dit spel!!! nou hoe triest kun je zijn
Dat zit anders heel diep hoor bij Brianquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
Iemand moet ze even goed in hun gezicht petsen zodat ze weer in de gaten hebben dat ze nu al daaaaaaaagenlang bezig zijn over iets dat vorige week is gebeurt....
Ik blijf geloven dat eerlijkheid echt het langst duurt en het lijkt er dan ook op dat Natasia en Brian binnenkort echt verstrikt raken in het web van leugens die zij inmiddels de wereld in hebben geholpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe stekeblind dit tweetal is. Ik kom aardig wat mensen tegen, maar zoals dit tweetal de wereld om zich heen ziet... Ongelooflijk
Daarom voegt ze ook zo weinig meer toe dan "mmmm" en "ja" tijdens de Brian monologenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is het allemaal pure nep van Natasia. Volgens mij kan ze Brian ook nauwelijks nog verdragen, maar weet ze dat ze zonder Brian er meteen uit ligt. Ze zei niet voor niets een paar weken geleden tegen Wilgo dat ze niet met met brian kon.
Ja, de paarden worden weggehaald door het incident gisteren maar er werd even gewacht tot de kinders van Natas het veulentje hebben gezien. Hadden ze ook op de manege kunnen laten gebeuren, had het mama geen puntjes gekostquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Clank het volgende:
Cheyenne en Jairo komen vanmiddag op bezoek.. naar het veulentje kijken?
Ben ik blij dat ik dan blijkbaar verdrietig en bedrukt door het leven gaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef mazaru het volgende:
Kijk, zo ziet vrolijkheid en blijdschap er nou uit
[afbeelding]
Wat een positivisme straken die mensen uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef mazaru het volgende:
Kijk, zo ziet vrolijkheid en blijdschap er nou uit
[afbeelding]
Brian is echt Mr. Emo2007 als hij zo doorgaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zit anders heel diep hoor bij Brian![]()
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.
Zwaar respect voor jou.. Het is je gelukt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
Met het stofzuigen net te laat, maar dit is ook een unieke cAP
[afbeelding]
Yups, en een heleboel mensen gaan vanaf vrijdag geld betalen om dit soort mensen te aanschouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:08 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een positivisme straken die mensen uit![]()
Ik verwacht het ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en een heleboel mensen gaan vanaf vrijdag geld betalen om dit soort mensen te aanschouwen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.
Je ziet het even verkeerdquote:]In de 19e eeuw gaf de psycholoog Sigmund Freud [b]de naam oedipuscomplex aan de door seksualiteit bepaalde instinctieve erotische binding van het kind aan zijn ouders[b], waarbij met name de zoon zich aangetrokken voelt tot de moeder (en de vader als concurrent ziet).
Ja, okee. Als je het zo ziet heb je gelijk. Ik ging even alleen uit van de erotische binding tussen moeder en zoon. Huub blijkbaar ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.
Erg sterk antwoord inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Scanman postte het al in het vorige topic, maar ik vind de brief echt heel goed. Kort, bondig en to the point iets wat Brian niet kan.
Van Huub:
Beste Brian
Grappig om te zien dat Brian zijn eigen weblog niet interessant genoeg vind om mij van repliek te dienen en hij daar zijn wanna be king vriendje Jaap voor nodig heeft...
Ik zal nu in 8 zinnen duidelijk maken wat ik wil zeggen, iets wat Brian in 3 pagina's nog niet lukt.
Amanda is eerder dronken geweest en toen was ik nuchter, ben ik een gentleman naar haar geweest. Dat we nu samen in bed eindigden was omdat we dat allebei wilden. De vorige keer dat Nena en ik, in de villa, het bed deelden kwam zij bij mij liggen en niet andersom, dit nadat zij eerst huilend aan mijn bed stond of ik alsjeblieft wilde komen omdat jij weer eens "zo respectvol" naar vrouwen was.
Beste Brian ik snap dat je gefrusteerd bent dat alle meisjes die jij eerst inpalmt met je eeuwige geblaat daarna bij mij terecht komen, kan ik nou eenmaal ook niets aandoen. Ik hou van vrouwen en ben eerlijk tegen ze.
Snap dat jij zo met vrouwen omgaat, ik weet door wat voor vrouw je bent opgevoed, eentje die aan Amanda schrijft: "Het doet mij goed als moeder dat hij jou heeft gespuugd en een klap heeft gegeven"
Snap je Oedipuscomplex door een vader die je in de steek heeft gelaten en een overbeschermende, alles-door-de-vinger-ziende, mijn-zoon-doet-nooit-wat-verkeerds-het-ligt-altijd-aan-een-ander moeder Netty.
Beste Brian het is ook niet erg,
zoals alles en iedereen hier in de villa, laat ook jij je ware aard zien,
Huub
Het is wel iets soortgelijks, maar inderdaad niet helmaal hetzelfde met Brian. De ziekte die Brian nu heeft is dan ook weer modern , net als een Burnout enzo. Het is een ziekte die vooral gedragen wordt door rappers/rapperwannabes/gangsters/2pac's/wiggers. Het aan de ene kant verheerlijken en verafgoden van moeders, en aan de andere kant vrouwen behandellen als hoeren/bitches/ho's incl het gebruiken en slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric en Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand voor wie er ontslagrondes zijn aangevraagd?
Nee, de vader is cruciaal om de concurrentie-gevoelens van de zoon zich te laten ontwikkelen.quote:
Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de vader is cruciaal om de concurrentie-gevoelens van de zoon zich te laten ontwikkelen.
Oke, en nou maar hopen dat die vetklep op mag donderenquote:
Je hecht trouwens ook erg veel waarde aan wikipedia, een site waar de tekst door iedereen willekeurig kan worden veranderd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet het even verkeerd
Doe Bob Marley eens niet zo dissen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
En 2Pac is zn neefquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
En Brian die over elke zin na moet denken om er vervolgens toch nog een paar spelfouten in te krijgen:) En Huub die even snel wat tikt om vervolgens de hele dag lol te hebben..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Erg sterk antwoord inderdaad.
En als je ook nog kijkt naar de tijd die erin is gaan zitten om de blogs te schrijven (Brian een aantal uur en Huub 10 minuten) ...
Brian heeft al gezegd het niet te doen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oke, en nou maar hopen dat die vetklep op mag donderen![]()
Die had ze gisteren toch al?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een brief van een meisje gehad die graag seks met haar wil, met haar vriend erbij
No Woman No Cry!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
Niet alleen op dit moment niet hoor. Totaan de finale niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Wie heeft de ontslagronde voor Eric aangevraagd? Dit is mij eigenlijk ontgaan, maar Huub zal Eric op dit moment denk ik niet laten vallen.
Kunnen we daar de goudenkooi pagina niet even aanpassen?:)quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hecht trouwens ook erg veel waarde aan wikipedia, een site waar de tekst door iedereen willekeurig kan worden veranderd.
Hing er wel maar zijn vader figuur was toch echt The one and only 2Pac. Maar die heeft ie nu toch weer ingeruild voor de Westcoasteriaan Biggie in DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
the Kotsvaderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Wie heeft de ontslagronde voor Eric aangevraagd? Dit is mij eigenlijk ontgaan, maar Huub zal Eric op dit moment denk ik niet laten vallen.
Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woordquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian heeft al gezegd het niet te doen..
We hebben het over Brian.. dus die woorden zeggen genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woord![]()
2 weken geleden zei hij ook nooit vrouwen te slaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woord![]()
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
McDonalds? Jammiequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt gezellig zo Lekker babbelen met mijn collega, mcdonalds erbij, fok, lekker muziek. Zo moet je werken:D
Enige wat ik mis.. is de Mcdonaldsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt gezellig zo Lekker babbelen met mijn collega, mcdonalds erbij, fok, lekker muziek. Zo moet je werken:D
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.
Domkop die Brian, zo raken we nooit die dikzak kwijt. Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner..vast vrijdag als je moet dokken voor die streams..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.
Ga je gang. Gewoon even op 'bewerk' klikken volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kunnen we daar de goudenkooi pagina niet even aanpassen?:)
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner..vast vrijdag als je moet dokken voor die streams..![]()
Ik woon 200 meter van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac etenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac eten![]()
Vanmorgen in de slaapkamer was er nog een gesprekje tussen Brian, Natasia en Jaap. Dat als er een nieuwe in zou komen met eventueel immuniteit voor één van de miljonairs.. dat zij elkaars back-up moesten zijn. Dus mocht Brian immuniteit krijgen dat Natasia dan Jaap er in moest houden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Mac Eindhoven is geen 25 km rijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik woon 200 mater van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac eten![]()
Mac is toch Mac, ik wist niet dat daar nog verschil in zat?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik jammer vind. Dat we nooit zullen zien hoe Brian kijkt op het moment dat hij zich realiseert dat hij zo intens gehaat is. Als hij naar huis is gegaan drukt Hetty hem tegen haar uitgelubberde boezem en zegt dat haar zoon een legende is net als 2Pac. De ochtend erna besluit Brian maar eens op het internet te kijken... dan zijn blik.. die zou ik graag willen zien.
He bah, zo kunnen ze die ontslagrondes net zo goed afschaffen, geen reet aan zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanmorgen in de slaapkamer was er nog een gesprekje tussen Brian, Natasia en Jaap. Dat als er een nieuwe in zou komen met eventueel immuniteit voor één van de miljonairs.. dat zij elkaars back-up moesten zijn. Dus mocht Brian immuniteit krijgen dat Natasia dan Jaap er in moest houden...
Streamers zijn niet zo belangrijk. Minder streamers betekent zelfs hoogstwaarschijnlijk méér tv kijkersquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik jammer vind. Dat we nooit zullen zien hoe Brian kijkt op het moment dat hij zich realiseert dat hij zo intens gehaat is. Als hij naar huis is gegaan drukt Hetty hem tegen haar uitgelubberde boezem en zegt dat haar zoon een legende is net als 2Pac. De ochtend erna besluit Brian maar eens op het internet te kijken... dan zijn blik.. die zou ik graag willen zien.
Ik denk dat dat besef never en nooit niet tot hem zal doordringen. Hij voelt zich nu al de Grote Onbegrepene en zal daarin enkel worden gesterkt als ie merkt dat de buitenwereld hem niet op handen draagt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Damn dat mens blaast veel te hoog van de toren, ik had haar allang de zak gegevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Palma rare voeten heeft. Palma, zoals een goede werknemer betaamt: Heb je je snikkel wel eens gezien?!
Daar zou ik, als ik Tien was, niet zo zeker van zijn. Streamers weten dat de televisieuitzendingen zwaar gemanipuleerd zijn en ik denk niet dat ze die uitzendingen straks als ex-streamers plots wel gaan volgen. Ik in ieder geval niet. Lees hier en op VOL wel bij en kijk de You Tube filmpjes die veelvuldig worden geplaatst.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Streamers zijn niet zo belangrijk. Minder streamers betekent zelfs hoogstwaarschijnlijk méér tv kijkers
Same here, geen tv-uitzendingen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ik, als ik Tien was, niet zo zeker van zijn. Streamers weten dat de televisieuitzendingen zwaar gemanipuleerd zijn en ik denk niet dat ze die uitzendingen straks als ex-streamers plots wel gaan volgen. Ik in ieder geval niet. Lees hier en op VOL wel bij en kijk de You Tube filmpjes die veelvuldig worden geplaatst.
Brian denkt dat hij over een paar honderd jaar een notitie in de bijbel krijgt.. "Hij die niet begrepen werd"quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat besef never en nooit niet tot hem zal doordringen. Hij voelt zich nu al de Grote Onbegrepene en zal daarin enkel worden gesterkt als ie merkt dat de buitenwereld hem niet op handen draagt.
"Ze begrijpen mijn genialiteit niet"
Schitterendquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef Wopper1 het volgende:
Huub is met een emmer vol koud water naar buiten om Nicolaas te verassen.
Hahah niet helemaal , maar met eenrichtings verkeer enzo, lijkt het dat wel, gezien ik dan ook wel tering veel zin heb in Mac en em op de Markt in EhV het lekkerst vind. Om maar te zwijgen over de parkeerkosten in de Heuvel, daarbij komt dat ik in Brouwhuis woon (achterin Helmond) dus zal het dicht bij de 25km komenquote:
Daar kan ie beter wat anders dan water voor gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef Wopper1 het volgende:
Huub is met een emmer vol koud water naar buiten om Nicolaas te verassen.
Kannetje whiskeyquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kan ie beter wat anders dan water voor gebruiken.
![]()
Ik snap er niets van. Als iemand ijskoud water over mij zou gooien op zo'n moment, zou ik een meter de lucht in vliegen en even hardgrondig vloeken. nicolaas bleef er ijskoud onder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef Wopper1 het volgende:
Nicolaas blijft gewoon liggen, keek even om maar vind het prima.
Er gebeurde tenminste weer ''iets'' in de gouden kooi.
Bespeur ik opnieuw een, veel gemaakte, vergissing bij deze songtitel van Bob Marley?quote:
Verpest ons plezier maar weer..partypooperquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef demins het volgende:
[..]
Bespeur ik opnieuw een, veel gemaakte, vergissing bij deze songtitel van Bob Marley?
Het betekent niet: 'geen vrouwen, geen ellende', maar 'nee meisje, huil maar niet'.![]()
wie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is er al iemand die Sylvia mist?
Die bewoonster die volgens 90% van FOK getoneelhaakt isquote:
Dat kan niet he... want Brian is volgens eigen zeggen de 'mooiboy' van de kooiquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk dat er morgen een nieuwe komt, een lekkere gespierde gast![]()
Met op dit moment 5 mannen en 2 vrouwen komt er zeker een vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Met een knoepert van een pikquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Van mij mag Safaa wel komen ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met op dit moment 5 mannen en 2 vrouwen komt er zeker een vrouw natuurlijk.
Yeah right, die is niet wijsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat kan niet he... want Brian is volgens eigen zeggen de 'mooiboy' van de kooi![]()
'mooiboy' is ook een ander woord voor homoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat kan niet he... want Brian is volgens eigen zeggen de 'mooiboy' van de kooi![]()
hoeveel zou ze ervoor gevangen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bewoonster die volgens 90% van FOK getoneelhaakt is![]()
lolquote:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht (ben een net meisje) maar idd waarom ook nietquote:
Dr eigen inleg terug + 10kquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
hoeveel zou ze ervoor gevangen hebben.
Huub kwam daar gisteren nog op terug. Hij zou Amanda neuken aar als hij 0 gevoel voor haar had zou hij dat niet kunnen. Beetje zoenen etc maar verder zou hij niet gaan. Hij gaf daarbij nog aan dat hij Malissa niet zou kunnen neuken voor 50 contactpunten. Wel gaf hij ook aan dat hij wel gebruik maakt van het effect wat zijn gefriemel met Amanda op zou leveren bij Brian. Maar dat wist Amanda ook en die vond dat niet erg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef basicsaint het volgende:
Wat ik zo eigenaardig vind, is dat iedereen kennelijk vergeten is dat Huub (al weer een tijdje geleden) o.a. tegen Erik zei dat hij Amanda zou gebruiken om Brian gek te maken, maar dat hij niks voor Amanda voelde.
Wat nou "ik hou van vrouwen" en wat nou gentleman?
Ik dacht dat size niet matterde... heb ik dus voor niets mn penis iets verkleind.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht (ben een net meisje) maar idd waarom ook niet![]()
Je moet eerst nog langs de screening. Die is toevallig hier bij mij op het werk in een afgesloten kamertje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb helaas nog geen datum gehoord wanneer ik in de Kooi mijn opwachting mag maken![]()
Het kost haar 10.000 euro. Dat gaat naar het goede doel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
hoeveel zou ze ervoor gevangen hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik dacht dat size niet matterde... heb ik dus voor niets mn penis iets verkleind.
Grapjasquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik dacht dat size niet matterde... heb ik dus voor niets mn penis iets verkleind.
Aan haar tweede poging roem te vergaren via DGK?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef Wopper1 het volgende:
En Jaap neemt maar weer wat te eten.. Waar begint Lieke toch aan![]()
Lieke? Bah, dat was toch exit voor haarquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef Wopper1 het volgende:
En Jaap neemt maar weer wat te eten.. Waar begint Lieke toch aan![]()
hahahah jij durft! je heb het over een MAN............ dit gaat over...juist Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Een spelletje om Huub weer even in de kreukels te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan haar tweede poging roem te vergaren via DGK?
Hebben die ook eens wat lekkersquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
Natasia maakt weer pakketjes voor de kids.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
keer wat anders dan de kloppende staafjes van Wilgo en zijn vriendjes.
Wat voor staafjes?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
keer wat anders dan de kloppende staafjes van Wilgo en zijn vriendjes.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
10:03 - Nog even niet
Inmiddels hebben alle Miljonairs zich gemeld aan de ontbijttafel. Tot nu toe vraagt iedereen zich af waarom Natasia niet in een opperbeste stemming is. Zij zou immers vanochtend naar de kliniek gaan voor haar eerste consult. Al maandenlang wil de 33-jarige haar borsten laten corrigeren en vandaag zou het zover zijn. Maar helaas! Om die reden is de donkere diva vanochtend in een niet al te beste stemming. Komt goed Natas, voor je het weet kun je je eigen tenen niet meer zien!![]()
Bron:10
dat viel me gisteren ook al opquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je ziet toch wel dat Jaap wat afvalt, zijn hoofd is al een stuk kleiner![]()
Al zou er wel 2 kilo af zijn dan valt het nog niet op, dat is ruim een procent van zijn gewicht...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me vrij sterk dat Jaap de laatste week of 2 weken af is gevallen trouwens.
Hij heeft eerder al aangegeven dat hij zo zijn spel niet kan spelen.. zoals het er af en toe in de kooi aan toe gaat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Of het komt omdat ie naar de kapper is geweest ofzo![]()
Z'n hoofd lijkt steeds kleiner te worden, omdat z'n lichaam groeitquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me vrij sterk dat Jaap de laatste week of 2 weken af is gevallen trouwens.
Of zijn lijf is weer dikker geworden waardoor zijn hoofd kleiner lijkt, misschien is dat een logischer verklaringquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Maar hij is toch The Godfather?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft eerder al aangegeven dat hij zo zijn spel niet kan spelen.. zoals het er af en toe in de kooi aan toe gaat..
Owquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar hij is toch The Godfather?![]()
Daar heeft ieder psychiatrisch ziekenhuis er toch tenminste 1 van??quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar hij is toch The Godfather?![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar heeft ieder psychiatrisch ziekenhuis er toch tenminste 1 van??
En nog een God, en een Jezus... alleen deze inrichting heeft 2 kindjes van God.
Als ruzies niks met je doen, ben je een psychopaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
Natasja: Deze ruzies slopen je heel erg.
Ik geloof toch dat alleen Brian en Natasja er last van hebben. Natasja 'lijder aller lijders' voorop.
Ik denk ook dat Nicolaas het niet lang volhoudt daarzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Owjij had het over jaap.. ik over nico
Tot vrijdagquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:07 schreef Dark het volgende:
Hoeveel uur zou Jaap per dag in die stoel hangen, achter de computer? En hoelang moeten wij daar nog naar kijken?
Als je tegen beter weten in ruzies om niks blijft maken ben je ook niet helemaal gezond hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als ruzies niks met je doen, ben je een psychopaat.
Dan zal het wel een hamburger zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij zit ie porno te kijken, het kwijl loopt langs zijn mondhoeken![]()
Het is wel gebleken dat geen van beide eigenlijk nog tegen dit spelletje kunnen. Bij Brian was dat al duidelijk toen Huub terug kwam. Natasia wilde een tijdje terug, toen ze close met Huub aan het worden was, eigenlijk gewoon kalmpjes aan naar haar einde toe in de kooi maar toen kreeg ze van achter op haar klote dat ze meer moest vlammen. Maar eigenlijk zijn ze allebij kapot en dat komt doordat ze de werkelijkheid en de kooi niet kunnen scheiden. Huub, Eric (en destijds Syl) maken gewoon veel lol en spelen daarbij zo af en toe ook nog het spel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
Natasja: Deze ruzies slopen je heel erg.
Ik geloof toch dat alleen Brian en Natasja er last van hebben. Natasja 'lijder aller lijders' voorop.
Dat heeft ie altijd als hij naar zijn eigen weblog kijktquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij zit ie porno te kijken, het kwijl loopt langs zijn mondhoeken![]()
Ik vrees, dat ik ga betalenquote:
Dat denk ik ook steeds, maar dan zie ik dat ie heel eventjes met zijn doppen knippert ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vrees, dat ik ga betalen![]()
Bij streams op Jaap, denk ik steeds dat het buffert als een dolle![]()
Vanavond? Staat er iets op stapel, dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat die Rogier (vriend Amanda ) vanavond eens goed de waarheid zegt tegen rat Brian.
En hem eens flink bedreigd
schijnt dat hij langskomt hoop dat hij Amanda eens wat goede tips geeft en Brian goed afzeiktquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond? Staat er iets op stapel, dan?
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
schijnt dat hij langskomt hoop dat hij Amanda eens wat goede tips geeft en Brian goed afzeikt
Ben niet zo vaak online, werk gewoon, heb nu vakantie, ennuh.........filmpjes op You Tube zetten, ik weet niet hoe dat moet, ben zwaar digibeetquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds, maar dan zie ik dat ie heel eventjes met zijn doppen knippert ofzo
Maak jij dan filmpjes voor You Tube?![]()
Had Amanda daar genoeg CP's voor dan??quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
[..]
schijnt dat hij langskomt hoop dat hij Amanda eens wat goede tips geeft en Brian goed afzeikt
En vooral: Had Rogier daar nu opeens wel trek in?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Had Amanda daar genoeg CP's voor dan??
Dan kunnen we elkaar de hand geven, ik heb er ook de ballen verstand vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak online, werk gewoon, heb nu vakantie, ennuh.........filmpjes op You Tube zetten, ik weet niet hoe dat moet, ben zwaar digibeet![]()
Idd, Rogier wilde al niet komen toen ze nog niet met Brian had lopen rotzooien, en nu ze 50 % van de hetero bewoners gehad heeft wil hij wel??quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vooral: Had Rogier daar nu opeens wel trek in?
Kan het me niet voorstellen.
Zou het een patser zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:21 schreef Liess het volgende:
Nou, kunnen we eens zien wat voor een type vent die Rogier is.
En dat is volgens mij ook de enige manier om het zo lang vol te houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel gebleken dat geen van beide eigenlijk nog tegen dit spelletje kunnen. Bij Brian was dat al duidelijk toen Huub terug kwam. Natasia wilde een tijdje terug, toen ze close met Huub aan het worden was, eigenlijk gewoon kalmpjes aan naar haar einde toe in de kooi maar toen kreeg ze van achter op haar klote dat ze meer moest vlammen. Maar eigenlijk zijn ze allebij kapot en dat komt doordat ze de werkelijkheid en de kooi niet kunnen scheiden. Huub, Eric (en destijds Syl) maken gewoon veel lol en spelen daarbij zo af en toe ook nog het spel.
En dan wordt er hier geklaagd dat "buitenstaanders" zich met het spel bemoeien??quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Lieke afzeggen, hij denkt dat de les verstoord gaat worden.
Brian wil liever dat het door gaat, om Huub over de zeik te krijgen als ie ziet dat Lieke gepest wordt.
Brian vraagt of Jaap nog wel af wil vallen.
Ja, zal wel een type Brian zijn, iemand die groter en breder is dan zij, zodat ze zich onderdanig kan gedragenquote:
Idd, je kunt niet 24/7 met "het spel" bezig zijn, en in mijn ogen hadden ze dat het eerste jaar helemaal niet moeten zijn. Maar kennelijk wil het volk "brood en spelen" en wordt daarmee iedere mogelijkheid het spel scherp en intelligent te spelen de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef Desii het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook de enige manier om het zo lang vol te houden
Waar komt dat vandaan dat rogier langs komt????quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef carpediem23 het volgende:
Als die ex van dellie langskomt dan wil ik mijn streams wel aanzetten.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
Het is iedereen opgevallen dat Brainless zo afgevallen is. Hij zit te praten met Japio te praten, en Japio zegt , dat hij in hongerstaking gaat. Brainless geeft als antwoord: Nee, dat mag alleen ik. Vandaar dat Natasja de hele dag met broodjes en drinken achter hem aanloopt. Vraag me af wat de bedoeling hiervan is.
Dat andere witte ding is volgens mij een laskap, dat mag geen eens een zonnebril hetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dellie heeft nu trouwens wel een betere zonnebril op als dat enorme witte ding van vorige week
Geeft ie dat woordelijk toe?quote:
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat andere witte ding is volgens mij een laskap, dat mag geen eens een zonnebril heten![]()
Maar Mitch komt toch op een donderdag ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....
quote:
De butler komt pas donderdag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....
Mitch is pas morgenavond... en Rogier kan ik me niet voorstellen (die wilde met Valentijn ook niet komen)quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu is ie ook vereenzelvigd met Mahatma Gandhi?
Woensdag, donderdag, dooie herdenkingsdag. Het loopt bij Amanda natuurlijk allemaal door elkaar.quote:
lol ik las t en dacht, laat ik er maar niet over beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef demins het volgende:
[..]
Bespeur ik opnieuw een, veel gemaakte, vergissing bij deze songtitel van Bob Marley?
Het betekent niet: 'geen vrouwen, geen ellende', maar 'nee meisje, huil maar niet'.![]()
Misschien in zijn reet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre Jaap Brian nu nog gaat laten naaien
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Ashrak het volgende:
Brian denkt toch niet echt dat zijn plan kans van slagen heeft.
Als Huub hoort dat iemand de les van Lieke wil verstoren loopt hij wel direct op de mensen af lijkt mij.
Hmmm ze hadden toch afgesproken om niet meer op die manier het spel te spelen want Brian was zo ontzettend gekwetst en geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Lieke afzeggen, hij denkt dat de les verstoord gaat worden.
Brian wil liever dat het door gaat, om Huub over de zeik te krijgen als ie ziet dat Lieke gepest wordt.
Brian vraagt of Jaap nog wel af wil vallen.
Dat komt door al die "uuuhhhhs" er tussendoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpen![]()
Net als de weblog ... prachtig was dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpen![]()
Ja, maar als Brian niet het 'slachtoffer' is, is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef marky het volgende:
Hmmm ze hadden toch afgesproken om niet meer op die manier het spel te spelen watn Brian was zo ontzettend gekwetst en geslagen.
Misschien mag Huub dan ook wel een nachtje in een hotel slapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar als Brian niet het 'slachtoffer' is, is alles geoorloofd.
Zou wel lachen zijn als die komt kan die bRIAN EEN PAAR KLAPPEN GEVEN..GOEIE DAG FOKKERSquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan dat rogier langs komt????
Dat beantwoord niet de vraag waar dit verhaal vandaan komtquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als die komt kan die bRIAN EEN PAAR KLAPPEN GEVEN..GOEIE DAG FOKKERS
Het gaat weer helemaal nergens over. Verspilde moeite. Gisteren met zijn slimme plannetje dat Lieke niet met Huub mocht praten was ook al zo'n miskleun.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Zat Jaap zich nu zo gruwelijk op te fokken over iets wat eventueel misschien wel zou kunnen gebeuren tijdens de training?
aaah 1 keertje , om haar alleen ff in dat strakke pakje te zien , dat head ze gisteren beloofdquote:
Brian en Natasja hebben daar ook een handje van. Uren van te voren beginnen met elkaar op te naaien, de ergste scenario's bespreken. En als puntje bij paaltje komt gebeurt er niks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat weer helemaal nergens over. Verspilde moeite. Gisteren met zijn slimme plannetje dat Liek niet met Huub mocht praten was ook al zo'n miskleun.
Lieke zou voor mij echt een heldin worden als ze nu gewoon zegt tegen Jaap dat ze erover heeft nagedacht en dat ze bij nader inzien niet ingaat op zijn aanbod.quote:
Nou vooruit, maar daarna moet ze wegblijvenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
aaah 1 keertje , om haar alleen ff in dat strakke pakje te zien , dat head ze gisteren beloofd
Van mij mag het wel hoor, maar dan moet het wel Brian zijn met zijn grootspraak die de les gaat verstoren als retaliatie op de les van Carlos gisteren. Dat was pas echt een goed plan geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hoop dat ze Jaap zn training gaan verzieken.. want dan komt er ook terror op Tilly en Dreams Of Beauty en dan komen die ook niet meer![]()
Helemaal waar GetL...morguh...alles bien..hahah...maar vond het wel een leuke geste!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de vraag waar dit verhaal vandaan komt
Nooit meer naar huis ole olequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Is dat lieke van Hubio? aan de tel?
Blijkbaar........ als schoonmaakster redde ze het niet... dit is optie 2.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Dat meen je niet....is die nu opeens fitness trainer???
En straks is ze de nieuwe bewonerquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
Wil zich natuurlijk ook een beetje bewijzen, Jaap liet blijken dat hij iemand wil met echt verstand er van, dan laat zij dat zien, ze wil nml wel graag weer die kooi inquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).
Nou wel cool dan...vind niks mis met Lieke verder...vind het alleen dom van der dat ze terug gaat..maar ze zal wel een dik salaris van John krijgen...anders zou ze nooit terug gaan...want voor 1400 euro per maand zou ik daar niet werken hoor...dan begint het salaris pas bij 3500 netto minimaal...ben geen gek natuurlijk...en das nog weinig...bedenkent elke dag op fucking tv te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..
Jaap heeft er trouwens ook echt wel verstand van, ook al is hij zo dik
Klopt.. Ze mompelt enorm, maar ze was ook erg moe zei zequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Ik soms veel moeite om Amanda te verstaan.
Ze neemt geen pauze tussen woorden...... het is 1 grote woordenbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Dat komt door die nasale doorgerookte kraaienstem uit de beerput, ik heb er ook moeite meequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
zal mijn best doen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Liess het volgende:
Heeft iemand een mooi caps van Amanda![]()
Heb geen streams op t werk
Moe? Waarvan, ze doen de hele dag niksquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt.. Ze mompelt enorm, maar ze was ook erg moe zei ze
Hihi hoe bevalt je werk zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Liess het volgende:
Heeft iemand een mooi caps van Amanda![]()
Heb geen streams op t werk
Keeping my fingers crossed dat ze de juiste dingen zegt tegen Amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
Psychologe voor Amanda.
Ja goed, zit alleen dus kan ff FOKkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hihi hoe bevalt je werk zo?
En sorry.. geen tijd om caps te maken, zit ook op mijn werk![]()
Dat hele huis is walgelijk ingericht, net of alles uit de Ikea komt ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een lelijke bank waar braindead op zit zeg....tjonge tjone...echt de stylisten zijn echt slecht...ook van de kleding keuzes van bv aMADA
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een lelijke bank waar braindead op zit zeg....tjonge tjone...echt de stylisten zijn echt slecht...ook van de kleding keuzes van bv aMADA
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.
Onze miljonairs zijn denk ik 50% van de tijd bezig met hun nagels. Vreemde obsessie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Wat de fuck zijn ze aan het doen met de handen van Nasty.. Lijkt wel een verbouwing
gevalletje Aap en gouden ring enzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.
Waren ze getrouwd dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Brian met zijn ex Tamara... mooi meisje, vind het ook leuk dat ze hem financieel helemaal heeft kaalgeplukt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Als je ruzie hebt met iemand, praat het dan uit. Hou op met elkaar daar de slijk te halen"
Ik zeg typisch gevalletje van iets met een ketel en de kleur zwart ofzo
Dat zegt ze vaker als ze in het nauw zit en te moe is. Gisteren in een discussie zei ze zelfs dat de ander (Eric geloof ik) niet zo moest schreeuwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Als je ruzie hebt met iemand, praat het dan uit. Hou op met elkaar daar de slijk te halen"
Ik zeg typisch gevalletje van iets met een ketel en de kleur zwart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |