Helemaal waar GetL...morguh...alles bien..hahah...maar vond het wel een leuke geste!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de vraag waar dit verhaal vandaan komt
Nooit meer naar huis ole olequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Is dat lieke van Hubio? aan de tel?
Blijkbaar........ als schoonmaakster redde ze het niet... dit is optie 2.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Dat meen je niet....is die nu opeens fitness trainer???
En straks is ze de nieuwe bewonerquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
Wil zich natuurlijk ook een beetje bewijzen, Jaap liet blijken dat hij iemand wil met echt verstand er van, dan laat zij dat zien, ze wil nml wel graag weer die kooi inquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).
Nou wel cool dan...vind niks mis met Lieke verder...vind het alleen dom van der dat ze terug gaat..maar ze zal wel een dik salaris van John krijgen...anders zou ze nooit terug gaan...want voor 1400 euro per maand zou ik daar niet werken hoor...dan begint het salaris pas bij 3500 netto minimaal...ben geen gek natuurlijk...en das nog weinig...bedenkent elke dag op fucking tv te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..
Jaap heeft er trouwens ook echt wel verstand van, ook al is hij zo dik
Klopt.. Ze mompelt enorm, maar ze was ook erg moe zei zequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Ik soms veel moeite om Amanda te verstaan.
Ze neemt geen pauze tussen woorden...... het is 1 grote woordenbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Dat komt door die nasale doorgerookte kraaienstem uit de beerput, ik heb er ook moeite meequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
zal mijn best doen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Liess het volgende:
Heeft iemand een mooi caps van Amanda![]()
Heb geen streams op t werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |