Oja, jij ownt iedereen nog in die mini natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef twi het volgende:
Omdat er weinig te lullen valt over racegames voordat ze uit zijn
[..]
M'n pre-order staat, gijs
Je kan die mini redelijk ver opvoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef twi het volgende:
Er gaat niets boven Europese auto's
En ach, leuk hoor, maar in je Mini ben je kansloos tegen Lambo's in deze game. Op een klein circuit in PGR2 ging 't misschien nog wel, maar Forza is even een tikkeltje anders
Zou wel heel erg lijp zijn als je met een straat golf een GT wagen voor zou kunnen blijven he.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:03 schreef twi het volgende:
Punt is dat dat soort auto's wel op te voeren zijn, maar dan onhandelbaar worden. Jammer, maar wel realistisch.
zeker, er komt 1 track toch ?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef -Dries- het volgende:
Als de demo uitkomt kunnen we hier wel mooi onze tijden posten
Jup, kijk maar op marketplace.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Demo?
Hij is er heul nog nietquote:
Toen wou ik hem in het echt ookquote:Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
In deel 1 was die CRX ook snel, iedereen had die CRX.
Het blijft een lelijke bak.
Ik vind jou toch meer het Golf type. Maar een CRX kan ook.quote:
Iedergeval 1, die na het spelen van racespellen in het echt ook harder gaat rijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind jou toch meer het Golf type. Maar een CRX kan ook.
Echt lelijk vind ik de CRX trouwens niet.
Mee eens.. dat was echt het minpunt van forza.. die kar deed het in iedere klasse leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
CRX is niet lelijk, maar het is gewoon niet leuk wanneer 1 auto zoveel beter is. Hopelijk is het verschil wat miniemer in Forza 2. In plaats van een seconde of 5 per rondje, 1 seconde per rondje verschil ofzo. Kiezen de mensen alsnog voor een CRX, maar dan ben je met een andere auto niet kansloos.
Als die zoveel sneller is dan zou die toch gewoon een klasse hoger moeten zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
CRX is niet lelijk, maar het is gewoon niet leuk wanneer 1 auto zoveel beter is. Hopelijk is het verschil wat miniemer in Forza 2. In plaats van een seconde of 5 per rondje, 1 seconde per rondje verschil ofzo. Kiezen de mensen alsnog voor een CRX, maar dan ben je met een andere auto niet kansloos.
Gaan we danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef twi het volgende:
loop ik dan alles op te zoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef twi het volgende:
Is niet relevant, alle auto's zijn namelijk te updaten. Het gaat erom hoe je een auto maximaal kunt updaten binnen een bepaalde klasse.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef twi het volgende:
Is niet relevant, alle auto's zijn namelijk te updatenupgraden. Het gaat erom hoe je een auto maximaal kunt updatentunen binnen een bepaalde klasse.
CRX achterwiel aangedreven ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Heintje het volgende:
Daarbij is een CRX een achterwiel aangedreven en de mini een voorwiel aangedreven. Wat ook wel een hoop verschil maakt in de rij eigenschappen.
Als ze de RX dus iets hoger in de klasse indeling zetten is het probleem opgelost.
Heb ik weer eens iets verkeerd begrepen?quote:
quote:Mugello Short is the track in the demo. He mentions that Forza 2 passed the cert but the Forza 2 demo was held up because of minor backend issues that came up during testing (he said small things like an open port and other other stuff he doesn't understand
Ja erg,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Nog een maand ouwehoeren over het spel inderdaad.. screens kijken.. filmpjes, paintjobs bedenken... dat wachten nog he
Nee joh, ervaringen en indrukken om nog meer te hypen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
Tijden posten
mja als het niet anders is wil ik de demo ook wel een keertje proberen ja kan nu niet meer lang durenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:37 schreef -Dries- het volgende:
Ja, opzich zou ik ook wel graag de demo willen. Ja, toch wel.
Ik wou dat ik zo'n moeder had vroeger!quote:
Hoe oud is zoon lief?quote:
Nee die komt nog wel. Ook nog wel voor de release.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef Niek. het volgende:
Zou die demo ooit nog komen of word het een duke nukem forever verhaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |