Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de vader is cruciaal om de concurrentie-gevoelens van de zoon zich te laten ontwikkelen.
Oke, en nou maar hopen dat die vetklep op mag donderenquote:
Je hecht trouwens ook erg veel waarde aan wikipedia, een site waar de tekst door iedereen willekeurig kan worden veranderd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet het even verkeerd
Doe Bob Marley eens niet zo dissen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
En 2Pac is zn neefquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
En Brian die over elke zin na moet denken om er vervolgens toch nog een paar spelfouten in te krijgen:) En Huub die even snel wat tikt om vervolgens de hele dag lol te hebben..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Erg sterk antwoord inderdaad.
En als je ook nog kijkt naar de tijd die erin is gaan zitten om de blogs te schrijven (Brian een aantal uur en Huub 10 minuten) ...
Brian heeft al gezegd het niet te doen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oke, en nou maar hopen dat die vetklep op mag donderen![]()
Die had ze gisteren toch al?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een brief van een meisje gehad die graag seks met haar wil, met haar vriend erbij
No Woman No Cry!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bob Marley hing altijd aan de muur bij Brian en die is als een vader voor hem. Ze zijn ook even getalenteerd qua muziek en dergelijke.
Niet alleen op dit moment niet hoor. Totaan de finale niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Wie heeft de ontslagronde voor Eric aangevraagd? Dit is mij eigenlijk ontgaan, maar Huub zal Eric op dit moment denk ik niet laten vallen.
Kunnen we daar de goudenkooi pagina niet even aanpassen?:)quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hecht trouwens ook erg veel waarde aan wikipedia, een site waar de tekst door iedereen willekeurig kan worden veranderd.
Hing er wel maar zijn vader figuur was toch echt The one and only 2Pac. Maar die heeft ie nu toch weer ingeruild voor de Westcoasteriaan Biggie in DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
the Kotsvaderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Wie heeft de ontslagronde voor Eric aangevraagd? Dit is mij eigenlijk ontgaan, maar Huub zal Eric op dit moment denk ik niet laten vallen.
Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woordquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian heeft al gezegd het niet te doen..
We hebben het over Brian.. dus die woorden zeggen genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woord![]()
2 weken geleden zei hij ook nooit vrouwen te slaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Twee weken geleden vlak na de eerste stemming zei hij dat hij de volgende keer wel Jaap eruit zal stemmen..een man een man, een woord een woord![]()
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
McDonalds? Jammiequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt gezellig zo Lekker babbelen met mijn collega, mcdonalds erbij, fok, lekker muziek. Zo moet je werken:D
Enige wat ik mis.. is de Mcdonaldsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt gezellig zo Lekker babbelen met mijn collega, mcdonalds erbij, fok, lekker muziek. Zo moet je werken:D
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.
Domkop die Brian, zo raken we nooit die dikzak kwijt. Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner..vast vrijdag als je moet dokken voor die streams..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Brian een Brian, een leugen een leugen.
Ga je gang. Gewoon even op 'bewerk' klikken volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kunnen we daar de goudenkooi pagina niet even aanpassen?:)
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner..vast vrijdag als je moet dokken voor die streams..![]()
Ik woon 200 meter van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac etenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac eten![]()
Vanmorgen in de slaapkamer was er nog een gesprekje tussen Brian, Natasia en Jaap. Dat als er een nieuwe in zou komen met eventueel immuniteit voor één van de miljonairs.. dat zij elkaars back-up moesten zijn. Dus mocht Brian immuniteit krijgen dat Natasia dan Jaap er in moest houden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Mac Eindhoven is geen 25 km rijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik woon 200 mater van Mac Helmond, ware het niet dat het de slechtste Mac is van Nederland, ik moet dus 25km verderop gaan eten wil ik fatsoenslijk Mac eten![]()
Mac is toch Mac, ik wist niet dat daar nog verschil in zat?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik jammer vind. Dat we nooit zullen zien hoe Brian kijkt op het moment dat hij zich realiseert dat hij zo intens gehaat is. Als hij naar huis is gegaan drukt Hetty hem tegen haar uitgelubberde boezem en zegt dat haar zoon een legende is net als 2Pac. De ochtend erna besluit Brian maar eens op het internet te kijken... dan zijn blik.. die zou ik graag willen zien.
He bah, zo kunnen ze die ontslagrondes net zo goed afschaffen, geen reet aan zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanmorgen in de slaapkamer was er nog een gesprekje tussen Brian, Natasia en Jaap. Dat als er een nieuwe in zou komen met eventueel immuniteit voor één van de miljonairs.. dat zij elkaars back-up moesten zijn. Dus mocht Brian immuniteit krijgen dat Natasia dan Jaap er in moest houden...
Streamers zijn niet zo belangrijk. Minder streamers betekent zelfs hoogstwaarschijnlijk méér tv kijkersquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: als driekwart van de streamers is afgehaakt?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik jammer vind. Dat we nooit zullen zien hoe Brian kijkt op het moment dat hij zich realiseert dat hij zo intens gehaat is. Als hij naar huis is gegaan drukt Hetty hem tegen haar uitgelubberde boezem en zegt dat haar zoon een legende is net als 2Pac. De ochtend erna besluit Brian maar eens op het internet te kijken... dan zijn blik.. die zou ik graag willen zien.
Ik denk dat dat besef never en nooit niet tot hem zal doordringen. Hij voelt zich nu al de Grote Onbegrepene en zal daarin enkel worden gesterkt als ie merkt dat de buitenwereld hem niet op handen draagt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Damn dat mens blaast veel te hoog van de toren, ik had haar allang de zak gegevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Palma rare voeten heeft. Palma, zoals een goede werknemer betaamt: Heb je je snikkel wel eens gezien?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |