Ja een week voor de release denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee die komt nog wel. Ook nog wel voor de release.
Yep kwa racegames zitten we goed! Alleen vind ik dat je aan 1 race game genoeg hebt als je gewoon de beste koopt waarom zou je dan nog andere willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef clouddy het volgende:
ik kan iig niet wachten, word wel weer is tijd voor een lekkere racegame, na PGR3 heb ik niks gekocht. toch word dit wel een aardig jaar hoop ik. met PGR4, Forza, Dirt. misschien nog dat GTR2 en dan is het helemaal geweldig.
Mugello zit ook in de motorraces.. tis een heerlijk circuit met mooie lange bochten erin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef Heintje het volgende:
Kan het plaatje niet zien maar de naam zegt me niks.
Zat zeker niet in Forza 1?
Maar in de demo al een circuit leren is wel een plus punt. Hoef je dat in de Final niet meer te doen.
Ik vind verkorte versies altijd maar laf. Maar het is een makkelijke manier om het aantal circuis omhoog te helpen zonder dat het veel werk is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mugello zit ook in de motorraces.. tis een heerlijk circuit met mooie lange bochten erin.
Dit is de verkorte uitgave, halverwege het circuit word je doorgelust naar het rechte stuk..
Ik zie zelfs het plaatje.quote:
Wacht maar als je op topsnelheid de eerste bocht moet nemen.. heuveltje op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zie zelfs het plaatje.
Ziet er niet super bijzondr uit, maar ook niet slecht.
Het is ook moeilijk om een echt bijzonder circuit te maken.
Dan krijg je toch de Neurenbergring of een straten circuit.
Een echt circuit van ongeveer 4 KM kan weinig echt bijzonders hebben. En al helemaal niet op een 2D plaatje.
Ja leuk is diequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar als je op topsnelheid de eerste bocht moet nemen.. heuveltje op.![]()
Je hebt idd een bocht waar je lekker uit kan uitaccelereren, en dan een lang recht stuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja leuk is die
Of je denk, shit die had sneller gekunnen of je ligt daar in de grindbakGeen tussenweg daar
Die reacties daar zeg, jezus…quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
WAARSCHIJNLIJK de demo vandaag bij de dash update!
http://forums.forzamotors(...)2311/ShowThread.aspx
En dan met 4 wielen ipv 2... dat word dringenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja leuk is die
Of je denk, shit die had sneller gekunnen of je ligt daar in de grindbakGeen tussenweg daar
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die reacties daar zeg, jezus…
Alsof de wereld vergaat zonder Forza 2 demo.
Uitkijken naar een demo ok, maar de makers of microsoft voor vanalles uitmaken omdat ze niet kunnen spelen, tsja..quote:
op maandag ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Ik heb 11 Juni vrij genomen..
Ja..want ik verwacht het spel op Vrijdag.. en als dat niet goed gaat op Maandag..quote:
Ik dacht dat je het weekend wou verlengen zodat je langer kan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja..want ik verwacht het spel op Vrijdag.. en als dat niet goed gaat op Maandag..
Nietwaar. Wij hebben ook nog kinderenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het weekend wou verlengen zodat je langer kan spelen.
Maar 3 dagen achter elkaar forza is wel erg veel.
3 nachten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nietwaar. Wij hebben ook nog kinderendus tis sowieso niet full time achter elkaar
![]()
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandighedenquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iig zoveel als toegelaten word naar omstandigheden
Dus Vrijdag avond is mn vrouw weduwe, tot diep in de nacht gamen... vroeg op, kinderen verzorgen.. bij slaapjes van hun verder gamen... snachts weer etc etc.. t/m Maandagmiddag ofzo, dan stort ik wel in denk ik.
Ik waarschijnlijk ook, alleen moet ik maandag wel gewoon naar mijn stage. Dus zal ik zondag een beetje op tijd stoppen.quote:
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
idd, daarvoor moet je maar een appart topic maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Even ontopic blijven ja, dit is een Forza 2 topic, geen Forza deeltje 1
Ik vind de TT moooiquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gisteren die Audi TT gekocht in Forza1.. lekkere bak om te besturen moet ik zeggen. Alleen jammer dat ie zo lelijk is.. dat maak je met een paintjob ook niet goed.
Ongeveer nu inderdaad.. om precies te zijn.. anderhalf uur of de post van "binnen 12 uur" is niet meer geldig. (ik check steeds forzamotorsport.net forum om op de hoogte te blijven)quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
En dat morgen ochtend slaat op vandaag?
Wat dus ongeveer nu is. Of echt pas over 24 uur?
Jajaa.. maar dat ligt niet aan turn10.. ja een beetje, die hadden geen voorbarige dingen moeten roepen omdat ze het niet zelf in de hand hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Niek. het volgende:
Maarja dan word er meer bekend gemaakt... in een nieuwsbericht op de forzq2 website van 13 april staat dat we de demo binnenkort kunnen verwachten, ondertussen zijn we bijna een maand verder
Volgens een van de ontwikkelaars.quote:Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters.Trying to pin down an exact time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |