De achievements zijn ook bekend voor de hoeren onder onsquote:The site explicitly says there are 29 types of modifications. However, it only lists 23:
* Engine and Power
1. Intake
2. Exhaust (new: formerly included as part of intake)
3. Ignition (new)
4. Fuel System (new)
5. Cams and Valves (equivalent to FM1's "NA Tune")
6. Engine Block
7. Intercooler
8. Turbocharger
* Platform and Handling
9. Brakes
10. Springs and Dampers (equivalent to FM1's "Suspension")
11. Anti Sway Bars (new - formerly included as part of suspension)
12. Transmission
13. Clutch
14. Driveline (new - this must be the drivetrain swap (i.e. Greenwalt's example of the AWD Integra with the CR-V drivetrain))
15. Differential
16. Weight Reduction
* Tires and Rims
17. Tire Compound
18. Tire Width (new)
19. Rim Size (new - used to be part of tire compound/type)
20. Rim Style
* Body and Aero
21. Front Bumper
22. Rear Wing
23. Rear Bumper
That's 23 of 29. My guesses for the other 6 are:
24. Supercharger
25. Flywheel
26. Roll Cage
27. Aftermarket Hoods
28. Aftermarket Side Skirts
29. Window Tint
Mocht een keer tijd worden ook !!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik begin zowaar enthousiast te worden![]()
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Is de demo al beschikbaar dan?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:01 schreef Klonk het volgende:
nu de demo nog en ik ben gelukkig
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Het begint nu toch wel te kriebelen, schiet op demo!!
Deze is toch een heel stuk minder.quote:
Ik zie allemaal verkapte tvp's inderdaad.. maar goed, na een blz of 2 als iedereen er weer is komen er weer kwaliteitsposts denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder.
Als deel 2 van Forza maar niet minder wordt dan deel 1...
Ik weet het niet precies eigenlijk, ik neem aan dat het ongeveer zo werkt als een clan maar dan niet zoals in Rainbow hoop ik, kwestie van een tag aannemen daar voor je naam maar dat ze ook echt een club hebben waar je een invite voor kan krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die car clubs?
Ik rijd toch echt liever zonder dat er rempunten of wat dan ook worden aangegeven. Die hulpmiddelen zijn echt voor rookies.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
Net een aflevering van Gamespot on the Spot gekeken, met daarin beelden van Forza 2. Zag er erg goed uit! Vooral hoe rempunten worden aangeduid, minder overdreven als die dikke streep op de weg uit deel 1.
Kan handig zijn in het begin als je de baan niet kent, maar persoonlijk vind ik het jammer dat deze erin zitten eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik rijd toch echt liever zonder dat er rempunten of wat dan ook worden aangegeven. Die hulpmiddelen zijn echt voor rookies.
Ik heb die dingen wel nodig als ik een beetje kans wil maken tegen een twi die wel alles uit heeft staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik rijd toch echt liever zonder dat er rempunten of wat dan ook worden aangegeven. Die hulpmiddelen zijn echt voor rookies.
Als je host bent kan je dat uitzetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan handig zijn in het begin als je de baan niet kent, maar persoonlijk vind ik het jammer dat deze erin zitten eigenlijk.
Want in Forza1 kun je bijvoorbeeld online rijden met die strepen aan, en dan rij je zelf bijvoorbeeld met die strepen uit.. dat maakt de race makkelijker voor diegene die hem aan heeft aangezien de lijn veranderd als je harder of zachter rijdt.
mhh Is twi dus de forza man op fok?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb die dingen wel nodig als ik een beetje kans wil maken tegen een twi die wel alles uit heeft staan.
Het is wel leuk om af en toe zonder dat soort dingen te rijden, maar toch liever met.
twi is DE race god van fok.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
mhh Is twi dus de forza man op fok?
Ik kijk verder ook naar dit spel uit hier kun je echt zo lang mee bezig zijn speel je over 4 jaar nog![]()
Wou je net quoten met een paar van deze er in >>quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Henk-B het volgende:
Onjuiste info stond hier!
Ja ik was ook heel erg blij, totdat ik wat verder las en zag dat ze de releasedate van de demo van Spiderman 3 en Foza hadden omgewisseld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou je net quoten met een paar van deze er in >>![]()
![]()
![]()
![]()
Laat hem maar komen met Forza 2quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
twi is DE race god van fok.
Heeft ie al bewezen met Forza 1 en met PGR3.
Ik hoop dus dat er voor Forza geen "prijsvraag" komt waar je een snelle ronde neer moet zetten. Want dan wint hij weer.
Idd, ben klaar voor iedereenquote:
Leuk spel, maar baalde dat ik alles kwijt was, net nog ff PGR3 gedaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd, ben klaar voor iedereen
Speel nu echt fucking veel Forza
Dan maak je ook geen kans tegen twi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik niet, kom niet meer mee met de computer
vlieg telkens van de baan
Irritant lage framerate alleen. Gelukkig is dit in deel 2 gefixt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja ik vind Forza er echt gruwelijk uitzien voor een Xbox 1 game
Af hankelijk van je scherm wordt het wel beter. Of slechter.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Bastard het volgende:
Ik heb deel 1 laatst ook nog gespeeld.. overnieuw begonnen natuurlijk.. meteen een CRX gekochtmaar de gfx vallen me inderdaad erg mee.
Maar goed.. ik heb nu zo'n hd-ready scherm staan.. ik was al verbaasd het kwaliteitsverschil met een crt scherm bij bijvoorbeeld pgr3.. Maar dat maakt voor Forza1 natuurlijk niet uit, dat blijft dan net zo 'slecht' er uit zien
Ik heb het scherm nog niet geprobeerd met andere spellen dan PGR en Pinball .. zal eens testen met Forza1 inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Af hankelijk van je scherm wordt het wel beter. Of slechter.
Waarschijnlijk wordt het door je scherm ge upscaled. Wat het beter kan maken.
En het contrast en helderheid zou beter kunnen zijn.
Ik ben destijds van een 37 cm CRT naar een 82 cm LCD gegaan.
Dat was toch wel een vooruit gang hoor.
quote:Originally Posted by YagizY:
What is all the stuff written on the track supposed to be?
Voor diegene die het zelf ook niet weten... op het asfalt van de Nurbergring staan teksten, vaak de namen van overledenen op dat stuk van het 21 km tellende circuit..quote:just a guess, but I suppose they have a bicycle race there or something.
Those people always write stuff on the tarmac.
Ik wist het ook niet, maar er staat toch wel meer op dan alleen namen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
Overduidelijk Nurbergring
[afbeelding]
[afbeelding]
Die reactie daar ook op het forum
[..]
[..]
Voor diegene die het zelf ook niet weten... op het asfalt van de Nurbergring staan teksten, vaak de namen van overledenen op dat stuk van het 21 km tellende circuit..
Mja wat eerbetoon enzo.. maar hoofdzakelijk voor de doden die zijn gevallen in die bochten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar er staat toch wel meer op dan alleen namen?
Kijk heb ik vandaag toch nog iets geleerd op mijn stage.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja wat eerbetoon enzo.. maar hoofdzakelijk voor de doden die zijn gevallen in die bochten.
Die gast kan niet rijdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Frasier het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)za-Motorsport-2.html (filmpje: Forza Motorsport 2 Exclusive Arcade Exhibition Race 5 Sebring with Car Damage (640x360)
Hoor dat geluid van die donkere Ferrari in 't begin als ie weg rijdt![]()
Dat soort auto's trekt mij dus helemaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef -Struikrover- het volgende:
"Nieuwe"
http://www.gametrailer.com/umwatcher.php?id=62517
Het werkt wel maar je auto gaat er op den duur niet veel beter van rijden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
Het aloude haal-je-tegenstander-in-door-hem-als-vangrail-te-gebruiken werkt nog steeds.
Tuurlijk, dat kan altijd... zorgen dus dat je beter rijdt en geen last hebt van die figuren verder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
Het aloude haal-je-tegenstander-in-door-hem-als-vangrail-te-gebruiken werkt nog steeds.
Daar had ik het in deel 1 van dit topic al over. Hoe gaan ze dat online oplossen? Ik heb racers nooit online gespeeld dus weet niet of ze daar al iets voor hebben bedacht?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
Of je zet de ghost mode aan, dan ga je door de auto's heen meteen geen last van beuken.
En een kick bij de users wil ook wel helpen.
PGR3 was een ramp.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.
Die Ghost mode hoeft van mij ook niet, maar als er mensen zijn die zeuren over botsen is het een goed alternatief.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.
Kom op zeg, dat heeft toch niet veel met racen te maken. Het moet juist zo zijn dat je je auto er voro gooit zodat iemand er niet voorbij kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
En je weet van sommige mensen als ze achter je zitten dat je de lul bent, daar kun je op anticiperen door eerder te remmen, zodat hij voorbij komt... de bocht mist en jij fluitend verder rijdt
Ja.. precies, dat is netjes rijden en iemand de ruimte gunnen.. zie je niet zo vaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat heeft toch niet veel met racen te maken. Het moet juist zo zijn dat je je auto er voro gooit zodat iemand er niet voorbij kan.
ik ook niet echt, maar het geluid is welquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat soort auto's trekt mij dus helemaal nietHopen dat daar niet al teveel van in zitten.
In PGR 4 hebben ze dat punt aangepast las ik. Beetje terug naar het niveau deeltje 2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
PGR3 was een ramp.
De beste oplossing is botsingen uit zetten, dat je dus gewoon door elkaar heen rijd.
Alleen ben je dan een beetje het race idee kwijt en wordt het online MP time trial.
Het is heel erg afhankelijk van hoe het gemaakt is . In PGR3 heb je iemand zo achterstevoren staan. Terwijl in andere race spellen dat een behoorlijke opgave is.
Het is natuurlijk wel realistisch dat iemand snel achterstevoren staat, maar fijn is het niet als je daardoor verliest.
Schade aan de auto is hier geen oplossing voor. Waarschijnlijk heeft het slachtoffer meer schade dan de dader.
Dat is ook irri. Maar daar heb je nooit meer dan 1 bocht last van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Bij mij komt beuken trouwens meer door een gebrek aan racetalent dan kwaadwillendheid.
Ja da`s leuk. Altijd alleen op de baan totdat je gelapt wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook irri. Maar daar heb je nooit meer dan 1 bocht last van.
Maar jij zou natuurlijk ook extra voorzichtig kunnen rijden. Of niet zo heel snel starten zodat je andere niet in de weg zit.
quote:Sorry, there's no demo this Friday.
The demo is still going through the certification process so things are still up in the air. Apologies all around for leaving you guys hanging. I know anticipation around this game and its demo is at an all-time high, but our (Turn 10's) hands are tied here.
Seriously, as soon as I know something, I'll make an announcement here.
Thanks.
idd jaquote:
Psst Aquila heb je nog van die live abbo's ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
idd jaHad dan nix gezegd een maand terug van dat die er ''bijna'' aankwam.
En kunnen ze van die penalty's uitdelen als je iemand beukt dat je dan 5 seconden lang ofzo niet vol gas kunt rijden. Zelfde voor afsnijden enzo.
dat is juist wel racenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat heeft toch niet veel met racen te maken. Het moet juist zo zijn dat je je auto er voro gooit zodat iemand er niet voorbij kan.
Al is het natuurlijk met dat soort types wel dat als je 1 aanval overleeft dat je dan veilig bent omdat ze je toch niet meer bijhalen.
Nja, als ik online race gaat het meestal toch om het verbeteren van mijn persoonlijke tijd, en niet om 1e te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja da`s leuk. Altijd alleen op de baan totdat je gelapt wordt![]()
Euh afsnijden mag gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
idd jaHad dan nix gezegd een maand terug van dat die er ''bijna'' aankwam.
En kunnen ze van die penalty's uitdelen als je iemand beukt dat je dan 5 seconden lang ofzo niet vol gas kunt rijden. Zelfde voor afsnijden enzo.
Een heel stuk rechtdoor over het gras om zo een bocht niet te hoeven nemen?quote:
Dat niet, maar als jij op de lijn zit en er probeerd iemand binnen door te komen dan mag je die afsnijden door gewoon je lijn te volgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een heel stuk rechtdoor over het gras om zo een bocht niet te hoeven nemen?![]()
Ik wil vast gelijk iedereen uitdagen met Forza![]()
quote:'Forza verbetert je rijvaardigheid'
Nieuws | 4 mei 2007 - Volgens Dan Greenawal, de gamedirector van Forza 2, zorgt het spelen van Forza Motorsport 2 er voor dat je een betere auto bestuurder in het echt wordt. Hiermee reageert hij op een opiniepeiling van de British School of Motoring, waaruit bleek dat zo'n 27 procent toegaf meer risico in het verkeer te nemen nadat ze een racespel hebben gespeeld.
Greenawal stelt dat het op het juiste moment remmen en het insturen van bochten in Forza net zo realistisch is als in het echt en je daardoor verkeerssituaties beter leert inschatten. Bovendien is het racen op een circuit in Forza een stuk goedkoper dan in het echt, wat volgens Greenawal nog een pluspunt is van Forza Motorsport 2
Ik denk niet dat dat betere inzicht opweegt tegen het extra risico dat je neemt.quote:
Daarom denk ik ook dat dit soort spellen juist wel voor gevaar zorgen in plaats van het afnemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:40 schreef Bastard het volgende:
Ja maar ja.. een spel is zeer vergevingsgezind, uit de bocht vliegen zorgt niet dat het game-over is.. in het echt wel.
until Untill ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Bastard het volgende:
[[url=http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;0;127/st/20070608/e/Untill+Forza2+releases%21%21/dt/6/k/8248/event.png]afbeelding]
[/url]
Nog best goeie muziek ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef gijsje79 het volgende:
Soundtrack van Forza 2
•Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem
• Come On - Andy Hunter
• Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold
• Truckers Choice - DJ Mark
• Stinger - DJ Mark
• DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D.
• Insomnia - Faithless
• Sonido Total - The Pinker Tones
• Look at What You get - Taxi Doll
• Put Your Hands Up - Ben Benassi
• Robogirl - The Crystal Method
• What you Want - Killing Bird and Jane Fontana
• Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud
• Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce
• Body Language - Mandy Vs Brookashade
• Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Sink - Sister Machine Gun
• Lenny Pane - Underworld
• Elevate Myself - Grandaddy
• Break your Neck - Shy Child
• Witch in the Club - Quintron
• On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System
• Off The Hook - CSS
• Lead Head - Beamish & Fly
• Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Nothing Left - Orbital
• Positive Tension - Bloc Party
• Karma Hunters - The Pinker Tones
• Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley
• Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System
• Crash V8 - Kill Memory Crash
• Cobrastyle - TeddyBears
• Alala - CSS
• Rogue Rock - The Rogue Element
• BlackPowder - Motor
• Come Inside - The Chemical Brothers
• SolidRockRazorSteel - Apollo 440
• Rollin' Down the Highway - Apollo 440
• If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold
• Lights Out - P.O.D.
• Spitfire [2005] - Prodigy
• Busy Child - The Crystal Method
• Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method
• Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ
Twaalf van deze 44 nummers zullen ook nog op cd gebracht worden. Deze wordt toegevoegd aan de Limited Edition van Forza Motorsport 2 die vanaf 8 juni te koop is in Europa.
Goeie muziek dus.
Underworld, Prodigy, Faithless,.........
dan bestel ik forza nog snel op gcshop limited editonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef gijsje79 het volgende:
Soundtrack van Forza 2
•Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem
• Come On - Andy Hunter
• Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold
• Truckers Choice - DJ Mark
• Stinger - DJ Mark
• DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D.
• Insomnia - Faithless
• Sonido Total - The Pinker Tones
• Look at What You get - Taxi Doll
• Put Your Hands Up - Ben Benassi
• Robogirl - The Crystal Method
• What you Want - Killing Bird and Jane Fontana
• Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud
• Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce
• Body Language - Mandy Vs Brookashade
• Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Sink - Sister Machine Gun
• Lenny Pane - Underworld
• Elevate Myself - Grandaddy
• Break your Neck - Shy Child
• Witch in the Club - Quintron
• On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System
• Off The Hook - CSS
• Lead Head - Beamish & Fly
• Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Nothing Left - Orbital
• Positive Tension - Bloc Party
• Karma Hunters - The Pinker Tones
• Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley
• Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System
• Crash V8 - Kill Memory Crash
• Cobrastyle - TeddyBears
• Alala - CSS
• Rogue Rock - The Rogue Element
• BlackPowder - Motor
• Come Inside - The Chemical Brothers
• SolidRockRazorSteel - Apollo 440
• Rollin' Down the Highway - Apollo 440
• If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold
• Lights Out - P.O.D.
• Spitfire [2005] - Prodigy
• Busy Child - The Crystal Method
• Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method
• Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ
Twaalf van deze 44 nummers zullen ook nog op cd gebracht worden. Deze wordt toegevoegd aan de Limited Edition van Forza Motorsport 2 die vanaf 8 juni te koop is in Europa.
Goeie muziek dus.
Underworld, Prodigy, Faithless,.........
Ik zou ook eerder een andere wagen hebben gekozen dan die ..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die rode Toyota klinkt echt als een grasmaaier.
In deel 1 zuigde ik daar wel zo hard in dat ik maar alle auto's zwart heb gemaakt.quote:
Shit is wel een erg goedkope site zelfs met de verzendkosten. Hoe is de betrouwbaarheid, heb je hier al vaker besteld? Klinkt alsof ik die site in de gaten moet houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef Black-Hole het volgende:
Misschien wel handig, de limited edition is voor omgerekend ¤ 44,- te pre-orderen op dvdcrave.com
Heb hem daar net besteld.
Die reactiesquote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2414
De TV reclame...
Vorige keer Viva Pinata door gepre-orderded voor ook enorm weinig. Was een week na de release in huis, bijna sneller als play.com dus. Heb nu zonder twijfel weer besteld.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:57 schreef piet_pelle het volgende:
Shit is wel een erg goedkope site zelfs met de verzendkosten. Hoe is de betrouwbaarheid, heb je hier al vaker besteld? Klinkt alsof ik die site in de gaten moet houden.
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
In welke auto gaan jullie beginnen denk je?
Golf GTI jaquote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat je 1 van deze kan kopen in het begin
206 RC
207 RC
Focus ST
Golf GTI
En ik wil verder zeker de Leon Cupra R! Zo'n vette bak
Die Clio is wel de V6 RS. Die kan je denk ik niet meteen kopen want is een klasse C wagen. Jammer dat er niet meer renault'jes in zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ga beginnen met de Clio
Jammer dat het niet het 2006 model is, want ik had graag in mijn eigen auto rond willen rijden..
Lijkt me een wiebel auto om mee te beginnen denk ik.. denk dat ik zelf voor die oude VW golf ga.. Maak ik een rasta auto vanquote:
Dat heb je in een echte auto ookquote:Op zondag 6 mei 2007 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt mij maar irritant 3 schermen met van die balken ertussen
Haha idd ja dat is ook zoquote:
Wil ik nog niet zienquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2421
de intro van de game
Ik leef met je mee ik zie dat je het moeilijk hebtquote:
In deel 1 hadden ze het geluid van dit monster keurig geïmplementeerd! Hopelijk is het ze weer gelukt. Wat een geluid heeft dat ding!quote:
Lol dat filmpje echt een toffe kerel altijdquote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
In deel 1 hadden ze het geluid van dit monster keurig geïmplementeerd! Hopelijk is het ze weer gelukt. Wat een geluid heeft dat ding!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b3hcOVK8NDE![]()
Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat je 1 van deze kan kopen in het begin
206 RC
207 RC
Focus ST
Golf GTI
En ik wil verder zeker de Leon Cupra R! Zo'n vette bak
Ben zelf meer voor achterwielaandrijving en de motor in het midden of achterin.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Die 206 is wel een leuke wagen.
Maar misschien ben ik toch wel zo verstandig om voor een AWD te gaan. Rijd een stuk makkelijker
Die is van vorige weekquote:Op maandag 7 mei 2007 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2422
nieuwe trailer
Die zullen in het begin nog niet beschikbaar zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben zelf meer voor achterwielaandrijving en de motor in het midden of achterin.
Toch geklikt, die heb ik 2 weken geleden al gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2421
de intro van de game
Zijn het er veel, ander ff hierheen copy - paste zou ik wel fijn vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Hier trouwens een overzicht van de 'start' auto's
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=7344
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpenquote:
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpen
Maar nu ik de keuze zo zie, denk ik de TT maar te nemen als eerste. Stabiel op de weg, vlot doorrijden..
TT als beginnersbak in het echt, zou wat zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpen
Maar nu ik de keuze zo zie, denk ik de TT maar te nemen als eerste. Stabiel op de weg, vlot doorrijden..
Daar ben ik toen in deel 1 mee begonnen, viel me toch tegen eigenlijk. Wat je in het begin wilt hebben is een goede auto waar je zo veel mogelijk races mee kan winnen zonder al te dure modificaties.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken.
Al vind ik de Mini Cooper S wel geinig.
Jep.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Is het net zoals bij GT zo dat je verschillende cups hebt? Dus een voor front wheel cars en een voor all wheel cars? Want dan kun je zowel de TT als de Mini kopen.
Ik vond het echt jammer dat je dat in deel 1 niet kon bij de merk klasses. Daar moest die altijd orgineel zijn, dus kon je alleen de banden spanning aanpassen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Yep.. en als je geld hebt zou je eerst een gemodificeerde versnellingsbak kunnen kopen, die kun je namelijk handmatig afstellen.
Stel je loopt tegen een race aan waar de auto's echt aan elkaar gewaagd zijn, en het is een bochtig circuit, dan kun je de algehele afstelling aanpassen naar snellere acceleratie, en je levert wat in op topsnelheid. Hws, haal je de topsnelheid toch niet op het circuit, maar dan trek je wel lekker snel de tegenstanders eruit.
Dat zijn van die dingetjes die echt handig kunnen zijn.. bandenspanning, en vering kloot ik eigenlijk niet zo veel aan.
Kleur en stickers zijn gratis gelukkig.
Oefening baart kunst.. maar ik hou het ook simpel.. ga geen master chief bouwen ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat je dat in deel 1 niet kon bij de merk klasses. Daar moest die altijd orgineel zijn, dus kon je alleen de banden spanning aanpassen.
Met stickers klote lukte mij nooit mooi. Dus ben ik maar alles zwart gaan maken.
Nee.. wel ochtend of avond race.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit er eigenlijk regen effecten in forza 2 ?
Leuke games.fok.nl skinquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Bastard het volgende:
Oefening baart kunst.. maar ik hou het ook simpel.. ga geen master chief bouwen ofzo
Vering is toch belangrijk bij een bochtig circuit?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn van die dingetjes die echt handig kunnen zijn.. bandenspanning, en vering kloot ik eigenlijk niet zo veel aan.
Het probleem is dat je die dan voor elke auto moet maken.quote:
Ja.. maar als je de verlaagde vering er op hebt gezet is het wel voldoende naar mijn mening. Dan kun je als je wil ze nog wel lager zetten maar dan krijg je echt een hobbelige rit.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vering is toch belangrijk bij een bochtig circuit?
Nee hoor, in dit deel is het mogelijk om een enkele creatie over te zetten naar je andere auto's.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het probleem is dat je die dan voor elke auto moet maken.
Het zou wel makkelijk zijn als je een stuk van je ontwerp makkelijk tussen verschillende auto's uti kan wisselen.
Dan maak je 1 keer een logo en dat gooi je dan makkelijk op al je auto's
Die optie heb ik nooit gevonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, in dit deel is het mogelijk om een enkele creatie over te zetten naar je andere auto's.![]()
Denk er dan wel heel goed over na. Forza is niet echt een spel voor mensen die niks met racegames hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Ik voel me sterk aangetrokken tot deze game, terwijl ik normaal gezien niets met race spellen heb.. Geen idee hoe het komt, door de vette beelden denk ik![]()
Zijn dat zelf aangebrachten stickers of standaard?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Die stickers zien er een beetje vaag uit, maar schijnt dat de testers nog een oude build hebben, verder puik plaatje.
[afbeelding]
Nou, van wat ik begrijp is Forza beter en realistischer dan TDU. En aangezien ik altijd voor het beste ga..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Denk er dan wel heel goed over na. Forza is niet echt een spel voor mensen die niks met racegames hebben.
Ik denk dat Test Drive je meer plezier kan bieden.
Dat zeker. Maar vaak schrikt het realisme juist mensen af, het wordt er namelijk niet makkelijker door.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, van wat ik begrijp is Forza beter en realistischer dan TDU. En aangezien ik altijd voor het beste ga..
GTR was voor de echte die-hards en dan ook echt alleen voor hun dacht ik. Niets voor mij dus Dan vind ik Forza wel goed genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar vaak schrikt het realisme juist mensen af, het wordt er namelijk niet makkelijker door.
Maar Forza wordt wel het beste race spel, al komt er geloof ooit eens een die ngo wat realistischer is. GTR!
Inderdaad... kan het circuit wel dromen haast.. dit stukje op de foto is relatief tegen het einde aan van het circuit, hierna nog een paar bochten en daarna het rechte stuk weer opquote:
Wat is nou eigenlijk het begin?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad... kan het circuit wel dromen haast.. dit stukje op de foto is relatief tegen het einde aan van het circuit, hierna nog een paar bochten en daarna het rechte stuk weer op![]()
Maar mooi om te zien dat er nu duidelijk hoogteverschil in zit.. en met 60 fp/s zal de ervaring van snelheid wel hoger liggen.
Het begin is op datzelfde lange rechte stuk.. dan rij je volgas met zn allen op een dubbel chicane af, de een flauw, de volgende scherp.. scherp rechtsaf.. naar beneden en scherp linksafquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het begin?
De start ligt op het hele lange stuk maar de pits zitten een stuk verder.
Daar waar je beschijving op houd zijn de pits pas.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het begin is op datzelfde lange rechte stuk.. dan rij je volgas met zn allen op een dubbel chicane af, de een flauw, de volgende scherp.. scherp rechtsaf.. naar beneden en scherp linksaf
Nee vlgs mij niet... is dat dat Franse circuit uit motogp?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar waar je beschijving op houd zijn de pits pas.
Beetje vreemd omdat de pits eigenlijk altijd bij de start finish zijn.
Het trouwens wel eens zin om een keer het circuit van LeMans te rijden. Maar die zit natuurlijk niet in Forza?
Heb motoGP niet gespeeld. Maar LeMans is een circuit van 13 Km.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vlgs mij niet... is dat dat Franse circuit uit motogp?
Dat nurenburg circuit, prachtig in fm 1.. zulke lange races online mee geredenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Die stickers zien er een beetje vaag uit, maar schijnt dat de testers nog een oude build hebben, verder puik plaatje.
[afbeelding]
In PGR3 ben ik er ooit gelapt.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat nurenburg circuit, prachtig in fm 1.. zulke lange races online mee gereden![]()
Als twi de langzaamste had dan hij je nog gelapd denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
In PGR3 ben ik er ooit gelapt.
En dat na 4 rondes.
Door twi in de snelste en ik in de langzaamste auto
Zo slecht ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als twi de langzaamste had dan hij je nog gelapd denk ik
Anyways, ik las dat de psycis engine op 360 fp/s draait, los dus van de graphics. Dat houdt in dat ieder hobbeltje in de auto gaat merken, ongeloofelijk gewoon!
Mp is iig maar 8. Zal in de SP ook wel zo zijn dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zie de 206 RC niet staan bij begin auto's dus kies ik voor de Golf V GTI.
Hoeveel wagens heb je nu in een race zitten? Is van 12 naar 8 gegaan toch?
hij is lazers van gister nogquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is Twi in dit topic niet te vinden als hij de Forza man is?
Geen intresse vooralsnog om ons te ownen denk ik.. sst niks zeggen tegen hem, misschien kunnen we onszelf nog even gelukkig voelen met een snelle tijd op het scoreboard!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is Twi in dit topic niet te vinden als hij de Forza man is?
M'n pre-order staat, gijsquote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen intresse vooralsnog om ons te ownen denk ik.. sst niks zeggen tegen hem, misschien kunnen we onszelf nog even gelukkig voelen met een snelle tijd op het scoreboard!
We hebben toch al ruim anderhalf topic vol gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef twi het volgende:
Omdat er weinig te lullen valt over racegames voordat ze uit zijn
[..]
M'n pre-order staat, Gijs
Oja, jij ownt iedereen nog in die mini natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef twi het volgende:
Omdat er weinig te lullen valt over racegames voordat ze uit zijn
[..]
M'n pre-order staat, gijs
Je kan die mini redelijk ver opvoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef twi het volgende:
Er gaat niets boven Europese auto's
En ach, leuk hoor, maar in je Mini ben je kansloos tegen Lambo's in deze game. Op een klein circuit in PGR2 ging 't misschien nog wel, maar Forza is even een tikkeltje anders
Zou wel heel erg lijp zijn als je met een straat golf een GT wagen voor zou kunnen blijven he.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:03 schreef twi het volgende:
Punt is dat dat soort auto's wel op te voeren zijn, maar dan onhandelbaar worden. Jammer, maar wel realistisch.
zeker, er komt 1 track toch ?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef -Dries- het volgende:
Als de demo uitkomt kunnen we hier wel mooi onze tijden posten
Jup, kijk maar op marketplace.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Demo?
Hij is er heul nog nietquote:
Toen wou ik hem in het echt ookquote:Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
In deel 1 was die CRX ook snel, iedereen had die CRX.
Het blijft een lelijke bak.
Ik vind jou toch meer het Golf type. Maar een CRX kan ook.quote:
Iedergeval 1, die na het spelen van racespellen in het echt ook harder gaat rijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind jou toch meer het Golf type. Maar een CRX kan ook.
Echt lelijk vind ik de CRX trouwens niet.
Mee eens.. dat was echt het minpunt van forza.. die kar deed het in iedere klasse leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
CRX is niet lelijk, maar het is gewoon niet leuk wanneer 1 auto zoveel beter is. Hopelijk is het verschil wat miniemer in Forza 2. In plaats van een seconde of 5 per rondje, 1 seconde per rondje verschil ofzo. Kiezen de mensen alsnog voor een CRX, maar dan ben je met een andere auto niet kansloos.
Als die zoveel sneller is dan zou die toch gewoon een klasse hoger moeten zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
CRX is niet lelijk, maar het is gewoon niet leuk wanneer 1 auto zoveel beter is. Hopelijk is het verschil wat miniemer in Forza 2. In plaats van een seconde of 5 per rondje, 1 seconde per rondje verschil ofzo. Kiezen de mensen alsnog voor een CRX, maar dan ben je met een andere auto niet kansloos.
Gaan we danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
loop ik dan alles op te zoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef twi het volgende:
Is niet relevant, alle auto's zijn namelijk te updaten. Het gaat erom hoe je een auto maximaal kunt updaten binnen een bepaalde klasse.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef twi het volgende:
Is niet relevant, alle auto's zijn namelijk te updatenupgraden. Het gaat erom hoe je een auto maximaal kunt updatentunen binnen een bepaalde klasse.
CRX achterwiel aangedreven ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Heintje het volgende:
Daarbij is een CRX een achterwiel aangedreven en de mini een voorwiel aangedreven. Wat ook wel een hoop verschil maakt in de rij eigenschappen.
Als ze de RX dus iets hoger in de klasse indeling zetten is het probleem opgelost.
Heb ik weer eens iets verkeerd begrepen?quote:
quote:Mugello Short is the track in the demo. He mentions that Forza 2 passed the cert but the Forza 2 demo was held up because of minor backend issues that came up during testing (he said small things like an open port and other other stuff he doesn't understand
Ja erg,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Nog een maand ouwehoeren over het spel inderdaad.. screens kijken.. filmpjes, paintjobs bedenken... dat wachten nog he
Nee joh, ervaringen en indrukken om nog meer te hypen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
Tijden posten
mja als het niet anders is wil ik de demo ook wel een keertje proberen ja kan nu niet meer lang durenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:37 schreef -Dries- het volgende:
Ja, opzich zou ik ook wel graag de demo willen. Ja, toch wel.
Ik wou dat ik zo'n moeder had vroeger!quote:
Hoe oud is zoon lief?quote:
Nee die komt nog wel. Ook nog wel voor de release.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef Niek. het volgende:
Zou die demo ooit nog komen of word het een duke nukem forever verhaal![]()
Ja een week voor de release denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee die komt nog wel. Ook nog wel voor de release.
Yep kwa racegames zitten we goed! Alleen vind ik dat je aan 1 race game genoeg hebt als je gewoon de beste koopt waarom zou je dan nog andere willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef clouddy het volgende:
ik kan iig niet wachten, word wel weer is tijd voor een lekkere racegame, na PGR3 heb ik niks gekocht. toch word dit wel een aardig jaar hoop ik. met PGR4, Forza, Dirt. misschien nog dat GTR2 en dan is het helemaal geweldig.
Mugello zit ook in de motorraces.. tis een heerlijk circuit met mooie lange bochten erin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef Heintje het volgende:
Kan het plaatje niet zien maar de naam zegt me niks.
Zat zeker niet in Forza 1?
Maar in de demo al een circuit leren is wel een plus punt. Hoef je dat in de Final niet meer te doen.
Ik vind verkorte versies altijd maar laf. Maar het is een makkelijke manier om het aantal circuis omhoog te helpen zonder dat het veel werk is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mugello zit ook in de motorraces.. tis een heerlijk circuit met mooie lange bochten erin.
Dit is de verkorte uitgave, halverwege het circuit word je doorgelust naar het rechte stuk..
Ik zie zelfs het plaatje.quote:
Wacht maar als je op topsnelheid de eerste bocht moet nemen.. heuveltje op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zie zelfs het plaatje.
Ziet er niet super bijzondr uit, maar ook niet slecht.
Het is ook moeilijk om een echt bijzonder circuit te maken.
Dan krijg je toch de Neurenbergring of een straten circuit.
Een echt circuit van ongeveer 4 KM kan weinig echt bijzonders hebben. En al helemaal niet op een 2D plaatje.
Ja leuk is diequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar als je op topsnelheid de eerste bocht moet nemen.. heuveltje op.![]()
Je hebt idd een bocht waar je lekker uit kan uitaccelereren, en dan een lang recht stuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja leuk is die
Of je denk, shit die had sneller gekunnen of je ligt daar in de grindbakGeen tussenweg daar
Die reacties daar zeg, jezus…quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
WAARSCHIJNLIJK de demo vandaag bij de dash update!
http://forums.forzamotors(...)2311/ShowThread.aspx
En dan met 4 wielen ipv 2... dat word dringenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja leuk is die
Of je denk, shit die had sneller gekunnen of je ligt daar in de grindbakGeen tussenweg daar
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die reacties daar zeg, jezus…
Alsof de wereld vergaat zonder Forza 2 demo.
Uitkijken naar een demo ok, maar de makers of microsoft voor vanalles uitmaken omdat ze niet kunnen spelen, tsja..quote:
op maandag ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Ik heb 11 Juni vrij genomen..
Ja..want ik verwacht het spel op Vrijdag.. en als dat niet goed gaat op Maandag..quote:
Ik dacht dat je het weekend wou verlengen zodat je langer kan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja..want ik verwacht het spel op Vrijdag.. en als dat niet goed gaat op Maandag..
Nietwaar. Wij hebben ook nog kinderenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het weekend wou verlengen zodat je langer kan spelen.
Maar 3 dagen achter elkaar forza is wel erg veel.
3 nachten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nietwaar. Wij hebben ook nog kinderendus tis sowieso niet full time achter elkaar
![]()
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandighedenquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandigheden
Dus Vrijdag avond is mn vrouw weduwe, tot diep in de nacht gamen... vroeg op, kinderen verzorgen.. bij slaapjes van hun verder gamen... snachts weer etc etc.. t/m Maandagmiddag ofzo, dan stort ik wel in denk ik.
Ik waarschijnlijk ook, alleen moet ik maandag wel gewoon naar mijn stage. Dus zal ik zondag een beetje op tijd stoppen.quote:
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
idd, daarvoor moet je maar een appart topic maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1
Ik vind de TT moooiquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
Ongeveer nu inderdaad.. om precies te zijn.. anderhalf uur of de post van "binnen 12 uur" is niet meer geldig. (ik check steeds forzamotorsport.net forum om op de hoogte te blijven)quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
En dat morgen ochtend slaat op vandaag?
Wat dus ongeveer nu is. Of echt pas over 24 uur?
Jajaa.. maar dat ligt niet aan turn10.. ja een beetje, die hadden geen voorbarige dingen moeten roepen omdat ze het niet zelf in de hand hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Niek. het volgende:
Maarja dan word er meer bekend gemaakt... in een nieuwsbericht op de forzq2 website van 13 april staat dat we de demo binnenkort kunnen verwachten, ondertussen zijn we bijna een maand verder
Volgens een van de ontwikkelaars.quote:Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters.Trying to pin down an exact time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |