Die knaap is zo dom of blind. Of beiden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
En weer snapt brian niet dat Amanda haar reactie naar hem toe is komt door hoe hij regageert op de brief van zijn moeder naar Amanda toe.
Zo begreep hij nena ook al niet.
Ja om 15.30.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Clank het volgende:
Cheyenne en Jairo komen vanmiddag op bezoek.. naar het veulentje kijken?
Die methode heeft hij een aantal maanden geleden ook al ingevoerd.. weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het anders doen, vrolijkheid en blijdschap voorop! (met een hele droevige stem)
Zal wel iets zijn in de trant van "Je had die hoer veel harder moeten slaan. Dat was haar verdiende loon geweest!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Clank het volgende:
Natasia begint over iets wat ze vannacht tegen Brian heeft gezegd maar wat ze niet kan herhalen.
Denk dat een bulldozer nog niet genoeg is om die 2 wakker te schuddenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
Iemand moet ze even goed in hun gezicht petsen zodat ze weer in de gaten hebben dat ze nu al daaaaaaaagenlang bezig zijn over iets dat vorige week is gebeurt....
De kindjes van God hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef sjesze het volgende:
wat een onzin brian en natasia vragen zich af of hun hart te goed is voor dit spel!!! nou hoe triest kun je zijn
Dat zit anders heel diep hoor bij Brianquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
Iemand moet ze even goed in hun gezicht petsen zodat ze weer in de gaten hebben dat ze nu al daaaaaaaagenlang bezig zijn over iets dat vorige week is gebeurt....
Ik blijf geloven dat eerlijkheid echt het langst duurt en het lijkt er dan ook op dat Natasia en Brian binnenkort echt verstrikt raken in het web van leugens die zij inmiddels de wereld in hebben geholpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe stekeblind dit tweetal is. Ik kom aardig wat mensen tegen, maar zoals dit tweetal de wereld om zich heen ziet... Ongelooflijk
Daarom voegt ze ook zo weinig meer toe dan "mmmm" en "ja" tijdens de Brian monologenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is het allemaal pure nep van Natasia. Volgens mij kan ze Brian ook nauwelijks nog verdragen, maar weet ze dat ze zonder Brian er meteen uit ligt. Ze zei niet voor niets een paar weken geleden tegen Wilgo dat ze niet met met brian kon.
Ja, de paarden worden weggehaald door het incident gisteren maar er werd even gewacht tot de kinders van Natas het veulentje hebben gezien. Hadden ze ook op de manege kunnen laten gebeuren, had het mama geen puntjes gekostquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Clank het volgende:
Cheyenne en Jairo komen vanmiddag op bezoek.. naar het veulentje kijken?
Ben ik blij dat ik dan blijkbaar verdrietig en bedrukt door het leven gaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef mazaru het volgende:
Kijk, zo ziet vrolijkheid en blijdschap er nou uit
[afbeelding]
Wat een positivisme straken die mensen uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef mazaru het volgende:
Kijk, zo ziet vrolijkheid en blijdschap er nou uit
[afbeelding]
Brian is echt Mr. Emo2007 als hij zo doorgaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zit anders heel diep hoor bij Brian![]()
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.
Zwaar respect voor jou.. Het is je gelukt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
Met het stofzuigen net te laat, maar dit is ook een unieke cAP
[afbeelding]
Yups, en een heleboel mensen gaan vanaf vrijdag geld betalen om dit soort mensen te aanschouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:08 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een positivisme straken die mensen uit![]()
Ik verwacht het ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en een heleboel mensen gaan vanaf vrijdag geld betalen om dit soort mensen te aanschouwen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.
Je ziet het even verkeerdquote:]In de 19e eeuw gaf de psycholoog Sigmund Freud [b]de naam oedipuscomplex aan de door seksualiteit bepaalde instinctieve erotische binding van het kind aan zijn ouders[b], waarbij met name de zoon zich aangetrokken voelt tot de moeder (en de vader als concurrent ziet).
Ja, okee. Als je het zo ziet heb je gelijk. Ik ging even alleen uit van de erotische binding tussen moeder en zoon. Huub blijkbaar ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub schrijft dat hij het Oedipus-complex van Brian snapt "door zijn weggelopen vader". Terwijl Oedipus-complex staat voor de concurrentiestrijd tussen vader en zoon om de moeder, en die strijd is er niet of in ieder geval minder, als pa pleite is.
Erg sterk antwoord inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Scanman postte het al in het vorige topic, maar ik vind de brief echt heel goed. Kort, bondig en to the point iets wat Brian niet kan.
Van Huub:
Beste Brian
Grappig om te zien dat Brian zijn eigen weblog niet interessant genoeg vind om mij van repliek te dienen en hij daar zijn wanna be king vriendje Jaap voor nodig heeft...
Ik zal nu in 8 zinnen duidelijk maken wat ik wil zeggen, iets wat Brian in 3 pagina's nog niet lukt.
Amanda is eerder dronken geweest en toen was ik nuchter, ben ik een gentleman naar haar geweest. Dat we nu samen in bed eindigden was omdat we dat allebei wilden. De vorige keer dat Nena en ik, in de villa, het bed deelden kwam zij bij mij liggen en niet andersom, dit nadat zij eerst huilend aan mijn bed stond of ik alsjeblieft wilde komen omdat jij weer eens "zo respectvol" naar vrouwen was.
Beste Brian ik snap dat je gefrusteerd bent dat alle meisjes die jij eerst inpalmt met je eeuwige geblaat daarna bij mij terecht komen, kan ik nou eenmaal ook niets aandoen. Ik hou van vrouwen en ben eerlijk tegen ze.
Snap dat jij zo met vrouwen omgaat, ik weet door wat voor vrouw je bent opgevoed, eentje die aan Amanda schrijft: "Het doet mij goed als moeder dat hij jou heeft gespuugd en een klap heeft gegeven"
Snap je Oedipuscomplex door een vader die je in de steek heeft gelaten en een overbeschermende, alles-door-de-vinger-ziende, mijn-zoon-doet-nooit-wat-verkeerds-het-ligt-altijd-aan-een-ander moeder Netty.
Beste Brian het is ook niet erg,
zoals alles en iedereen hier in de villa, laat ook jij je ware aard zien,
Huub
Het is wel iets soortgelijks, maar inderdaad niet helmaal hetzelfde met Brian. De ziekte die Brian nu heeft is dan ook weer modern , net als een Burnout enzo. Het is een ziekte die vooral gedragen wordt door rappers/rapperwannabes/gangsters/2pac's/wiggers. Het aan de ene kant verheerlijken en verafgoden van moeders, en aan de andere kant vrouwen behandellen als hoeren/bitches/ho's incl het gebruiken en slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric en Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand voor wie er ontslagrondes zijn aangevraagd?
Nee, de vader is cruciaal om de concurrentie-gevoelens van de zoon zich te laten ontwikkelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |