3 nachten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nietwaar. Wij hebben ook nog kinderendus tis sowieso niet full time achter elkaar
![]()
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandighedenquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandigheden
Dus Vrijdag avond is mn vrouw weduwe, tot diep in de nacht gamen... vroeg op, kinderen verzorgen.. bij slaapjes van hun verder gamen... snachts weer etc etc.. t/m Maandagmiddag ofzo, dan stort ik wel in denk ik.
Ik waarschijnlijk ook, alleen moet ik maandag wel gewoon naar mijn stage. Dus zal ik zondag een beetje op tijd stoppen.quote:
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
idd, daarvoor moet je maar een appart topic maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1
Ik vind de TT moooiquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
Ongeveer nu inderdaad.. om precies te zijn.. anderhalf uur of de post van "binnen 12 uur" is niet meer geldig. (ik check steeds forzamotorsport.net forum om op de hoogte te blijven)quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
En dat morgen ochtend slaat op vandaag?
Wat dus ongeveer nu is. Of echt pas over 24 uur?
Jajaa.. maar dat ligt niet aan turn10.. ja een beetje, die hadden geen voorbarige dingen moeten roepen omdat ze het niet zelf in de hand hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Niek. het volgende:
Maarja dan word er meer bekend gemaakt... in een nieuwsbericht op de forzq2 website van 13 april staat dat we de demo binnenkort kunnen verwachten, ondertussen zijn we bijna een maand verder
Volgens een van de ontwikkelaars.quote:Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters.Trying to pin down an exact time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |