Ja, zal wel een type Brian zijn, iemand die groter en breder is dan zij, zodat ze zich onderdanig kan gedragenquote:
Idd, je kunt niet 24/7 met "het spel" bezig zijn, en in mijn ogen hadden ze dat het eerste jaar helemaal niet moeten zijn. Maar kennelijk wil het volk "brood en spelen" en wordt daarmee iedere mogelijkheid het spel scherp en intelligent te spelen de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef Desii het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook de enige manier om het zo lang vol te houden
Waar komt dat vandaan dat rogier langs komt????quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef carpediem23 het volgende:
Als die ex van dellie langskomt dan wil ik mijn streams wel aanzetten.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
Het is iedereen opgevallen dat Brainless zo afgevallen is. Hij zit te praten met Japio te praten, en Japio zegt , dat hij in hongerstaking gaat. Brainless geeft als antwoord: Nee, dat mag alleen ik. Vandaar dat Natasja de hele dag met broodjes en drinken achter hem aanloopt. Vraag me af wat de bedoeling hiervan is.
Dat andere witte ding is volgens mij een laskap, dat mag geen eens een zonnebril hetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dellie heeft nu trouwens wel een betere zonnebril op als dat enorme witte ding van vorige week
Geeft ie dat woordelijk toe?quote:
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
[..]
schijnt dat hij langskomt hoop dat hij Amanda eens wat goede tips geeft en Brian goed afzeikt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat andere witte ding is volgens mij een laskap, dat mag geen eens een zonnebril heten![]()
Maar Mitch komt toch op een donderdag ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....
quote:
De butler komt pas donderdag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Amanda had het erover dat vanavond haar `vriendje` komt. Lijkt me dat ze dan Mitch de butler bedoelt, en niet Rogier....
Mitch is pas morgenavond... en Rogier kan ik me niet voorstellen (die wilde met Valentijn ook niet komen)quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu is ie ook vereenzelvigd met Mahatma Gandhi?
Woensdag, donderdag, dooie herdenkingsdag. Het loopt bij Amanda natuurlijk allemaal door elkaar.quote:
lol ik las t en dacht, laat ik er maar niet over beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef demins het volgende:
[..]
Bespeur ik opnieuw een, veel gemaakte, vergissing bij deze songtitel van Bob Marley?
Het betekent niet: 'geen vrouwen, geen ellende', maar 'nee meisje, huil maar niet'.![]()
Misschien in zijn reet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre Jaap Brian nu nog gaat laten naaien
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Ashrak het volgende:
Brian denkt toch niet echt dat zijn plan kans van slagen heeft.
Als Huub hoort dat iemand de les van Lieke wil verstoren loopt hij wel direct op de mensen af lijkt mij.
Hmmm ze hadden toch afgesproken om niet meer op die manier het spel te spelen want Brian was zo ontzettend gekwetst en geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Lieke afzeggen, hij denkt dat de les verstoord gaat worden.
Brian wil liever dat het door gaat, om Huub over de zeik te krijgen als ie ziet dat Lieke gepest wordt.
Brian vraagt of Jaap nog wel af wil vallen.
Dat komt door al die "uuuhhhhs" er tussendoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpen![]()
Net als de weblog ... prachtig was dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom. Jaap en Brian zitten er nu al 30 minuten over te praten terwijl Huub het in 3 minuten uit de wereld heeft geholpen![]()
Ja, maar als Brian niet het 'slachtoffer' is, is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef marky het volgende:
Hmmm ze hadden toch afgesproken om niet meer op die manier het spel te spelen watn Brian was zo ontzettend gekwetst en geslagen.
Misschien mag Huub dan ook wel een nachtje in een hotel slapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar als Brian niet het 'slachtoffer' is, is alles geoorloofd.
Zou wel lachen zijn als die komt kan die bRIAN EEN PAAR KLAPPEN GEVEN..GOEIE DAG FOKKERSquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan dat rogier langs komt????
Dat beantwoord niet de vraag waar dit verhaal vandaan komtquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als die komt kan die bRIAN EEN PAAR KLAPPEN GEVEN..GOEIE DAG FOKKERS
Het gaat weer helemaal nergens over. Verspilde moeite. Gisteren met zijn slimme plannetje dat Lieke niet met Huub mocht praten was ook al zo'n miskleun.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Zat Jaap zich nu zo gruwelijk op te fokken over iets wat eventueel misschien wel zou kunnen gebeuren tijdens de training?
aaah 1 keertje , om haar alleen ff in dat strakke pakje te zien , dat head ze gisteren beloofdquote:
Brian en Natasja hebben daar ook een handje van. Uren van te voren beginnen met elkaar op te naaien, de ergste scenario's bespreken. En als puntje bij paaltje komt gebeurt er niks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat weer helemaal nergens over. Verspilde moeite. Gisteren met zijn slimme plannetje dat Liek niet met Huub mocht praten was ook al zo'n miskleun.
Lieke zou voor mij echt een heldin worden als ze nu gewoon zegt tegen Jaap dat ze erover heeft nagedacht en dat ze bij nader inzien niet ingaat op zijn aanbod.quote:
Nou vooruit, maar daarna moet ze wegblijvenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
aaah 1 keertje , om haar alleen ff in dat strakke pakje te zien , dat head ze gisteren beloofd
Van mij mag het wel hoor, maar dan moet het wel Brian zijn met zijn grootspraak die de les gaat verstoren als retaliatie op de les van Carlos gisteren. Dat was pas echt een goed plan geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hoop dat ze Jaap zn training gaan verzieken.. want dan komt er ook terror op Tilly en Dreams Of Beauty en dan komen die ook niet meer![]()
Helemaal waar GetL...morguh...alles bien..hahah...maar vond het wel een leuke geste!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de vraag waar dit verhaal vandaan komt
Nooit meer naar huis ole olequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Is dat lieke van Hubio? aan de tel?
Blijkbaar........ als schoonmaakster redde ze het niet... dit is optie 2.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Dat meen je niet....is die nu opeens fitness trainer???
En straks is ze de nieuwe bewonerquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het intake gesprek met Jaap liet ze wel horen daat ze verstand van zaken had
Wil zich natuurlijk ook een beetje bewijzen, Jaap liet blijken dat hij iemand wil met echt verstand er van, dan laat zij dat zien, ze wil nml wel graag weer die kooi inquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
En een behoorlijk incasseringsvermogen (door serieus op de nonsens van Jaap te reageren).
Nou wel cool dan...vind niks mis met Lieke verder...vind het alleen dom van der dat ze terug gaat..maar ze zal wel een dik salaris van John krijgen...anders zou ze nooit terug gaan...want voor 1400 euro per maand zou ik daar niet werken hoor...dan begint het salaris pas bij 3500 netto minimaal...ben geen gek natuurlijk...en das nog weinig...bedenkent elke dag op fucking tv te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, ze doet/deed mee aan allerlei fitnesswedstrijden..
Jaap heeft er trouwens ook echt wel verstand van, ook al is hij zo dik
Klopt.. Ze mompelt enorm, maar ze was ook erg moe zei zequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Ik soms veel moeite om Amanda te verstaan.
Ze neemt geen pauze tussen woorden...... het is 1 grote woordenbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Dat komt door die nasale doorgerookte kraaienstem uit de beerput, ik heb er ook moeite meequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
zal mijn best doen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Liess het volgende:
Heeft iemand een mooi caps van Amanda![]()
Heb geen streams op t werk
Moe? Waarvan, ze doen de hele dag niksquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt.. Ze mompelt enorm, maar ze was ook erg moe zei ze
Hihi hoe bevalt je werk zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Liess het volgende:
Heeft iemand een mooi caps van Amanda![]()
Heb geen streams op t werk
Keeping my fingers crossed dat ze de juiste dingen zegt tegen Amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
Psychologe voor Amanda.
Ja goed, zit alleen dus kan ff FOKkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hihi hoe bevalt je werk zo?
En sorry.. geen tijd om caps te maken, zit ook op mijn werk![]()
Dat hele huis is walgelijk ingericht, net of alles uit de Ikea komt ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een lelijke bank waar braindead op zit zeg....tjonge tjone...echt de stylisten zijn echt slecht...ook van de kleding keuzes van bv aMADA
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een lelijke bank waar braindead op zit zeg....tjonge tjone...echt de stylisten zijn echt slecht...ook van de kleding keuzes van bv aMADA
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.
Onze miljonairs zijn denk ik 50% van de tijd bezig met hun nagels. Vreemde obsessie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Wat de fuck zijn ze aan het doen met de handen van Nasty.. Lijkt wel een verbouwing
gevalletje Aap en gouden ring enzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen met die bank. Het is dat stuk vullis wat erop zit dat het verpest.
Waren ze getrouwd dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Brian met zijn ex Tamara... mooi meisje, vind het ook leuk dat ze hem financieel helemaal heeft kaalgeplukt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Als je ruzie hebt met iemand, praat het dan uit. Hou op met elkaar daar de slijk te halen"
Ik zeg typisch gevalletje van iets met een ketel en de kleur zwart ofzo
Dat zegt ze vaker als ze in het nauw zit en te moe is. Gisteren in een discussie zei ze zelfs dat de ander (Eric geloof ik) niet zo moest schreeuwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Als je ruzie hebt met iemand, praat het dan uit. Hou op met elkaar daar de slijk te halen"
Ik zeg typisch gevalletje van iets met een ketel en de kleur zwart ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |